Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблеми с браво ХГТ ХелП още Проблеми...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблеми с браво ХГТ ХелП още Проблеми...

    здравеите колеги искам да ви питам доста нешта защтото имам доста проблеми с бравото начи парвия е пуши бял пушек и направо пара се едно вода праи мокро на земята като е запалена колата дали е гарнитурата и пални некои цилиндар с вода ? другия ми вапрос е на 5ти цилиндар сменвах една свещт че не работеше сложих обикновена с 1 електрод само за проба само да видя щте заработи ли двигатела като хората и като сфалих свещта после имаше пушек от там тва нормално ли е ? и наи вече ме интерасува за белия пушек бих казал че си е пара направо и като дам газ и препуква от заде некои пат тва дали е пак от центровка ? и кво може да е станало да си е изменила центровката ако е тя ? спешно ми е че съм луднал с тая кола вече кога е зех кога почнаха проблемите .. мерси предварително
    Fabbrica Italiana Automobili Torino
    F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
    F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
    F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

    #2
    Вкарвай колата в бокса и сваляй главата.Дано да не е пукната.Задължителна смяна на гарнитура,ако има нужда шлайф на главата и т.н. Гарнитурата ти е издухана!Вкарва вода вцилиндъра!Дано не е омесила вода и масло при което маслото става на боза и може двигателя да ти блокира.Изобщо недей да палиш колата ,а директно в гаража!
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    Коментар


      #3


      мерси колега тва бяха и моите диагнозии ама се пак да пусна да чуя повече мнения и ощте един вапрос имам на колко Nm се натяга главата ?
      Fabbrica Italiana Automobili Torino
      F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
      F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
      F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

      Коментар


        #4


        няма ли ощте някои да си каже мненито и сащто така да допалня че почва да го прави когато колата позагреее което ептем ме води на мисалта че е гарнитурата ама гледам сичко преди да разглобя че знаете как е при ХГТ браво-то няма место за никва работа ... и да допалня че сфештите са ми за смяна под секва критика са ама едва ли тва може да се оправдае парата.. белата пушилка и колата не иска да варви както преди ама предполагам че е от свещтите ..
        Fabbrica Italiana Automobili Torino
        F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
        F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
        F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

        Коментар


          #5
          Имам чуството, че ако ида в северна България и ще ми е нужен речник, преводач и т.н.
          MB 280 S W108 67' - pickUp
          MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
          ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
          Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
          office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid

          Коментар


            #6
            абе и аз съм от северна България ама и на мен май ще ми трябва речник
            FIAT BRAVA 1.6 16v

            Коментар


              #7
              Маслото ако е пресечено или губи антифриз сигурно е издухана гарнитурата на главата. Щом изкарва толкова пара през ауспуха значи е издухана, прегрявана ли е колата?
              --Старата ръжда любов не хваща!--
              156 sportwagon 1,9 jtd 115
              ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

              Коментар


                #8
                ;>

                Suppish написа:
                Имам чуството, че ако ида в северна България и ще ми е нужен речник, преводач и т.н.
                земи си и два речника маи не ми беше вапроса как пиша а относно навик от IRC.. много помогна иначе амън от гл...и
                Fabbrica Italiana Automobili Torino
                F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                Коментар


                  #9


                  van_dal написа:
                  Маслото ако е пресечено или губи антифриз сигурно е издухана гарнитурата на главата. Щом изкарва толкова пара през ауспуха значи е издухана, прегрявана ли е колата?
                  колега не е преграявана колата и маслото не е на боза ново си е чисто е не ги е омешала ..
                  Fabbrica Italiana Automobili Torino
                  F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                  F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                  F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                  Коментар


                    #10
                    ..

                    и за загуба на антифриз до сега не съм забелязал да има загуби което е странното ама не е и карана мн ..
                    Fabbrica Italiana Automobili Torino
                    F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                    F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                    F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                    Коментар


                      #11
                      В такъв случай пробвай със смяна на свещи, но оригинални. За справка можеш да погледнеш в www.axm-auto.com дори можеш и да си ги поръчаш, по магазините също имат каталози. Възможно е от свещите да не прави добро изгаряне, свещите на този двигател е хубаво да се сменят навреме, защото иначе може да се повредят бубините и после струва скъпо.
                      --Старата ръжда любов не хваща!--
                      156 sportwagon 1,9 jtd 115
                      ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                      Коментар


                        #12


                        и мен ми мина тва през акъла ама знам ли не си обеснявам точно парата иначе свештите са под сякаква критика мн зле и щте поръчам нови само че не точно сега че няма париии... криза.. мерси колега иначе за отговорите
                        Fabbrica Italiana Automobili Torino
                        F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                        F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                        F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                        Коментар


                          #13


                          и след смяната на свештите сащтата работа и има едно малко затъване при подаване рязко на газ мислих че е от свештите ама не се оправи след смяната им от какво може да е ?
                          Fabbrica Italiana Automobili Torino
                          F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                          F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                          F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                          Коментар


                            #14
                            :S

                            поевиха се и ощте симптоми начи като запаля колата и е огася и отворя капачката на маслото и пипам вала е Сух лампата за маслото НЕ свети маслото не го е пипнала там си е както и като го сипах не е мраднало
                            Fabbrica Italiana Automobili Torino
                            F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                            F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                            F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                            Коментар


                              #15
                              колега тракат ли валовете като са сухи?
                              Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
                              Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
                              Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
                              Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO

                              Коментар

                              Working...
                              X