Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Играенето на оборотите ме побърква

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Играенето на оборотите ме побърква

    Колеги, не мога да разбера кое кара мотора да не може да държи стабилни обороти (3000) Прави го и на студен и на загрял двигател.Просто като вдигна 3000 оборота и започва едно игране (падане до към 2700 и пак вдигане до 3000),като настъпва намаляне на инжекторното време до 0 милисекунди и естествено обедняване на горивната смес.Просто не мога да разбера кое кара двигателя да реагира така и не мога да намеря смислено обяснение.
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    #2
    На газ има ли го?
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #3
      Да,и на двете,но е нормално,защото съм с ГИ и той взима инфо за времената от бензиновите инжектори и респективно проблема се придава и на него.Сега се сещам,че преди ми даваше грешка COIL 2. Дали проблема няма да се окаже в бобината,ама каква връзка ще има тя с инжекторното време?
      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

      Коментар


        #4
        Не е лошо да се направи едн а диагностика,все пак там ще си покаже всичко.Много вероятно е и от стъпковото моторче да е.Успех,дано проблема ти се разреши час по-скоро. :P
        Fiat Tipo 1.4 91 AGT cat.
        Fiat Marea 1.6 16v 99

        Коментар


          #5
          Какъв стъпков мотор, като човека подава газ до 3000?Бобината е доста вероятно. Нищо не ти пречи да ги размениш за проба на 2-те от подписа.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            Ами в момента двете коли не са на едно място и затова.Иначе ще направя тази проба.Другото нещо е,че явлението е с някаква цикличност от порядъка на 10 секунди.Иначе казано през около 10 секунди се появява това спадане на оборотите.И все пак въпроса е каква може да е връзката между бобина и инжекторно време?
            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

            Коментар


              #7
              А ламбда сондата гледал ли си как се държи? Точно тази цикличност ме навежда над мисълта за неработеща ламбда, макар че 10сек. са твърде много
              Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
              Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
              FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
              Powered by Total & Fobos LPG

              Коментар


                #8
                Колега почисти дроселовата клапа
                Subaru B9 tribeca 3.0
                Peugeot 307 04
                Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
                Fiat Brava 1.6 16V 103

                Коментар


                  #9
                  Гледам я в реално време и без да съм специалист мисля,че работи прекрасно.С много стръмни и бързи промени,дори когато инжекторното време падне моментално се отчита бедна горивна смес от ламбда сондата.И все пак се замислям дали проблема не е в TPS.
                  Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                  Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                  Коментар


                    #10
                    Както си я закачил към компютъра я докарай до тези 3000 и гледай дали се променя ъгъла на TPS като започнат да играят.
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #11
                      Не мога да видя този ъгъл,защото гледам ламбдата и инжекторното време през ЕКУ на ГИ. Така и не можах да разбера къде се намира буксата за диагностика и дали ако е с 3 кабела ползва К и Л линия за комуникация,за да и прослушам ЕКУ-то на колата.Иначе как се чисти тази дроселова клапа,че само там не съм бърникал.
                      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                      Коментар


                        #12
                        Буксата ти е с K, L и маса посредата. 12V най-лесно направо от акумулатора. Закачена е да виси на пластмасовия капак на MAP сензора.Дросела най-добре се чисти с плътен парцал и бензин. Разкачаш жилото от дросела, развиваш му болтовете, махаш маркучите за водата от там(внимателно ако е загряла ще текне) и чистиш. За 5-10 минути работа е.
                        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                        Коментар

                        Working...
                        X