Налягането ми го измериха, закачайки манометър за горивния мъркуч преди рейката. Иначе ми казаха, че се замерва и на тапата на рейката, която се сваля и се завинтва манометър, но това не съм го виждал.
Дали ще го мериш налягането на рейката или преди рейката е все едно.Става с най обикновен манометър стига да е точен.
Пичове, не може помпата в резервоара да дава 3 бара, а някакъв си тъп клапан да прави налягането до 4 бара- теоретично това е невъзможно.или налягане= сила(натиск)N / площ m 2
благодаря за отговора на колегата тапата я знам каде се намира но ме интересуваше повече с какво се мери налягането в рейката едва ли става с обикновен манометар какъвто се ползва да кажем за измерване на налягането в гумите и част от признаците като нисак расход и бели свещи ги има на моята с исключение на забиването и бученето в двигателя и още едно вапросче времената на дюзите при 800 оборота нормално ли е да са от порядака на 4/5 милисекунди а при подаване на гас да достигати даже надминават 10/12
1.С обикновен манометър става.Може и с този за гуми,стига да е точен и да му издържат гумените уплътнения да не се разложат от бензина.2.При 800 об/мин и нормален температ.режим на двигателя,времето на дюзите е от 3 до 4 мсек макс.А при рязко натоварване достига до 8-10 мсек.и е нормално такова поведение.
благодаря ви за отговорите но сега следва един друг вапрос от какво зависят времената на дюзите и вазможно ли е ако е ниско налягането от помпата за това да са и високи времената защото от както съм я купил от ден на ден брамченето от помпата ту се усилва ту намаля а вече напоследак не намалява,и вече предполагам сте разбрали че съм с вграден филтар и регулатор в помпата(поне по модела и годината на колата така излиза) но щом казвате че може да се измери и с обикновен манометър това ще го направя още утре но ще ми трябва малко време да си направя преходник за да мога да го захвана към рейката и тогава пак ще пиша с молба за коментар П.С.налягането в рейката аналогично след помпата не е ли променлива според оборотите на колата и ако е при колко оборота трябва да е 3 атмосфери или бара ??? в каква мерна единица се измерва ??? колегата кими е написал 3 бара но дали е така не мога да разбера точно понеже там става вапрос за малко по други неща в коментара му
благодаря ви за отговорите но сега следва един друг вапрос от какво зависят времената на дюзите и вазможно ли е ако е ниско налягането от помпата за това да са и високи времената защото от както съм я купил от ден на ден брамченето от помпата ту се усилва ту намаля а вече напоследак не намалява,и вече предполагам сте разбрали че съм с вграден филтар и регулатор в помпата(поне по модела и годината на колата така излиза) но щом казвате че може да се измери и с обикновен манометър това ще го направя още утре но ще ми трябва малко време да си направя преходник за да мога да го захвана към рейката и тогава пак ще пиша с молба за коментар П.С.налягането в рейката аналогично след помпата не е ли променлива според оборотите на колата и ако е при колко оборота трябва да е 3 атмосфери или бара ??? в каква мерна единица се измерва ??? колегата кими е написал 3 бара но дали е така не мога да разбера точно понеже там става вапрос за малко по други неща в коментара му
Tри бара е при всички видове обороти ,които можеш да измислиш вкл.и при подаден контакт без работа на двигателя.
Предлагам най-напред някои от колегите тука да се понаучат поне малко на граматика и после да пишат.Те си знаят кои са.Не може да изразяваш мисли по подобен начин и да си мислиш,че другите ще те разберат.Направо се сбърках от смях като им чета писанките......
ОК, не може регулаторът на налягането да прави 4 бара, когато трябва да прави 3. Защо тогава налягането е 4 бара, когато помпите фабрично трябва да са на 3 или 3,5 бара? Как става 4 бара това налягане?Освен това нова помпа струва 280-320 лв, а втора ръка още не мога да открия - вече ровя месец и нещо. Сега ще пробвам с добавка за почистване на инжекторите и горивната система. Дано се подобри ситуацията, ще пиша, ако реша проблема обезателно, нали затова са тези форуми. Приемам резонни идеи непрестанно.
Нямам отговор. Свикнах й на пущината така... Смених съединител, защото започна да приплъзва, с новия изглежда по-добре. Като цяло спря да ме дразни с времето....
ОК, не може регулаторът на налягането да прави 4 бара, когато трябва да прави 3. Защо тогава налягането е 4 бара, когато помпите фабрично трябва да са на 3 или 3,5 бара? Как става 4 бара това налягане?Освен това нова помпа струва 280-320 лв, а втора ръка още не мога да открия - вече ровя месец и нещо. Сега ще пробвам с добавка за почистване на инжекторите и горивната система. Дано се подобри ситуацията, ще пиша, ако реша проблема обезателно, нали затова са тези форуми. Приемам резонни идеи непрестанно.
Помпите фабрично са на много повече от 3 бара тоест около 6-7 бара регулатора служи да намали това налягане на 3 атмосвери и да го подържа такова във всички работни режими на двигателя!Помпата освен за налягане се мери и нейния дебит-примерно за един час колко литра изтласква!
ОК, не може регулаторът на налягането да прави 4 бара, когато трябва да прави 3. Защо тогава налягането е 4 бара, когато помпите фабрично трябва да са на 3 или 3,5 бара? Как става 4 бара това налягане?Освен това нова помпа струва 280-320 лв, а втора ръка още не мога да открия - вече ровя месец и нещо. Сега ще пробвам с добавка за почистване на инжекторите и горивната система. Дано се подобри ситуацията, ще пиша, ако реша проблема обезателно, нали затова са тези форуми. Приемам резонни идеи непрестанно.
да бе - 300 лв. --> оргиналдъ БОШ иди в /на лични ще пиша ако имаш интерес/ ......... и си вземи помпа за 110 -140 лв
Налягането ми го измериха, закачайки манометър за горивния мъркуч преди рейката. Иначе ми казаха, че се замерва и на тапата на рейката, която се сваля и се завинтва манометър, но това не съм го виждал.
Има ли въопще тапа на рейката? Къде се намира? За Браво 1996г. ме интересува.Може би става дума за 6 и 7 позиция от схемата?
Прикачени файлове
Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ
Коментар