Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 2.0 20V 147hp - Зверско тракане! - Снимки

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво 2.0 20V 147hp - Зверско тракане! - Снимки

    Здравейте колеги , скоро си зех браво 2.0 20в. Първоначално нямаше никакви проблеми, но го покарах една седмица и вчера като се прибирах от работа започна да трака и помислих че е изгубило масло и са започнали да се чуват клапаните на другата сутрин отидох купих 2 шишенца по литър и направо налях едното. На пръчката преди да налея нямаше никой след като го налях стана норлано запалих си трагнах обача пак. Докато стигна до блока стана още по зверско тропането. Помолих един шриятел да погледне и след като махахме капака нищо не видяхме. започнахме да гледаме как да свалим картера обаче се оказа много сложно трябва да вадим полуоската и на наще полеви условия нямаше как да го направим. Та стигнахме до извода, че биелен лагер се е прецакал и трябва да отваряме мотора в сервиз. Та ако някой може да даде някаква допулнителна информация ще съм му благодарен. и ако можете да ме насочите от каде се взимат тея биелни лагери и какви цени са... общо взето всякаква информация не ми е излишна. Мерси предварително

    #2
    Колега гледам че си от софия.. Мога да ти препорачам Киро Алфата от Княжево.. работи добре и не е скъпо.. след няколко часа ще ти пратя номера на ЛС .. ще го наредиш при другите HGT- та пред тях .. дано да е нещо малко и успех!
    Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
    Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
    Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
    Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO

    Коментар


      #3
      ако си за биелни лагери,90% си и за шлайф на колянов вал или ако може да се намери втора употреба но стандартен (не шлайфан)

      Коментар


        #4
        Имай пред вид че на тези двигатели слабото място е маслената помпа. На всяка цена да ти я прегледат при отваряне на мотора. Тея помпи имат две зъбчатки които са стегнати една към друга без никаква двърда връзка м/у тях и се случва да почнат да превъртат едната спрямо другата и губи налягане.
        https://www.cialispascherfr24.com/

        Коментар


          #5
          До тук махнахме главата и има 2 стабилни язви на нея.... 1ви цилиндър буталото пропада като достигне горна мъртва, сигурно заради биелния лагер ще се види утре като успеем най-накрая да махнем картера... И всички битала имат лек луфр ... нормално ли е? И нормално ли е да се завъртат леко буталата? Двайте мнения колеги. ако има интерес да качвам и снимки некви ако някой го интересува...

          Коментар


            #6
            Ще бъде интересно за мен... предполагам и за колегите да качиш снимки Отколкото до луфтовете на буталата - премерете цилиндрите да не са станали елипсовидни.. Старата ладичка (бог да я прости) си ти беше изяла доста злобно ..
            Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
            Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
            Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
            Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO

            Коментар


              #7
              zoomy написа:
              ..... И нормално ли е да се завъртат леко буталата?
              Трябва да е мноо зле тоя матор. Чак осова хлабина да имат буталата.... Не трябва да има изобщо.
              https://www.cialispascherfr24.com/

              Коментар


                #8
                ..

                ее колега пропаднахме с тия ХГТ-та през носа ни излиза тва варвене и звук ...
                Fabbrica Italiana Automobili Torino
                F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                Коментар


                  #9
                  колега не през носа през газа направо. То само да оточня че някой се е езсрал преди тва на тоя двигател отварян е и преди и явно са го закрепили колкото да го продадът. На блока иначе няма ръбче което ме води на мисълта че е добре а и другото което е има надпис с бял (моргаджийски) маркер.

                  Коментар


                    #10
                    малко снимки

                    колеги нормално ли е да имам в всмукателния колектор масло? И да е толкова черно вътре по пътя за клапаните...
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                      #11
                      Колега маслото в слукателните траби е от картерните газове има го и при мен... черно е защото е старо. Така и така си разглобил мотора .. почисти всичко много добре преди да го варнеш обратно... двигателя ще запее друга песен. Белите надписи в двигателя , чертички, ченгелчета и щуротии са от това че този мотор е бил разглабян и то доста и преди , това са белези. Или просто нещо се е счупвало и преди. Колега свалихте ли картера? Ако да - парчета има ли долу!?!
                      Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
                      Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
                      Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
                      Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO

                      Коментар


                        #12
                        Главата скоро е била шлайфана. Още няма никакъв окис по алуминия
                        https://www.cialispascherfr24.com/

                        Коментар


                          #13
                          А картера свалихте ли го ?
                          Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
                          Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
                          Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
                          Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO

                          Коментар


                            #14
                            колеги маслото в всмукателните колектори е такова като от двигателя ако бяха пари щеше да е мн мн мн по тъмно а то е като това в двигателя. Joro Виж че има 2 язвички. Не разбирам кой знае колко ама ако беше шлайфан скоро сигурно са щели да ги земат и тях... Картера не е свален още защото чак днес си намерих флошка за главината. Два от повдигачите са забили нещо. И да попитам колегите които са по наясно- планката която държи валовете огледално гладка ли трябва да бъде или мойта яко е драла, защото е грапава? И още един въпрос незнам кой от валовете точно е, но този който е със 4те болчета (като застанеш пред зъбчатките се пада левия) там е по голям лагер ли е незнам какво е. И като го натисне6 навутре потъва 1-2мм и се връща сам се едно има пружина. Нормално ли е това?

                            Коментар


                              #15
                              zoomy написа:
                              Joro Виж че има 2 язвички. Не разбирам кой знае колко ама ако беше шлайфан скоро сигурно са щели да ги земат и тях...
                              Помислих че са остатъци от гарнитурата, но ако са язви - това доказва теорията ми че е шлайфана - не може само на това място да има язви, а другаде да е перфектна - ако е трябвало да свалят толкова че да ги махнат и тях са щели да увеличат много степента на сгъстяване. А и мястото където се намират не е от голямо значение за лягането на гарнитурата.
                              https://www.cialispascherfr24.com/

                              Коментар

                              Working...
                              X