Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем при вече загрят двигател 1.6 16v 103

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем при вече загрят двигател 1.6 16v 103

    Здравейте,незнам дали и на други им се случва,но при мен когато двигателя загрее в нормалните граници изведнъж оборотите падат и моментално колата гасне.Веднага се опитвам да запаля но няма признаци за живот,дори не припалва докато въртя на стартер.Интересното е че като стане така и след като изчакам температурата на двигателя да спадне под средната черта,завъртам ключа и си пали нормално и върви също нормално,докато пак не загрее до включване на перката.Моля ви ако някой знае от какво е този проблем да сподели,аз мислех на елкон да я карам,но много хора ми казват че не е от електрониката,ами тогава от какво е?Колата е БРАВА 1.6 16 103 96г. Моля помогнете!

    #2
    Тея дет ти казват че не е от електрониката ги прати си ремонтират ладите или наи добре да се ........ аи няма го казвам че ша ми се карат.Тоя двигател ако му стане нещо на 99% е по електрониката иначе е здрава машина за да ти гасне така се сещам за няколко неща но без стенд няма се разминеш. Първото е температурния датчик макар че и да се напъна да си обясня как така изведнъж ще изгасне каквато и стоиност да даде тои, немога.Второ сами комп, нещо вътре в някъде в него кат се понагрее и капълдъ. И другото е бобина наи често те правят такива номера на студено бачка кат се нагрее губи единия цилиндър или зависи къде е изпаткала може да умира и цялата. Лично аз си мислех че една бубина изгори ли и тва е няма връщане назад като крушката, но вече два пъти ми се случва на едно рено и на едно пунто на студено бубината бачка кат загрее и умира и двете коли обаче бяха с две бубини и оставаха да бачкат на 2 цилиндъра от тук заключвам че твоята като е с една бубина направо умира. Не купуваи нова ако има от къде да вземеш една за проба няма да е лошо така ще спестиш и 40 леваа за диагностика.
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    Коментар


      #3
      Съветът с бобината е добър. Аз имах подобен проблем - както ми обясниха после е имало микропукнатина в бобината. На студено работи, но загрее ли - гасне. Изведнъж, без тресене, без колебания в оборотите. Двигателят ми е различен, но може и при теб да е същото.
      like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

      Коментар


        #4
        Благодаря ви,ще пробвам с друга бобина,ако е от нея спестявам пари за елкон и като дойдете към Варна имате по няколко бири от мен

        Коментар


          #5
          K

          има много голиама вероятност дае хол дачик наинапред пробваи с него
          тел.0897943620

          Коментар


            #6
            Подкрепям горното мнение за датзика на Хол.На типото преди доста години имах точно този досаден проблем.Ако искаш да си сигурен,че не е температурен датчик,то ти препоръчвам да го изключиш от куплунга,когатао ти направи проблема.ЕКУ,то ще влезне в авариен режим и ако запали би трябвало да не е от него.След това можеш пак да го закачиш и ако пак не пали,то 99,9% е от него.Все пак най-добре иди на диагностика и смени това,което трябва или пък заменяй части от друга кола,докато не откриеш виновника.
            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

            Коментар

            Working...
            X