Може ли да се сменя само регулатора на налягането на горивото на Брава 1.6 16V ELX 103кс 1999 или трябва да се замени цялата помпа в комплект? Става въпрос за модела, чийто регулатор би трябвало да е на кошницата на помпата в резервоара, а не отпред на рейката. Освен това как да разбера кой модел помпа ми трябва, защото по моргите ми искат първо номера на моята. Обаче тя е на колата и смятам да я сваля едва когато намеря друга. Проблемът ми е, че регулаторът трябва да държи 3 бара на горивото, а той прави 4 и ми създава проблеми.Благодаря предварително за компетентните мнения.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бензиновата помпа и регулатора на налягането
Collapse
X
-
u_bo
-
По VIN ми излиза тази помпаоригинален номер 46475714.Колата все пак е Returnless Fuel Injection System и според ръководството на Haynes регулатора за налягането в кошницата на помпата. И според същото ръководство не се е предлагало отделно по времето на издаването му. Интересува ме дали мога да сменя по някакъв начин само него. Все пак помпата е 300 кинта. Ако бъркам, кажете къде трябва да е този регулатор, защото налягането трябва да падне на 3 бара и едва тогава, ако няма подобрение, да подходя към инжекторите...Fiat Brava, 01.1999 - 1.6 16V 182A400
Коментар
-
u_bo
Re: а
gal76 написа:притвоита кола реголатора е вкошницата и можеда сесменя незнам далисе родава само реголатор при всяко 16 със пласмасов колектор е там дори няма горивопровоза обратен бензин съшто и филтар като другите под пласмасовия капак
Коментар
-
Браво 1.6 16V ELX 103кс 2000г. с пластмасовите колектори с вграден филтар и предполагам и регулатор за налягането в помпата наистина един малко тъп вапрос от моя страна но как мога да измеря налягането какво е след помпата и в рейката и също така и при мен липсва обратно връщане на излишното гориво но има едни страни неща който се намират в преден десен калник и са свързани по някакав странен начин със сини пластмасови шлаухи към бензиновата система (дано не греша нещо) но ми е интересно и това за какво е казаха ми че е за бързо връщане на горивото в резервоара ако стане непредвиден инцидент
Коментар
-
Симптомите: колата няма добра динамика. При подаване на газ първо заглъхва, после бавно се набира, но пък след това няма проблеми, докато не смениш предавката с по-висока и пак така. Иначе не гори много - 6,3/100 извънградско. Другите показатели от диагностиката са ОК, само по-високото налягане - 4 бара вместо 3, както и прекалено бели свещи - бедна смес. Чува се едно бучене на двигателя преди да се набере колата при подаване на газ.Fiat Brava, 01.1999 - 1.6 16V 182A400
Коментар
-
благодаря за отговора на колегата тапата я знам каде се намира но ме интересуваше повече с какво се мери налягането в рейката едва ли става с обикновен манометар какъвто се ползва да кажем за измерване на налягането в гумите и част от признаците като нисак расход и бели свещи ги има на моята с исключение на забиването и бученето в двигателя и още едно вапросче времената на дюзите при 800 оборота нормално ли е да са от порядака на 4/5 милисекунди а при подаване на гас да достигати даже надминават 10/12
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар