Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 2.0 20V 147hp - Зверско тракане! - Снимки

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    колега и аз имам същия проблем с моя фиат,не разбрах сам ли сия правиш,ако не сия правиш сам кажи каде я правиш. До ,,zoomy,,

    Коментар


      #17
      До колегата: Joro Да ти кажа може и да си прав, защото язвите са се отпечатали на гарнитурата смисъл личи си че така е затягана с язвите. До колегата: richko79 Сам си я правя колега , нямам пари за майстори. Ако можеш да почакаш да направим мойта ще дам едно рамо и за твойта щото знам кво е....

      Коментар


        #18
        nonamecrew - още не съм го свалил, до сега се мъчих и нестава! КОЛЕГИ ПОМАГАЙТЕ КАЖЕТЕ КАК СЕ МАХА ТОЯ КАРТЕР. Почти излиза ама опира отзад някаде. Тампон ли има отпред в дясно или какво как се маха? Някои ако има снимки или схеми да дава че направо полудявам! Yellow_Flash_Colorz_PDT_45

        Коментар


          #19
          Пуснете тампона на скоростната кутия зада може двигателя да се наклони. Мисля че се вадеше и полуоска ама коя немогада кажа... разбирасе тази която ти пречи
          Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
          Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
          Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
          Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO

          Коментар


            #20
            zoomy написа:
            к... ...? И още един въпрос незнам кой от валовете точно е, но този който е със 4те болчета (като застанеш пред зъбчатките се пада левия) там е по голям лагер ли е незнам какво е. И като го натисне6 навутре потъва 1-2мм и се връща сам се едно има пружина. Нормално ли е това?
            Това е вариатора. Така както го описваш май се е прецакал - вероятно от там ти идва тракането и не е било редно да разглобяваш мотора преди да си погледнал вариатора.Буталата е логично да имат луфт между тях и блока (нали ще задерът като се понагреят). Този луфт се мери за да се прецени колко са износени преди да се разглоби целия мотор.

            Коментар


              #21
              1115 написа:
              zoomy написа:
              к... ...? И още един въпрос незнам кой от валовете точно е, но този който е със 4те болчета (като застанеш пред зъбчатките се пада левия) там е по голям лагер ли е незнам какво е. И като го натисне6 навутре потъва 1-2мм и се връща сам се едно има пружина. Нормално ли е това?
              Това е вариатора. Така както го описваш май се е прецакал - вероятно от там ти идва тракането и не е било редно да разглобяваш мотора преди да си погледнал вариатора.Буталата е логично да имат луфт между тях и блока (нали ще задерът като се понагреят). Този луфт се мери за да се прецени колко са износени преди да се разглоби целия мотор.
              Двигателя 147 кс няма вариатор.Двигателя 155 кс има вариатор,но колегата е цитирал че става въпрос за 147 кс.След 98 год двигателя е 155 кс. и му слагат вариатор на всмукателния разпределителен вал за променливи фази на газоразпределение.Да не би да е сменяна главата на двигателя,но тогава трябва и друг контролер за да се управлява този вариатор.

              Коментар


                #22
                Tова което казваш не ми се проверява, но колегата даже пита какво е това и е дал снимка на петата + лагера на вариатора.Така, че 100% има вариатор.

                Коментар


                  #23
                  1115 написа:
                  Tова което казваш не ми се проверява, но колегата даже пита какво е това и е дал снимка на петата + лагера на вариатора.Така, че 100% има вариатор.
                  Aко има вариатор,значи не е 147 кс.Снимката с петата+лагера не е гаранция за наличието на вариатор.Може и да е правен някакъв хибрид между двата модела.В крайна сметка автора на темата трябва да си уточни модела и какво е намерил вътре след отварянето.

                  Коментар


                    #24
                    И още един въпрос незнам кой от валовете точно е, но този който е със 4те болчета (като застанеш пред зъбчатките се пада левия) там е по голям лагер ли е незнам какво е. И като го натисне6 навутре потъва 1-2мм и се връща сам се едно има пружина. Нормално ли е това?
                    99% е с вариатор.Всички 2.0 20В имат вариатор, но новите с пластмасовия колектор имат ВИС, който 147 коньовото няма.

                    Коментар


                      #25
                      147к.с. и 155к.с. имат вариатори. Само разположението е различно единия е на смукателния, другия на изпускателния вал ... за последното не съм много сигурен.

                      Коментар


                        #26
                        Mupo написа:
                        147к.с. и 155к.с. имат вариатори. Само разположението е различно единия е на смукателния, другия на изпускателния вал ... за последното не съм много сигурен.
                        На изпускателния вал Вариатор не се слага и нямат.На 147-няма вариатор на никой вал.На 155- има на всмукат вал.Говоря за коли преди и след 98 год.

                        Коментар


                          #27
                          1115 написа:
                          И още един въпрос незнам кой от валовете точно е, но този който е със 4те болчета (като застанеш пред зъбчатките се пада левия) там е по голям лагер ли е незнам какво е. И като го натисне6 навутре потъва 1-2мм и се връща сам се едно има пружина. Нормално ли е това?
                          99% е с вариатор.Всички 2.0 20В имат вариатор, но новите с пластмасовия колектор имат ВИС, който 147 коньовото няма.
                          Какво ще рече ВИС??Обясни с думи прости.

                          Коментар


                            #28
                            как твърдите че няма вариатор след като лично на ХГТ 147 съм сменял вариатора
                            Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                            Коментар


                              #29
                              mitkosoft написа:
                              как твърдите че няма вариатор след като лично на ХГТ 147 съм сменял вариатора
                              Да,наистина има вариатор.Заблудил съм се с двигателя на Ланча 2,0/16V.Там няма вариатор.Извинявам се за спора.

                              Коментар


                                #30
                                колеги 147 коня е и точно това е вариатора. Сега ме интересува дали е нормално да прави така като го натисна? И най-новата информация - снощи махнахме картера и 2 бутала. Проблемното бутало лагера -черупка върху черупка, биелата изядена с ръб , Неска е замерен и вала и направена консултация със специалист и резултата е че нищо нестава от коляновия вал и биелите. Снимки да качвам ли? Интересува ли ви?

                                Коментар

                                Working...
                                X