здравете имам проблем с бравата странно чукане отворих двигатела шлайфах разпределителен вал и кобилици и пак е същото даже и по лошо какво да правя моля помагайте
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
фият брава странно чукане в двигатела
Collapse
X
-
u_bo
Коментар
-
Чукането най-вероятно е от хидравличен повдигач. Блокирал е (или не стига достатъчно масло до него) и не вдига кобилицата до вала. При всеки оборот на разпределителния вал, гърбицата удря кобиличката и се чува ясно доловимо тракане. Ето пример:http://www.youtube.com/watch?v=r0aQd...Оправяй го бързо. При 1.4 има опастност гърбицата да падне - има колегата mme се беше натъкнал на този "феномен". Аз също имах запънал повдигач и лесно познах кой е. Махаш капака (на полуструден мотор - демек да е поработил и качил масло в повдигачите и след това малко изстинал зада не се изгориш) и пипаш всяка кобилица. Ако има някоя , която има луфт - това ти е проблемния повдигач. Другото, както казах е запушен паяк - може да не стига масло до повдигача и затова да не се вдига. И третия вариант е гумички на паяка - след 100000 километра се втърдяват и пропускат масло. В следсвтие пада налагането му и не е достатъчно за повдигачите.Fiat Marea 1.8 16V ELX
Коментар
-
Разпределителен вал не се шлайфа поради това, че се намаля височината на гърбиците - от там и колко се отварят клапаните, и друго съществено е че се нарушава циментацията на вала, а от там и бързото му износване.Не разбрах и защо си шлайфал и кобилиците, което допълнително спомага за по-малкия ход на клапаните. На кобилиците също има циментация, която след шлайф също се нарушава. Поради тези причини след шлайфа още повече се е влошила работата на двигателя. Най-напред виж за неизправни повдигачи и запушен паяк.FIAT PUNTO 1.7 TD
CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE
Коментар
-
u_bo
Angel82 написа:АМИ КВОТО МИ КАЖАТ МАЙСТОРИТЕ ТВА ПРАЯ НАЛИ ЗНАЯТ ПОВЕЧЕ
Коментар
-
u_bo
Angel82 написа:много смешно знаят повече от мен
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар