Здравеите тарся спещна помощ. Купих Фиат мареа 2.0 155/20-1999-05 с голям проблем -пластмасовите ми колектори се палнятс масло ,казаха ми че това може да е от клапан които се намира между парвата и втората дюза-мисля че става вапрос за клапан на вариатор -дали нянои може да ми обясни как работи тои дали нямям ниски обороти от него или е от някякво стапково моторче което маи пре мен го нямя защтото след колекторите имам дроселова клапа с две големи букси отгоре над нея и следва неработещ дебитомер(това показа диагностиката нищо друго).Може би и в това следстви ми свети лампата на дюзите Благодаря Ви предварително!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
помощ пласмасови колектори
Collapse
X
-
Ето сервизното ръководство за този мотор и успех:http://storage.fiat-bg.org/Books/Bra...99%20Range.pdfКогда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
-
фиат мареа 2.0/155/20 масло в колектори
simeon3000 написа:Ето сервизното ръководство за този мотор и успех:http://storage.fiat-bg.org/Books/Bra...99%20Range.pdfMarea 2.0 155/20
Коментар
-
В капака на главата от ватрешната страна има нещо като вилтар за парите на маслото.. цирколират през несхто като лабиринтче зада стигнат до маркучите за парите ... провери да не ти е затлачено .. проследи от къде идва маслото до всмукателните траби и ще откриеш проблема Успех колега!Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO
Коментар
-
Колега този клапан дето си го снимал е ел. магнитния клапан на вариатора .Той е директно свързан с маслената магистрала и постоянно е под налягане от маслената помпа. При подадено напрежение от компютъра той отваря и пуска масло към вариатора в разпределителния вал като по този начин се променя центровката на всукателния разпеделителен вал. Казвам ти всичко това за да разбереш че има голяма вероятност проблема ти да идва от там ,например от счупено, сцепено легло на клапана ,което е във всукателния колектор .Извади колекторите и надуй с 4-5 атмосфери отвора в колекторите през който постъпва масло към клапана при монтиран такъв / без напрежение и със подадено напрежение но затапен изход към главата / като следиш дали няма да има пробив към 1 или 2-ри цилиндър . Налягането на маслото стига до шест атмосфери при студен двигател. Огледай внимателно и гарнитурата на всмукателните колектори.
Коментар
-
MEMO написа:Колега този клапан дето си го снимал е ел. магнитния клапан на вариатора .Той е директно свързан с маслената магистрала и постоянно е под налягане от маслената помпа. При подадено напрежение от компютъра той отваря и пуска масло към вариатора в разпределителния вал като по този начин се променя центровката на всукателния разпеделителен вал. Казвам ти всичко това за да разбереш че има голяма вероятност проблема ти да идва от там ,например от счупено, сцепено легло на клапана ,което е във всукателния колектор .Извади колекторите и надуй с 4-5 атмосфери отвора в колекторите през който постъпва масло към клапана при монтиран такъв / без напрежение и със подадено напрежение но затапен изход към главата / като следиш дали няма да има пробив към 1 или 2-ри цилиндър . Налягането на маслото стига до шест атмосфери при студен двигател. Огледай внимателно и гарнитурата на всмукателните колектори.Marea 2.0 155/20
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар