Колеги, не мога да разбера кое кара мотора да не може да държи стабилни обороти (3000) Прави го и на студен и на загрял двигател.Просто като вдигна 3000 оборота и започва едно игране (падане до към 2700 и пак вдигане до 3000),като настъпва намаляне на инжекторното време до 0 милисекунди и естествено обедняване на горивната смес.Просто не мога да разбера кое кара двигателя да реагира така и не мога да намеря смислено обяснение.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Играенето на оборотите ме побърква
Collapse
X
-
Да,и на двете,но е нормално,защото съм с ГИ и той взима инфо за времената от бензиновите инжектори и респективно проблема се придава и на него.Сега се сещам,че преди ми даваше грешка COIL 2. Дали проблема няма да се окаже в бобината,ама каква връзка ще има тя с инжекторното време?Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Ами в момента двете коли не са на едно място и затова.Иначе ще направя тази проба.Другото нещо е,че явлението е с някаква цикличност от порядъка на 10 секунди.Иначе казано през около 10 секунди се появява това спадане на оборотите.И все пак въпроса е каква може да е връзката между бобина и инжекторно време?Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Гледам я в реално време и без да съм специалист мисля,че работи прекрасно.С много стръмни и бързи промени,дори когато инжекторното време падне моментално се отчита бедна горивна смес от ламбда сондата.И все пак се замислям дали проблема не е в TPS.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Не мога да видя този ъгъл,защото гледам ламбдата и инжекторното време през ЕКУ на ГИ. Така и не можах да разбера къде се намира буксата за диагностика и дали ако е с 3 кабела ползва К и Л линия за комуникация,за да и прослушам ЕКУ-то на колата.Иначе как се чисти тази дроселова клапа,че само там не съм бърникал.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Буксата ти е с K, L и маса посредата. 12V най-лесно направо от акумулатора. Закачена е да виси на пластмасовия капак на MAP сензора.Дросела най-добре се чисти с плътен парцал и бензин. Разкачаш жилото от дросела, развиваш му болтовете, махаш маркучите за водата от там(внимателно ако е загряла ще текне) и чистиш. За 5-10 минути работа е.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар