Колата ми пуши сиво- бял пушек като я запаля след като е стояла 1 ден. Като загрее не пуши.В първия момент като запали сутрин понякога избълва сив облак около колатаАнтифриза не ми намалява, маслото за 5000 км ми спада от максимума до средата на пръчката т.е. няма голям разход на масло, какви може да са причините?Всички ми казват че горяла много масло- да ама не е така.Иначе си пали и върви без проблем, не духа от картера.Защо пуши мамка му
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пуши много сиво при палене
Collapse
X
-
Пуши много сиво при палене
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
MadHead написа:А мирише ли на изгоряло масло?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Ами възможно е да бъде от гумичките. А ко се съмняваш за богата смес трябва да я закачиш на компютър.По принцип даже и да гори масло отзад не пуши защото маслото е бездимно (поне хубавите), но пък мирише....ако гори по-сериозноHonda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG
Коментар
-
MadHead написа:Ами възможно е да бъде от гумичките. А ко се съмняваш за богата смес трябва да я закачиш на компютър.По принцип даже и да гори масло отзад не пуши защото маслото е бездимно (поне хубавите), но пък мирише....ако гори по-сериозноhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
.....абе не искам да се оказвам кофти пророк обаче що ли си мисля че съвсем скоро ще сваляш глава заради издухана гарнитура, С точно тва тропане и с тея пушаци сега, скоро очаквам кофти развитие. Сори дано не се окажа прав но бъди готов за една таква изненада. Издухана гарнитура между два от цилиндрите или към водата.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:.....абе не искам да се оказвам кофти пророк обаче що ли си мисля че съвсем скоро ще сваляш глава заради издухана гарнитура, С точно тва тропане и с тея пушаци сега, скоро очаквам кофти развитие. Сори дано не се окажа прав но бъди готов за една таква изненада. Издухана гарнитура между два от цилиндрите или към водата.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Ами да , сив пешак е от тва, когато седи цяла нощ и гарнитурата е тръгнала да сдава багажа, "просълзява по малко вода в някои цилиндър, количеството е нищожно няколко капки за цяла нощ задържа се върху сегментите понеже и сутрин ти я изгаря. Спира да пуши като загрее щото топлата глава се разширява и може да оплътнява по добре мястото. Но ти казваш че за толкова време вода не ти е губила което е другото странно нещо. Абе наиш ко, имаше една течност някъв индикатор за издухана гарнитура беше. Сипва се малко в казанчето на водата и ако се оцвети с определен цвят значи гарнитурата е сдухана. Не е маитап но съм го виждал, на времето колегата INTEGRALE от ланча форума беше му паднала от някъде такава течност и реши да сипе на дедрата си така за маитап да види ко ша стане щот имаше някви съмнения. И наистина се оцвети, след като свали главата гарнитурата наистина беше тръгнала да избива към водата дори вода беше влизала при едната шпилка на главата и като ги развиваха се скъса, беше бая корозирала и запекана в главата. Та бая зор видяха после докато я извадят тая шпилка. Та мисълта ми е, разпитаи дори питаи и в форума как се казва тая добавка ли ко да го нареча не знам но с нея можеш да си тестваш тва нещо. Ако разбера нещо повече за нея щи пиша. INTEGRALE сега се подвизава в алфа форума ма мен там не ме пускат щот много се обичам с някои от тях и не мога да пиша в техния форум та ако искаш му пиши. Не че ще стане кои знае кво ако издухаш гарнитура ама лошото е ако наистина се издуха към водата и през ноща влезе повече вода в цилиндъра сутринта като решиш да палиш може направи воден удар. Мисля в сервизите също трябва да знаят за тази добавка.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Ами да , сив пешак е от тва, когато седи цяла нощ и гарнитурата е тръгнала да сдава багажа, "просълзява по малко вода в някои цилиндър, количеството е нищожно няколко капки за цяла нощ задържа се върху сегментите понеже и сутрин ти я изгаря. Спира да пуши като загрее щото топлата глава се разширява и може да оплътнява по добре мястото. Но ти казваш че за толкова време вода не ти е губила което е другото странно нещо. Абе наиш ко, имаше една течност някъв индикатор за издухана гарнитура беше. Сипва се малко в казанчето на водата и ако се оцвети с определен цвят значи гарнитурата е сдухана. Не е маитап но съм го виждал, на времето колегата INTEGRALE от ланча форума беше му паднала от някъде такава течност и реши да сипе на дедрата си така за маитап да види ко ша стане щот имаше някви съмнения. И наистина се оцвети, след като свали главата гарнитурата наистина беше тръгнала да избива към водата дори вода беше влизала при едната шпилка на главата и като ги развиваха се скъса, беше бая корозирала и запекана в главата. Та бая зор видяха после докато я извадят тая шпилка. Та мисълта ми е, разпитаи дори питаи и в форума как се казва тая добавка ли ко да го нареча не знам но с нея можеш да си тестваш тва нещо. Ако разбера нещо повече за нея щи пиша. INTEGRALE сега се подвизава в алфа форума ма мен там не ме пускат щот много се обичам с някои от тях и не мога да пиша в техния форум та ако искаш му пиши. Не че ще стане кои знае кво ако издухаш гарнитура ама лошото е ако наистина се издуха към водата и през ноща влезе повече вода в цилиндъра сутринта като решиш да палиш може направи воден удар. Мисля в сервизите също трябва да знаят за тази добавка.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Как може да издуха ли !? ми е така може то фиат питаи ме мене как може не е нужно да си я прегрял че да я издуха. Еба ли им мамата как ги правят но не си единствен случаи безпричинно да издуха гарнитура. Наи вероятно ако преди да стигне до БГ а нищо чудно и тука да е правено следното. купува се от Италия с ударени клапани скъсан ремък демек. Там тва е често явление понеже са мърлячи и карат до де не спре колата а когато е спряла заради скъсан ремък я продават щот нема кои се занимава. Зимат я наще джамбази "без пари" , отварят главата сменят там колкото клапани са псотрадали слагат нова гарнитура (да има как и старата ша сложат ) естествено без шлаиф, ти изкарваш 20 -30х.км като си се грижиш много съвестно за колата а тя в един момент издухва гарнитура е така безпричинно, съответно търсиш вината в себе да ама не, тъпите жабари и след тях нашите джамбази са те докарали до тоя хал.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
За течността провери тук : http://www.consult-lozanov.com/index...=1&c=18&id=108 (инфо от Hit-ko). Можеш ли да ми върнеш отговор на личните?
Коментар
-
Леле 90 лв, то по добре профилактично да си сменя гарнитурата тогава пак ще излезе към 100 кинта.Мupo извинявай мн чак сега ти видях лс -тоhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар