Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бензиновата помпа и регулатора на налягането

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    м

    можедамериш със какъвто монометър имаш стига даеточен.времето на дюзите е доста.
    тел.0897943620

    Коментар


      #17
      pepinho написа:
      Налягането ми го измериха, закачайки манометър за горивния мъркуч преди рейката. Иначе ми казаха, че се замерва и на тапата на рейката, която се сваля и се завинтва манометър, но това не съм го виждал.
      Дали ще го мериш налягането на рейката или преди рейката е все едно.Става с най обикновен манометър стига да е точен.

      Коментар


        #18
        Пичове, не може помпата в резервоара да дава 3 бара, а някакъв си тъп клапан да прави налягането до 4 бара- теоретично това е невъзможно.или налягане= сила(натиск)N / площ m 2
        Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

        Коментар


          #19
          Bat_M написа:
          благодаря за отговора на колегата тапата я знам каде се намира но ме интересуваше повече с какво се мери налягането в рейката едва ли става с обикновен манометар какъвто се ползва да кажем за измерване на налягането в гумите и част от признаците като нисак расход и бели свещи ги има на моята с исключение на забиването и бученето в двигателя и още едно вапросче времената на дюзите при 800 оборота нормално ли е да са от порядака на 4/5 милисекунди а при подаване на гас да достигати даже надминават 10/12
          1.С обикновен манометър става.Може и с този за гуми,стига да е точен и да му издържат гумените уплътнения да не се разложат от бензина.2.При 800 об/мин и нормален температ.режим на двигателя,времето на дюзите е от 3 до 4 мсек макс.А при рязко натоварване достига до 8-10 мсек.и е нормално такова поведение.

          Коментар


            #20
            благодаря ви за отговорите но сега следва един друг вапрос от какво зависят времената на дюзите и вазможно ли е ако е ниско налягането от помпата за това да са и високи времената защото от както съм я купил от ден на ден брамченето от помпата ту се усилва ту намаля а вече напоследак не намалява,и вече предполагам сте разбрали че съм с вграден филтар и регулатор в помпата(поне по модела и годината на колата така излиза) но щом казвате че може да се измери и с обикновен манометър това ще го направя още утре но ще ми трябва малко време да си направя преходник за да мога да го захвана към рейката и тогава пак ще пиша с молба за коментар П.С.налягането в рейката аналогично след помпата не е ли променлива според оборотите на колата и ако е при колко оборота трябва да е 3 атмосфери или бара ??? в каква мерна единица се измерва ??? колегата кими е написал 3 бара но дали е така не мога да разбера точно понеже там става вапрос за малко по други неща в коментара му

            Коментар


              #21
              Bat_M написа:
              благодаря ви за отговорите но сега следва един друг вапрос от какво зависят времената на дюзите и вазможно ли е ако е ниско налягането от помпата за това да са и високи времената защото от както съм я купил от ден на ден брамченето от помпата ту се усилва ту намаля а вече напоследак не намалява,и вече предполагам сте разбрали че съм с вграден филтар и регулатор в помпата(поне по модела и годината на колата така излиза) но щом казвате че може да се измери и с обикновен манометър това ще го направя още утре но ще ми трябва малко време да си направя преходник за да мога да го захвана към рейката и тогава пак ще пиша с молба за коментар П.С.налягането в рейката аналогично след помпата не е ли променлива според оборотите на колата и ако е при колко оборота трябва да е 3 атмосфери или бара ??? в каква мерна единица се измерва ??? колегата кими е написал 3 бара но дали е така не мога да разбера точно понеже там става вапрос за малко по други неща в коментара му
              Tри бара е при всички видове обороти ,които можеш да измислиш вкл.и при подаден контакт без работа на двигателя.

              Коментар


                #22
                к

                онзи ден търсих точна такъв клапан и неможах да намеря на се хаби помпата се продава комплект накрая купих от италианеца цяла 90 лв на

                Коментар


                  #23
                  Re: к

                  m_zarev написа:
                  онзи ден търсих точна такъв клапан и неможах да намеря на се хаби помпата се продава комплект накрая купих от италианеца цяла 90 лв на
                  За тебе няма ли,точки,запетаи,главни букви,изречения.Нищо че си от Аврен,научи граматика поне малко.

                  Коментар


                    #24
                    Предлагам най-напред някои от колегите тука да се понаучат поне малко на граматика и после да пишат.Те си знаят кои са.Не може да изразяваш мисли по подобен начин и да си мислиш,че другите ще те разберат.Направо се сбърках от смях като им чета писанките......

                    Коментар


                      #25
                      ОК, не може регулаторът на налягането да прави 4 бара, когато трябва да прави 3. Защо тогава налягането е 4 бара, когато помпите фабрично трябва да са на 3 или 3,5 бара? Как става 4 бара това налягане?Освен това нова помпа струва 280-320 лв, а втора ръка още не мога да открия - вече ровя месец и нещо. Сега ще пробвам с добавка за почистване на инжекторите и горивната система. Дано се подобри ситуацията, ще пиша, ако реша проблема обезателно, нали затова са тези форуми. Приемам резонни идеи непрестанно.
                      Fiat Brava, 01.1999 - 1.6 16V 182A400

                      Коментар


                        #26
                        Нямам отговор. Свикнах й на пущината така... Смених съединител, защото започна да приплъзва, с новия изглежда по-добре. Като цяло спря да ме дразни с времето....
                        Fiat Brava, 01.1999 - 1.6 16V 182A400

                        Коментар


                          #27
                          pepinho написа:
                          ОК, не може регулаторът на налягането да прави 4 бара, когато трябва да прави 3. Защо тогава налягането е 4 бара, когато помпите фабрично трябва да са на 3 или 3,5 бара? Как става 4 бара това налягане?Освен това нова помпа струва 280-320 лв, а втора ръка още не мога да открия - вече ровя месец и нещо. Сега ще пробвам с добавка за почистване на инжекторите и горивната система. Дано се подобри ситуацията, ще пиша, ако реша проблема обезателно, нали затова са тези форуми. Приемам резонни идеи непрестанно.
                          Помпите фабрично са на много повече от 3 бара тоест около 6-7 бара регулатора служи да намали това налягане на 3 атмосвери и да го подържа такова във всички работни режими на двигателя!Помпата освен за налягане се мери и нейния дебит-примерно за един час колко литра изтласква!
                          ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS

                          Коментар


                            #28
                            pepinho написа:
                            ОК, не може регулаторът на налягането да прави 4 бара, когато трябва да прави 3. Защо тогава налягането е 4 бара, когато помпите фабрично трябва да са на 3 или 3,5 бара? Как става 4 бара това налягане?Освен това нова помпа струва 280-320 лв, а втора ръка още не мога да открия - вече ровя месец и нещо. Сега ще пробвам с добавка за почистване на инжекторите и горивната система. Дано се подобри ситуацията, ще пиша, ако реша проблема обезателно, нали затова са тези форуми. Приемам резонни идеи непрестанно.
                            да бе - 300 лв. --> оргиналдъ БОШ иди в /на лични ще пиша ако имаш интерес/ ......... и си вземи помпа за 110 -140 лв

                            Коментар


                              #29
                              pepinho написа:
                              Налягането ми го измериха, закачайки манометър за горивния мъркуч преди рейката. Иначе ми казаха, че се замерва и на тапата на рейката, която се сваля и се завинтва манометър, но това не съм го виждал.
                              Има ли въопще тапа на рейката? Къде се намира? За Браво 1996г. ме интересува.Може би става дума за 6 и 7 позиция от схемата?
                              Прикачени файлове
                              Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

                              Коментар

                              Working...
                              X