И така миналата седмица ходих на центровка на газовата че нещо ми гаснеше и си променяше оборотите (Темпра, 1.8, 16в) и като одитох на газаджията като я вклиучихме ми показваше че на високи обороти всичко е ток и жица на ниски ми се променят постоянно стойностите на ЦХ-то, и тоя ми каза че нещо като чукнел свещите и се променяла другия майстор си знаеше само "Нов изпарителлв, нов изпарител 140 лв" и така на следващия ден смених свещи, филтър на газта (беше много зле) един маркуч от изпарителя до въздушния филтър че беше напукан и мембрани на изпарителя и па му я карам и пак сащите глупости като загрее и почва да играят оборотите и да гасне нон стоп. Естествено единия пак ми вика нов изпарител аз му викам пич не е изпарителя щото така и така правил съм еди кво си. И единия от тия ми вика я дай на бензин и отново същата работа та са се чудя каде да я карам на няква диагностика . Казаха ми че е или ламбда сонда (ама тая кола се съмнявам да има такова чудо прекалено е стара) или стъпково моторче или че ангренажния ремък не бил сложен като хоратта защото съм го сменял миналото лято та ако някой има идея какво може да е и каде да я карам на сервиз където да не ме излъжат в София да помага , съжалявам че съм изписал 3 тома ама ... благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
постоянно гасне какво може да е :(
Collapse
X
-
fihi
Не съм голям разбирач, да не кажа никакъв, но залагам на стъпковото моторче. При мен проблемите бяха абсолютно същите и проблема беше точно стъпковото моторче.
-
fihi
http://axm-auto.com/index2.php?brand...54Според мен, изчакай колегите да си кажат експертното мнение.
Коментар
-
Към него клонят нещата. Златно ли е твойто с тази цена? Виж потърси в моргите ако ги има или се пробвай да го почистиш твойто. В крайна сметка някои направо го изключват като го наместят в долу-горе задоволително положение и сутрин я чакат колата няколко минути преди да тръгнат. Можеш поне да пробваш - сваляш го и гледаш дали има за чистене, капваш малко смазка и пробваш. Остави разкачен акумулатора около час преди да го закачиш обратно и после я запали и остави да поработи на място на бензин 10-тина минути. Покарай следващите 2-3 дена на бензин. В началото се случва първите 100-тина км след чистенето да гасне.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар