Здравейте колеги Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Търсих из форума, но не намерих отговор на моя въпрос, а той е следния.Колко трябва да е отвора на дроселовата клапа (милиметри) в позиция 0 градуса? Имам намерение да разглобявам клапата и всичко около нея и искам след това да си я настроя. Би трябвало да има точно определен отвор който да се приема за 0 градуса. Изхождам от факта, че на Алфа Ромео 156 отвора който се приема за 0 градуса трябва да е между 0,05-0,15 милиметра (едва успях да намеря тази информация в една книга за системата за управление Motronic 1.5.5).Колата е Браво 1,6 16V 1998 година 103 коня със система за управление Marelli IAW 49F, ако това ще помогне.П.С.: Благодаря предварително и весели празници на всички
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колко е отвора на дроселовата клапа приеман за 0 градуса?
Collapse
X
-
При плътно затворена клапа TPS е на около -0,40 градуса. Не виждам какво точно имаш да и настройваш. Мойта е с метални колектори и съм свалял няколко пъти дроселовата клапа. Важното е да се настрои жилото, ако не е настроено, просто да я оставя свободно да се затваря плътно, като жилото в това положение да си остава добре опънато.
Коментар
-
wwalker написа:При плътно затворена клапа TPS е на около -0,40 градуса. Не виждам какво точно имаш да и настройваш. Мойта е с метални колектори и съм свалял няколко пъти дроселовата клапа. Важното е да се настрои жилото, ако не е настроено, просто да я оставя свободно да се затваря плътно, като жилото в това положение да си остава добре опънато.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Проблемът е така до болка познатия със сутрешното палене когато времето е топло. Пали от 4-5-ти път, че понякога и повече. Цялата се тресе, работи неравномерно, а когато позагрее се оправя. Четох доста из форума и не намерих конкретен "лек" за този проблем. Тъй като Алфата ми правеше същото нещо преди 2 години и се оправи точно с коригиране на отвора на дросела който се приема за 0 градуса, съм се ориентирал натам.Бравото е с пластмасови колектори и искам да позачистя там клапи моторчета и т.н. Едновременно с това и да регулирам клапата.Atanas71, имаш предвид, че отвора на клапата е 3 градуса и TPS-а приема тази стойност за 0 или...?
Коментар
-
Bloodless написа:Проблемът е така до болка познатия със сутрешното палене когато времето е топло. Пали от 4-5-ти път, че понякога и повече. Цялата се тресе, работи неравномерно, а когато позагрее се оправя. Четох доста из форума и не намерих конкретен "лек" за този проблем. Тъй като Алфата ми правеше същото нещо преди 2 години и се оправи точно с коригиране на отвора на дросела който се приема за 0 градуса, съм се ориентирал натам.Бравото е с пластмасови колектори и искам да позачистя там клапи моторчета и т.н. Едновременно с това и да регулирам клапата.Atanas71, имаш предвид, че отвора на клапата е 3 градуса и TPS-а приема тази стойност за 0 или...?Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Нали когато се адаптира стъпковия мотор, отвора на дросела който се регулира от въпросното винтче се приема за 0 градуса от стъпковия мотор и той не може да затвори клапата повече от това? Идеята ми е, че ако този отвор е по-голямо от определени стойност, ще вкарва повече въздух. Съответно когато паля сутрин компютъра иска да направи определена смес и отваря клапата на определени градуси, но тъй като отвора който се приема за 0 градуса е по-голям вкарва повече въздух и сместа се променя и от там започва да се дави и т.н. Освен ако няма друг механизъм който да компенсира това!Може да греша, не знам. Опитвам се да си го обясня просто. Ако бъркам приемам заблежки
Коментар
-
Bloodless написа:Нали когато се адаптира стъпковия мотор, отвора на дросела който се регулира от въпросното винтче се приема за 0 градуса от стъпковия мотор и той не може да затвори клапата повече от това? Идеята ми е, че ако този отвор е по-голямо от определени стойност, ще вкарва повече въздух. Съответно когато паля сутрин компютъра иска да направи определена смес и отваря клапата на определени градуси, но тъй като отвора който се приема за 0 градуса е по-голям вкарва повече въздух и сместа се променя и от там започва да се дави и т.н. Освен ако няма друг механизъм който да компенсира това!Може да греша, не знам. Опитвам се да си го обясня просто. Ако бъркам приемам заблежкиФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар