2000 20v turbo може ли да кажеш да обясниш ако въобще е възмойно зацепването (заклинването) на зъбчатките на маслената помпа в домашни условия или гаражни как става или да търся специалист? Какво ще препоръчаш?
Болта с който са стегнати зъбаците е залепен и се отвива само и единствено с гайговерт. В другата зъбчатка ръгни нещо тежичко за отпор и го придържай с ръка, но не го блокирай щото ударите изцяло попадат във веригата и.... Значи гадно се отвива там. После като ги зачопиш тез зъбаци - стегни пак по същата схема и залепи пак болта
Zoomy, 2000V turbo ти е написал едни данни за ремонтните размери на вала и биелите. Дал ти ги е правилно размерите, но в стотни от цола. Ремонтните размери вървят през 25 стотни от милиметъра. Ако прочете съобщението ми ще се сети как щяхме да объркаме ремонта на моя двигател.
Здравейте колеги имаме раздвижване по темата!Мотора е долу!!!Утре ще започвам работа по него и снимки ще кача щото днес нямам просто физическата възможност...
От каде купи Бравото защото имам чуството,че е мойто ако е от Дружба ??????Почти съм сигорен,че е мойта бивша хубавица съжелявам ,че колата е попаднала в теб и вече е в това състояние! През доста хора мина и доста я щпоркаха и не знам каво са правили с нея! Ето ти едно клипче като беше моя!http://vbox7.com/play:dbaf3051http:/...VOIpuBJAАко те интерсуват подробности аз лично какво съм правил по нея ще ти споделя !
Е... няма лошо по някой път и така се случва за спора.... Сега имам едно малко тъпо питане. Болта на зъбчатката на коляновия вал с каква резба е щото ми изяде рацете да го бия на двете страни на никаде неиска.Знам че много е затегнат ама поне някои да ми кайе на коя страна да блъскам
Мерси за отговора :D :D :D Та вала е долу. Някой ако види зора като мене зима си блока и отива на гумаджия и му казва да зима големия пистолет с 19ка и да го застреля НА ДЯСНО! Болата е ОБРАТНА РЕЗБА! За сега със шублера и със здрава биела няма никакъв луфт вала на пръв поглед изглежда напулно здрав само няколко деруги като косъм. Утре го карам на шлайфист той да си каже мнението. Следват нови лагери една биела и гарнитури. По въпроса с гарнитурите някой знае ли дали продават гарнитура за маслената помпа щото нищо не става от нея или да побългарявам нещо? Ако някой се интересува за някоя Част по демонтажа да казва да слагам снимки и обеснявам.
2000 20v turbo Достигнах до маслената помпа и сега въпроса ми е като казваш гайковерт имаш предвид въздушен пистолет или с тея акомулаторните гайковерти? Иначе сам до етап сглобяване идната седмица. Вала беше на шлайф - излезе на първи ремонт на основни и биелни шийки. Основните ми обясниха че ги шлайфат за да изправят вала защото бил крив и понеже не съм много в час възможно ли е да се изкриви от тоя лагер? И още нещо за натягането на всички болтове има информация в аутодата-та но ще може ли някой да ми каже кое какво означава защото не съм наясно с английските технически термини?
Имам и още един въпрос който ме тормози. Някой знае ли този балансиращ вал който се завърта от маслената помпа и по точно от двуграма за какво служи в цялата схема? ??
2000 20v turbo Достигнах до маслената помпа и сега въпроса ми е като казваш гайковерт имаш предвид въздушен пистолет или с тея акомулаторните гайковерти? Иначе сам до етап сглобяване идната седмица. Вала беше на шлайф - излезе на първи ремонт на основни и биелни шийки. Основните ми обясниха че ги шлайфат за да изправят вала защото бил крив и понеже не съм много в час възможно ли е да се изкриви от тоя лагер? И още нещо за натягането на всички болтове има информация в аутодата-та но ще може ли някой да ми каже кое какво означава защото не съм наясно с английските технически термини?
Да това имам предвид, но внимавай не е хубаво да блокираш зъбаците и да переш с гайковерта на 14 кила, щото ще скъсаш веригата. В другата зъбчатка, в която се зацепва вала тикни едно желязо примерно глава на чук и с едната ръка леко пристисквай чука с другата върти на мен докато ми се свиваше сърцето, че ще строшим якорпуса на помпата, я ще разпънем или скъсаме веригата тоя мой приятел дето го има по снимките в темата отви шибанярския болт те така. Иначе основните шийки могат да се шлайфат за изправяне на вала и май тропне ли биелка вала си мърда, та лошо няма, че са го шлайфали ама, питай ги в момента колко са го оставили /колко крив/? Това от автодатата са ти килограмите и ъглите за стягане. Има и поредността някъде пак в автодатата и ти треа да стегнеш примерно главата по посочената поредност, като първо стягаш на 2 кг, после на 4 кг и после 3 пъти на по 90 градуса И те бяха май 10 ли 12 ли болта Х 5 стягания 60 болта все едно си стегнал на ръка внимавайки с ъгломери работи....... По надолу са ти биелните лагери 2 кг + 100 градуса и така за всичко си има килограми. Аз стягах така ни повече, ни помалко и вече 20 тина хиляди неа грижи въпреки издевателствата от време на време.
Коментар