Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 2.0 20V 147hp - Зверско тракане! - Снимки

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    Здравейте колеги, Пак имам питане. Вала мина на шлайф и е в блока с новите лагери също така и 4 бутала с нови сегменти обаче биелата на 1ви е заминала и отидох и си зех една 2ра употреба в перфектно състояние. Имаше разлика 10 грама което беше корегирано.На пръв поглед са еднакви биелите обаче при монтажа се оказва че засека на биелния лагер е от другата страна незнаино защо... И сега въпроса ми е кое трябва да спазя? Засека да е с другите биели, или биелата да е с лице като другите? На биелата ако сте забелязали има едни 4ертички които трябва да гледат кам маслената помпа ама на жъпросното бутало за да спазя засека излиза че трябва да обърна биелата. Какво да правя? За буталото се знае как трябва да е то не ми е проблем интересува ме биелата и засека.

    Коментар


      #92
      zoomy написа:
      Здравейте колеги, Пак имам питане. Вала мина на шлайф и е в блока с новите лагери също така и 4 бутала с нови сегменти обаче биелата на 1ви е заминала и отидох и си зех една 2ра употреба в перфектно състояние. Имаше разлика 10 грама което беше корегирано.На пръв поглед са еднакви биелите обаче при монтажа се оказва че засека на биелния лагер е от другата страна незнаино защо... И сега въпроса ми е кое трябва да спазя? Засека да е с другите биели, или биелата да е с лице като другите? На биелата ако сте забелязали има едни 4ертички които трябва да гледат кам маслената помпа ама на жъпросното бутало за да спазя засека излиза че трябва да обърна биелата. Какво да правя? За буталото се знае как трябва да е то не ми е проблем интересува ме биелата и засека.
      Не се интерисувай къде е засека за фиксиране на биелния лагер.Буталото е със строго определена ориентация за монтаж и е най важното което трябва да се спази.Биелата я постави в същата посока както останалите.

      Коментар


        #93
        мерси за отговора колега, ама съм питал хора които уж разбират от тея работи те ми казват че засеците били важни друг ми казва че биелата била важна... а няма как и двете да ги спазя. Биелата е 1към1 със моите си биели само беше 10гр по тежка ама се корегира това... Какво да правя? някой може ли да ми обясни за какво са важни тея засеци и за какво е важно биелата да е в правилна посока ...? За биелата мисля че отсякаде е симетрична не би трябвало да има проблем ако е наобратно... пък за засеците мисля че е се тая как са... те предполагам е за да не превърта лагера... а това от коя страна са Важно ли е и за кое е важно? Дайте малко инфо де... Никой нищо не казва. Колегата даде мнение ама никои не каза да така е не не е така щото еди кво си.. Извинявам се че така говоря ама нали пиша тука и си губа времето за да получа някаква информация и ако мога да буда и аз полезен на някой...

        Коментар


          #94
          zoomy написа:
          мерси за отговора колега, ама съм питал хора които уж разбират от тея работи те ми казват че засеците били важни друг ми казва че биелата била важна... а няма как и двете да ги спазя. Биелата е 1към1 със моите си биели само беше 10гр по тежка ама се корегира това... Какво да правя? някой може ли да ми обясни за какво са важни тея засеци и за какво е важно биелата да е в правилна посока ...? За биелата мисля че отсякаде е симетрична не би трябвало да има проблем ако е наобратно... пък за засеците мисля че е се тая как са... те предполагам е за да не превърта лагера... а това от коя страна са Важно ли е и за кое е важно? Дайте малко инфо де... Никой нищо не казва. Колегата даде мнение ама никои не каза да така е не не е така щото еди кво си.. Извинявам се че така говоря ама нали пиша тука и си губа времето за да получа някаква информация и ако мога да буда и аз полезен на някой...
          Koлко пъти трябва да ти се отговори на едни и същи въпроси.Ти също си отговаряш и пак питаш.Ориентира се само буталото.Засека в биелата служи да не се превъртат черупките и е все тази от коя страна е.Биелата също няма ориентация,но я постави както са другите или обратно все тази.За буталото е задължителна посоката.

          Коментар


            #95
            Ела ти на мое място и тогава да те видим по колко пъти ще питаш. Ако съм сигурен и го знам няма да питам. Казах вече: Не съм се занимавал преди с двигатели не разбирам кой знае колко за това ще питам по много пъти докато получа точен отговор. Благодаря ти Стефане. Сложих биелата с ориентира като другите, биелния лагер с засека - обратно на другите и Буталото както трябва да е. Мерси още веднъж

            Коментар


              #96
              Първо, засеците служат само за фиксиране положението на лагерните черупки при сглобяване а не против превъртане Предполагам че биелите са ориентирани със засеците към предната част на мотора.Така трябва да са за да може другата, задна част без засеци да е по-добра опора при работният такт.
              sigpic
              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
              475HP 11,5/1,9/191
              YouTube

              Коментар


                #97
                Колега от 3 дена съм в форума и тази вечер четох твоята тема тук.Много гадно са те прецакали и знам кво ти е,мене така ме прекараха преди две години с моят фиат.И при мене се получи така че си карах колата няма и седмица и се получи същото,само че на мене не ми светна лампата на маслото както са карах с малко на 200км и заби муцуна и до там.Оказа се че е отваряна и закрепена колкото да се продаде... На мене ми стъпи ремонта на почти 2000лв , дано на тебе ти е по ефтино.. А на тези който продават такива коли хубави и здрави коли..... САМО ХУБАВИ НЕЩА ДА ИМ СЕ СЛУЧВАТ!!! Yellow_Flash_Colorz_PDT_45
                [URL=http://kachi-snimka.info/viewer.php?id=viu1250518520f.jpg

                Коментар


                  #98
                  Колеги едно въпросче... Каде се намира датчика за маслото? или как изглежда? Мисля да сложа уредче за следене на налягането тва ми е мисълта

                  Коментар


                    #99
                    zoomy написа:
                    Колеги едно въпросче... Каде се намира датчика за маслото? или как изглежда? Мисля да сложа уредче за следене на налягането тва ми е мисълта
                    колега датчика се намира от задната страна на блока .обаче щети трябва тройник който стругар може дати направи слагаш тройника на мястото на датчика.после слагаш самия датчик на самия тройник и датчика който е на уреда пускаш си кабелчето и си готов....
                    2000.16v.TURBO
                    http://vbox7.com/play:7cbebdda
                    http://www.vbox7.com/play:af1b159e

                    Коментар


                      Колега изчетох темата и искрено съжелявам за това което ти се е случило. Предполагам как се чустваш и много ме е яд, че немога да помогна, понеже не разбирам нищо от двигатели... Все пак ако има нещо с което да помогна пиши. Било то даже да ти подавам ключовете, когато съм свободен. Сигурен съм, че в този форум има хора, които могат да ти помогнат и силно се надявам някой поне да предложи помоща си !!! Колеги ако няколко от вас отделят по някой друг час в почивните дни, човека скоро може да си кара колата! Бъдете съпричастни , утре може да се случи и на вас!
                      Fiat Bravo 1.8 GT 113Hp++
                      Lancia Lybra 1.8 131Hp

                      Коментар


                        Колеги кой може да услужи с тея планки за зацепване ангренажа?

                        Коментар


                          Никой ли няма да услужи с едни планки бе колеги? Кажете от каде да си купя тогава?

                          Коментар


                            Колега малко хора ги има повечето са в сервизи, като гледам си почти готов!
                            Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                            Втората......пак същата!
                            (_-_)______////_______(_-_)
                            Punto75-Вече на жената!
                            Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                            Коментар


                              ми общо взето да на финала съм... липсата на инструмент мн ме бави. Сега ми остава да си сглобя главата ама нямам скоба за клапани... слагям я и я слагам и съм готов и само зацепването ми остава.... което е май-трудното. То да ти кажа и някой да има такива планки няма да ги даде... малко са тея които са хора

                              Коментар


                                Здравейте колеги аз имам развитие до някаде... остава ми да затегна главата, ама нямам динометричен ключ. Имам да разпробия изпускателния колектор защото скъсах шпилка, оказа се доста трудно .. изпочупих няколко бургии и съм до никаде май ще го нося при професионалисти.... и после остава монтажа в купето... Гледах някакви клипчета в youtube... как вадят двигателя отготе ... беше разглобена предницата - брони фарове... и имаше само една греда явно която неможе да се свали.. и на ебенти страна го извадиха със скоростите тоя двигател ... дали е възможно това или нещо не сам догледал пак... Ето и една снимчица на красавеца
                                Прикачени файлове

                                Коментар

                                Working...
                                X