Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

фият брава странно чукане в двигатела

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    фият брава странно чукане в двигатела

    здравете имам проблем с бравата странно чукане отворих двигатела шлайфах разпределителен вал и кобилици и пак е същото даже и по лошо какво да правя моля помагайте

    #2
    за 1и4 12 в ли става въпрос колега

    Коментар


      #3
      да 1400 12винтила 98ма година

      Коментар


        #4
        При твоето положение само нов разпределителен вал и провери дали през тъй наречения паяк излиза масло за мазане на вала. На тези двигатели това им е слабото място.
        FIAT PUNTO 1.7 TD
        CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE

        Коментар


          #5
          чукането от главата ли идва?може да качиш една снимка на вала - да се види какво износване има

          Коментар


            #6
            да ама аз шлайфах вала и кубилици и пак е така даже и ро лошо помислих че ще се оправи май ще трябва нов разпределителен вал и кубилице незнам вече какво да направя

            Коментар


              #7
              Чукането най-вероятно е от хидравличен повдигач. Блокирал е (или не стига достатъчно масло до него) и не вдига кобилицата до вала. При всеки оборот на разпределителния вал, гърбицата удря кобиличката и се чува ясно доловимо тракане. Ето пример:http://www.youtube.com/watch?v=r0aQd...Оправяй го бързо. При 1.4 има опастност гърбицата да падне - има колегата mme се беше натъкнал на този "феномен". Аз също имах запънал повдигач и лесно познах кой е. Махаш капака (на полуструден мотор - демек да е поработил и качил масло в повдигачите и след това малко изстинал зада не се изгориш) и пипаш всяка кобилица. Ако има някоя , която има луфт - това ти е проблемния повдигач. Другото, както казах е запушен паяк - може да не стига масло до повдигача и затова да не се вдига. И третия вариант е гумички на паяка - след 100000 километра се втърдяват и пропускат масло. В следсвтие пада налагането му и не е достатъчно за повдигачите.
              Fiat Marea 1.8 16V ELX

              Коментар


                #8
                мерси, ще взема да пробвам дано да се оправи че е еееееееее

                Коментар


                  #9
                  Разпределителен вал не се шлайфа поради това, че се намаля височината на гърбиците - от там и колко се отварят клапаните, и друго съществено е че се нарушава циментацията на вала, а от там и бързото му износване.Не разбрах и защо си шлайфал и кобилиците, което допълнително спомага за по-малкия ход на клапаните. На кобилиците също има циментация, която след шлайф също се нарушава. Поради тези причини след шлайфа още повече се е влошила работата на двигателя. Най-напред виж за неизправни повдигачи и запушен паяк.
                  FIAT PUNTO 1.7 TD
                  CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE

                  Коментар


                    #10
                    АМИ КВОТО МИ КАЖАТ МАЙСТОРИТЕ ТВА ПРАЯ НАЛИ ЗНАЯТ ПОВЕЧЕ

                    Коментар


                      #11
                      Angel82 написа:
                      АМИ КВОТО МИ КАЖАТ МАЙСТОРИТЕ ТВА ПРАЯ НАЛИ ЗНАЯТ ПОВЕЧЕ
                      е тогава защо се консултираш тук , питай ’майсторите’

                      Коментар


                        #12
                        много смешно знаят повече от мен

                        Коментар


                          #13
                          Angel82 написа:
                          много смешно знаят повече от мен
                          не ти се присмивам, искам да кажа че първо се прави консултация , а чак после се правят необратими процедури - шлайфането няма как да го върнеш назад - освен с нов вал де.

                          Коментар


                            #14
                            да ясно за другия път ще знам

                            Коментар

                            Working...
                            X