Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Състояние на разпр. вал

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Stefan Hadjov написа:
    Danchojn написа:
    На пръв поглед износване не се вижда, но без мерене не става. И все пак как се маже вала? През пуловете ли? Маслото минава през тръбичката разположена успоредно на вала и би трябвало през лагерите му да го пълни с масло. Но по него не се забелязват отвори.
    Тръбичката служи за да разпредели маслото по всичли лагери на разпр.вал.А той се маже като работи в маслена баня.Мазането му е много добро.
    Но от къде тече маслото за контактните площи? От разпределителния вал или от пуловете или от друго място? Моля, ако може по-подробно?
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #17
      от пуловете
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #18
        Проблема идва от това че колата трака като дизел Иначе може би не са регулириани клапаните или износени пуловете, сменял съм гумички и след това основен ремонт. После ходих пре един дето не иска да замери луфтомера а ми каза направо че ми е износен вала
        Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
        Втората......пак същата!
        (_-_)______////_______(_-_)
        Punto75-Вече на жената!
        Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

        Коментар


          #19
          pakumba написа:
          от пуловете
          Благодаря!
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #20
            bmahob написа:
            Проблема идва от това че колата трака като дизел Иначе може би не са регулириани клапаните или износени пуловете, сменял съм гумички и след това основен ремонт. После ходих пре един дето не иска да замери луфтомера а ми каза направо че ми е износен вала
            При този начин на мазане наистина трудно ще се износи този вал, но пък ако е карано с некачествено масло ......Все пак пуловете се сменят с подходящите, докарват се хлабините в норма и всичко е наред. Но пък ако е много износен вала едва ли ще стане. По снимки е трудно да се прецени. Най добре луфтомер, да се види колко е извън норма.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #21
              Danchojn написа:
              Stefan Hadjov написа:
              Danchojn написа:
              На пръв поглед износване не се вижда, но без мерене не става. И все пак как се маже вала? През пуловете ли? Маслото минава през тръбичката разположена успоредно на вала и би трябвало през лагерите му да го пълни с масло. Но по него не се забелязват отвори.
              Тръбичката служи за да разпредели маслото по всичли лагери на разпр.вал.А той се маже като работи в маслена баня.Мазането му е много добро.
              Но от къде тече маслото за контактните площи? От разпределителния вал или от пуловете или от друго място? Моля, ако може по-подробно?
              На гърбиците има отвори и от там се маже,а не от пуловете.Пуловете се мажят от същото място.Като изтича масло от гърбиците се мажат естествено и пуловете.

              Коментар


                #22
                bmahob написа:
                Проблема идва от това че колата трака като дизел Иначе може би не са регулириани клапаните или износени пуловете, сменял съм гумички и след това основен ремонт. После ходих пре един дето не иска да замери луфтомера а ми каза направо че ми е износен вала
                Трябва да се замери хлабината между гърбиците на цилиндр.им част и пуловете и да се уточни точната хлабина чрез смяна на пулове с по голяма дебелина.Майсторите бягат от тази операция,защото е трудоемка и иска спец.инструменти.Те искат да работят само с отвека,гаечни ключове и ако не става с чук.

                Коментар


                  #23
                  Прав си! Шъ се търси друг , ама вече се уморих от търсене и размотаване!
                  Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                  Втората......пак същата!
                  (_-_)______////_______(_-_)
                  Punto75-Вече на жената!
                  Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                  Коментар


                    #24
                    мисля ченее износен ное довредаго премериш от практиката която имам с фиати несъм виждал износен вал на 55 или 75 засметка на десетки 1.4 12клапана
                    тел.0897943620

                    Коментар


                      #25
                      Скоро ще си купя луфтомер и ще меря!
                      Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                      Втората......пак същата!
                      (_-_)______////_______(_-_)
                      Punto75-Вече на жената!
                      Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                      Коментар


                        #26
                        bmahob написа:
                        Скоро ще си купя луфтомер и ще меря!
                        Мисля че се мери на студен двигател!
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #27
                          ok !
                          Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                          Втората......пак същата!
                          (_-_)______////_______(_-_)
                          Punto75-Вече на жената!
                          Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                          Коментар


                            #28
                            Колега ,вала ти е много добър ,тракането може да е от много работи като некачествен ремонт,центровка ,хлабини и т.н.А за вала търси повдигане на гърбицата и ще си сигурен .Ако вярваш на всеки "майстор" по-добре си хвърли колата
                            FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                            Коментар


                              #29
                              вече не вервам на никой! Купих си луфтомер и съм се заел да си меря и правя хлабините , сам!
                              Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                              Втората......пак същата!
                              (_-_)______////_______(_-_)
                              Punto75-Вече на жената!
                              Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                              Коментар

                              Working...
                              X