Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с мощността.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с мощността.

    Здравейте колеги.Ето къде ме стиска чепика:Паля на студено, всичко е ОК. Карам 50-100м и почва да губи тяга. Ако подам газ детонира в ауспуха(поне така го чувам). След около 500м. всичко се оправя и си карам нормално.Същото се случва и на топло. Спрял съм за 10-ина минути, паля и пак нямам мощ. И след 500м - няма проблем.Ако мина на газ, Всичко става ОК.Който има предположения за естеството на проблема да пише.

    #2
    Re: Проблем с мощността.

    Alexiev написа:
    Здравейте колеги.Ето къде ме стиска чепика:Паля на студено, всичко е ОК. Карам 50-100м и почва да губи тяга. Ако подам газ детонира в ауспуха(поне така го чувам). След около 500м. всичко се оправя и си карам нормално.Същото се случва и на топло. Спрял съм за 10-ина минути, паля и пак нямам мощ. И след 500м - няма проблем.Ако мина на газ, Всичко става ОК.Който има предположения за естеството на проблема да пише.
    95 % вероятност проблема ти да е = АДАПТАЦИЯвъреки, че ние тук не сме от шоуто ’Ясновидци’ - и не са ясни следните неща при теб:- модел ДВГ - година- модел АГУ ( ГИ, обкнв., с /без емулатори)ако това е вярно - няма много други вероятности за проблема ти.

    Коментар


      #3
      Бензин 1,6/16V - 97г.Газовата е обикновено Ловато с емулатор.И моля който е напред с материала да се изказва така, че простосмъртен като мен да го разбере.К’во е това АДАПТАЦИЯ?

      Коментар


        #4
        Какво всъщност е адаптация? След смяна на изпарителя разхода е безумно голям Газаджията казва, че колата се дави и дига рамене
        Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

        Коментар


          #5
          Проблем с мощността.

          Първо се започва от смяна нагоривниа филтър,после провери работата на ламда сондата и дросел потенциометъра
          skype pe6_oo Марин

          Коментар


            #6
            Re: Проблем с мощността.

            Alexiev написа:
            Здравейте колеги.Ето къде ме стиска чепика:Паля на студено, всичко е ОК. Карам 50-100м и почва да губи тяга. Ако подам газ детонира в ауспуха(поне така го чувам). След около 500м. всичко се оправя и си карам нормално.Същото се случва и на топло. Спрял съм за 10-ина минути, паля и пак нямам мощ. И след 500м - няма проблем.Ако мина на газ, Всичко става ОК.Който има предположения за естеството на проблема да пише.
            Провери дюзите и горивния регулатор, смени горивния филтър. Проблема ти удивително много прилича на липса на достатъчно гориво.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Re: Проблем с мощността.

              ppero написа:
              Първо се започва от смяна на горивниа филтър,после провери работата на ламда сондата и дросел потенциометъра
              Горивния филтър на бензина е сменен преди 3 месеца. Свалях го преди две седмици пак - чист е и е сложен правилно. Дросел понтенциометъра трябва да е т.н. TPS. Мерен е и в граници - 830 ома съпротивление. Интересно ми е дали е нормално да има този отвор на мястото където е монтиран TPS и двигателя (на снимката се вижда). Ако го сваля tps-а ще трябва ли да се ползва компютър за да се настрои правилното му положение спрямо дроселовата клапа?Днес направих последната засечка на газ 28 на 100 градско Минавам на бензин :D
              Прикачени файлове
              Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

              Коментар


                #8
                Отворът е нормален. Не ти трябва компютър. Можеш спокойно да го свалиш, измериш показанията в целият диапазон и върнеш.
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #9
                  Аз имам абсолютно същите проблеми 1:1, само където съм с газов инжекцион. Ще следя темате с интерес, междувременно планирам да направя диагностика и чистене на грешки. Пробвах със смяна на кабели и НЕ Е от тях . Дюзи съм чистил преди няма и 30 000 км, така че и от тях няма да е. Колата на бензин и газ след като загрее върви що годе нормално.
                  Play Golf ,but not drive golf!!!
                  Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                  C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                  Коментар


                    #10
                    Вчера следих на колко градуса отваря термостата - на около 60 почна леко да топли горната тръба, а на 70 градуса вече не се държеше с ръка. Предстои смяна на термостата. Предполагам, че ще се отрази и на разхода на гориво :D Бях тръгнал онзи ден на диагностика, но се спука радиаторчето на парното. След отстраняване на тези проблеми ще ходя на диагностика. Предполагам, че има още нещо нередно
                    Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

                    Коментар

                    Working...
                    X