здравеите колеги искам да ви питам доста нешта защтото имам доста проблеми с бравото начи парвия е пуши бял пушек и направо пара се едно вода праи мокро на земята като е запалена колата дали е гарнитурата и пални некои цилиндар с вода ? другия ми вапрос е на 5ти цилиндар сменвах една свещт че не работеше сложих обикновена с 1 електрод само за проба само да видя щте заработи ли двигатела като хората и като сфалих свещта после имаше пушек от там тва нормално ли е ? и наи вече ме интерасува за белия пушек бих казал че си е пара направо и като дам газ и препуква от заде некои пат тва дали е пак от центровка ? и кво може да е станало да си е изменила центровката ако е тя ? спешно ми е че съм луднал с тая кола вече кога е зех кога почнаха проблемите .. мерси предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблеми с браво ХГТ ХелП още Проблеми...
Collapse
X
-
Вкарвай колата в бокса и сваляй главата.Дано да не е пукната.Задължителна смяна на гарнитура,ако има нужда шлайф на главата и т.н. Гарнитурата ти е издухана!Вкарва вода вцилиндъра!Дано не е омесила вода и масло при което маслото става на боза и може двигателя да ти блокира.Изобщо недей да палиш колата ,а директно в гаража!Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
-
мерси колега тва бяха и моите диагнозии ама се пак да пусна да чуя повече мнения и ощте един вапрос имам на колко Nm се натяга главата ?Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
няма ли ощте някои да си каже мненито и сащто така да допалня че почва да го прави когато колата позагреее което ептем ме води на мисалта че е гарнитурата ама гледам сичко преди да разглобя че знаете как е при ХГТ браво-то няма место за никва работа ... и да допалня че сфештите са ми за смяна под секва критика са ама едва ли тва може да се оправдае парата.. белата пушилка и колата не иска да варви както преди ама предполагам че е от свещтите ..Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
Имам чуството, че ако ида в северна България и ще ми е нужен речник, преводач и т.н.MB 280 S W108 67' - pickUp
MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid
Коментар
-
;>
Suppish написа:Имам чуството, че ако ида в северна България и ще ми е нужен речник, преводач и т.н.Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
van_dal написа:Маслото ако е пресечено или губи антифриз сигурно е издухана гарнитурата на главата. Щом изкарва толкова пара през ауспуха значи е издухана, прегрявана ли е колата?Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
В такъв случай пробвай със смяна на свещи, но оригинални. За справка можеш да погледнеш в www.axm-auto.com дори можеш и да си ги поръчаш, по магазините също имат каталози. Възможно е от свещите да не прави добро изгаряне, свещите на този двигател е хубаво да се сменят навреме, защото иначе може да се повредят бубините и после струва скъпо.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
и мен ми мина тва през акъла ама знам ли не си обеснявам точно парата иначе свештите са под сякаква критика мн зле и щте поръчам нови само че не точно сега че няма париии... криза.. мерси колега иначе за отговоритеFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
и след смяната на свештите сащтата работа и има едно малко затъване при подаване рязко на газ мислих че е от свештите ама не се оправи след смяната им от какво може да е ?Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
:S
поевиха се и ощте симптоми начи като запаля колата и е огася и отворя капачката на маслото и пипам вала е Сух лампата за маслото НЕ свети маслото не го е пипнала там си е както и като го сипах не е мрадналоFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар