Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колко е отвора на дроселовата клапа приеман за 0 градуса?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колко е отвора на дроселовата клапа приеман за 0 градуса?

    Здравейте колеги Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Търсих из форума, но не намерих отговор на моя въпрос, а той е следния.Колко трябва да е отвора на дроселовата клапа (милиметри) в позиция 0 градуса? Имам намерение да разглобявам клапата и всичко около нея и искам след това да си я настроя. Би трябвало да има точно определен отвор който да се приема за 0 градуса. Изхождам от факта, че на Алфа Ромео 156 отвора който се приема за 0 градуса трябва да е между 0,05-0,15 милиметра (едва успях да намеря тази информация в една книга за системата за управление Motronic 1.5.5).Колата е Браво 1,6 16V 1998 година 103 коня със система за управление Marelli IAW 49F, ако това ще помогне.П.С.: Благодаря предварително и весели празници на всички
    Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark 10.1998
    Fiat Bravo 1.6 16V 1998 - на жената, вече продадено

    #2
    к

    какъвие провлемат задае разглобяваш колата спласмасови колектори ли е
    тел.0897943620

    Коментар


      #3
      При плътно затворена клапа TPS е на около -0,40 градуса. Не виждам какво точно имаш да и настройваш. Мойта е с метални колектори и съм свалял няколко пъти дроселовата клапа. Важното е да се настрои жилото, ако не е настроено, просто да я оставя свободно да се затваря плътно, като жилото в това положение да си остава добре опънато.
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #4
        wwalker написа:
        При плътно затворена клапа TPS е на около -0,40 градуса. Не виждам какво точно имаш да и настройваш. Мойта е с метални колектори и съм свалял няколко пъти дроселовата клапа. Важното е да се настрои жилото, ако не е настроено, просто да я оставя свободно да се затваря плътно, като жилото в това положение да си остава добре опънато.
        Не си играйте с жилото , то трябва да има лека хлабина и да не е натегнато. Регулиране отвореноста на дроселовата клапа се прави от регулажния винт. По принцип там не се пипа , тя е регулирана та ка че да несе врязва в алуминия а на диагностика отчита 3 градуса отворена.
        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

        Коментар


          #5
          Проблемът е така до болка познатия със сутрешното палене когато времето е топло. Пали от 4-5-ти път, че понякога и повече. Цялата се тресе, работи неравномерно, а когато позагрее се оправя. Четох доста из форума и не намерих конкретен "лек" за този проблем. Тъй като Алфата ми правеше същото нещо преди 2 години и се оправи точно с коригиране на отвора на дросела който се приема за 0 градуса, съм се ориентирал натам.Бравото е с пластмасови колектори и искам да позачистя там клапи моторчета и т.н. Едновременно с това и да регулирам клапата.Atanas71, имаш предвид, че отвора на клапата е 3 градуса и TPS-а приема тази стойност за 0 или...?
          Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark 10.1998
          Fiat Bravo 1.6 16V 1998 - на жената, вече продадено

          Коментар


            #6
            Bloodless написа:
            Проблемът е така до болка познатия със сутрешното палене когато времето е топло. Пали от 4-5-ти път, че понякога и повече. Цялата се тресе, работи неравномерно, а когато позагрее се оправя. Четох доста из форума и не намерих конкретен "лек" за този проблем. Тъй като Алфата ми правеше същото нещо преди 2 години и се оправи точно с коригиране на отвора на дросела който се приема за 0 градуса, съм се ориентирал натам.Бравото е с пластмасови колектори и искам да позачистя там клапи моторчета и т.н. Едновременно с това и да регулирам клапата.Atanas71, имаш предвид, че отвора на клапата е 3 градуса и TPS-а приема тази стойност за 0 или...?
            TPS отчита позиция 3 градуса но дефакто клапата е затворена. Въздуха за ниските обороти го дозира стъпковия мотор , не дроселовата клапа.
            Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

            Коментар


              #7
              Нали когато се адаптира стъпковия мотор, отвора на дросела който се регулира от въпросното винтче се приема за 0 градуса от стъпковия мотор и той не може да затвори клапата повече от това? Идеята ми е, че ако този отвор е по-голямо от определени стойност, ще вкарва повече въздух. Съответно когато паля сутрин компютъра иска да направи определена смес и отваря клапата на определени градуси, но тъй като отвора който се приема за 0 градуса е по-голям вкарва повече въздух и сместа се променя и от там започва да се дави и т.н. Освен ако няма друг механизъм който да компенсира това!Може да греша, не знам. Опитвам се да си го обясня просто. Ако бъркам приемам заблежки
              Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark 10.1998
              Fiat Bravo 1.6 16V 1998 - на жената, вече продадено

              Коментар


                #8
                Bloodless написа:
                Нали когато се адаптира стъпковия мотор, отвора на дросела който се регулира от въпросното винтче се приема за 0 градуса от стъпковия мотор и той не може да затвори клапата повече от това? Идеята ми е, че ако този отвор е по-голямо от определени стойност, ще вкарва повече въздух. Съответно когато паля сутрин компютъра иска да направи определена смес и отваря клапата на определени градуси, но тъй като отвора който се приема за 0 градуса е по-голям вкарва повече въздух и сместа се променя и от там започва да се дави и т.н. Освен ако няма друг механизъм който да компенсира това!Може да греша, не знам. Опитвам се да си го обясня просто. Ако бъркам приемам заблежки
                Бъркаш , стъпковия мотор не отваря дроселовата клапа а друг отвор от който дозира въздуха. Дроселовата клапа при пуснат педал на газта е затворена. Като свалиш гуменото съединение на входящия въздух от въздушния филтър ще видиш срещу стъпковия мотор отворчето за въздух. Ако намеря снимка ще я пусна.
                Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                Коментар


                  #9
                  Ясно колега, разбрах. Явно не е като при Алфата, а може и при нея да не съм схванал точно как работи В неделя ще махна въздухопровода и ще разгледам Yellow_Flash_Colorz_PDT_08Благодаря много за обясненията
                  Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark 10.1998
                  Fiat Bravo 1.6 16V 1998 - на жената, вече продадено

                  Коментар

                  Working...
                  X