Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 2.0 20V 147hp - Зверско тракане! - Снимки

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    мотора е качен ... влезе със скоростите отгоре... Който все още си мисли че тоя двидател влиза само отдолу мога да му покажа как става... Имам вече прословутите планки (пети) за зацепване на ангренажния ремък на който му се наложи в софия мога да услужа... Мерси на всички които помогнахте по един или друг начин

    Коментар


      Колега пожелавам ти от тук нататък,само каране без проблеми това е хубав двигател и трябва най-накрая да му се нарадваш като хората.

      Коментар


        мерси колега на тебе също безаварийно каране

        Коментар


          евала и от мен за свършената работа и за постоянството с което докара нещата до край... мога само да кажа че колата ти е случила на собственик

          Коментар


            Мерси колега. Сега имам няколко въпросчета към по напредналите колеги. При какви случаи свети постоянно лампата за инжекторите и колата даржи 1200 огорота ? Предполагам че някой от дарчиците съм объркал ... можете ли да ме насочите... А другото което предполагам е че някой температъурен датчик е заминал. И възможно ли е да се дарйи така ако съм разменил двата детонационни датчика?

            Коментар


              Колега закачете я някаде ако неможете да намерите от какво е. Другооо ако някой колега иска да дойде и да сравнявате кое как е шри двете.. Иначе някой ако има платка за комуникация с колата .. закачайте я. Поздрави от Пазарджик и дано се засечем по улиците.
              Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
              Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
              Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
              Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO

              Коментар


                колеги сорру за спама ... но и аз изпаднах в същото положение и аз имам 2.0 20в 147италиански жребеца ... след една права и едно вкарване в лютеницата се случи нещо удари прекъсвач както всеки път на 2ра направи 130 и до там ...страното беше че този път колата угасна, спрях запали този път след второто въртене принципно пали от първия път ... сняг до колене когато и да я бутниш пали от раз , и прибрах я в гаражя и на следващия ден като се връщах от работа и чувам някакъв странен шум отвън и предния ден бях слагал неони и си викам сигурно някой се е откачил да сляза да проверя и слизам нали гледам нищо всичко си беше там и отворих капака и да чуя мотора и когато колата е само запалена нищо не се чува работи си нормално ..., когато я задържиш на 3000 3500 4000 оборота почва се чува едно странно чукане от мотора сякаш ще изскочи нещо смисал незнам някой казват биелни лагери .. ?! и аз незнам какво е днес дадох колата да смъкват мотора и за 3 4часа бяха махнали капака на ангренажя и утре ще свалят мотора ... ? някви предложения какво може да съм прее**ал... ?!?
                ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                Коментар


                  колеги днес разбрах че имам заминала биела (счупена) ... от тук нататък какво следва . ? като процедури .. ? че го правя при едни непознати за мен майстори и малко ме държят в нетечение и какво бихте ме посъветвали ? да правя
                  ГТ ли е ..., няма да е лесно ...

                  Коментар


                    Почваш да четеш темата от начало
                    https://www.cialispascherfr24.com/

                    Коментар


                      Joro написа:
                      Почваш да четеш темата от начало
                      И идваш при бай Васил да ти продаде чаркаляци
                      Peugeot 406, 2000 HDi 90
                      ex. Peugeot 106 1,5 D
                      ex. Ritmo 70 138B2.000
                      ex. Tempra 2.0 159A6.046
                      Плийз, юз кирилик алфабет! Иф ю нот булгариан, но проблем юзинг shlockаvitsa. Бест регардс!

                      Коментар

                      Working...
                      X