Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Състояние на разпр. вал

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Състояние на разпр. вал

    Един майстор ми каза че вала ми е износен, кажете си и вие мнениетоhttp://razpredelitelenval.hit.bg/index.htm
    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
    Втората......пак същата!
    (_-_)______////_______(_-_)
    Punto75-Вече на жената!
    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

    #2
    Измерихте ли луфтовете? Дали са в норма? Като че ли вала не е за смяна, но защо не се виждат от снимките отворите по гърбиците откъдето се мажат?
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #3
      Не се виждат, но мажат! Като го отворих пуловете плуваха в масло
      Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
      Втората......пак същата!
      (_-_)______////_______(_-_)
      Punto75-Вече на жената!
      Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

      Коментар


        #4
        Danchojn написа:
        Измерихте ли луфтовете? Дали са в норма? Като че ли вала не е за смяна, но защо не се виждат от снимките отворите по гърбиците откъдето се мажат?
        Не не съм ги мерил, май ще трябва, че вече вяра на никой нямам , че по рано един "майстор " ми каза че няма какво да ги мерим , вала си бил износен!
        Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
        Втората......пак същата!
        (_-_)______////_______(_-_)
        Punto75-Вече на жената!
        Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

        Коментар


          #5
          Danchojn написа:
          Измерихте ли луфтовете? Дали са в норма? Като че ли вала не е за смяна, но защо не се виждат от снимките отворите по гърбиците откъдето се мажат?
          Не се виждат защото гърбиците на разпределителния вал при 1,4 се мажат външно от една система от тръбички наречена на езика на майсторите паяк.
          bmahob написа:
          Един майстор ми каза че вала ми е износен, кажете си и вие мнениетоhttp://razpredelitelenval.hit.bg/index.htm
          Не ти е износен вала.Ако е така в краищата на всяка гърбица ще има ръбче.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Сега качвам нови по близки снимки , но я ми драсни върху мойте снимки за кое ръбче говориш!
            Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
            Втората......пак същата!
            (_-_)______////_______(_-_)
            Punto75-Вече на жената!
            Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

            Коментар


              #7
              ето по добре снимките http://www.snimka.bg/album.php?album_id=361834
              Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
              Втората......пак същата!
              (_-_)______////_______(_-_)
              Punto75-Вече на жената!
              Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

              Коментар


                #8
                Очертал съм местата където гърбиците не се износват ако има проблем с мазането.Пуловете не контактуват с цялата площ на гърбицата и затова там се получава въпросното ръбче.При изправна система за мазане като отвориш капачката се вижда как от паяка струи масло по гърбицата.Останах с впечатлението ,че си с Браво 1,4 затова се подведох , а теб.При този двигател май гърбиците контактуват директно с цялата си площ.
                Прикачени файлове
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  Виж снимките в оргинален размер + нови снимки в близък план
                  Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                  Втората......пак същата!
                  (_-_)______////_______(_-_)
                  Punto75-Вече на жената!
                  Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                  Коментар


                    #10
                    bmahob написа:
                    Виж снимките в оргинален размер + нови снимки в близък план
                    Останах с впечатлението ,че си с Браво 1,4 затова се подведох както и теб.При този двигател май гърбиците контактуват директно с цялата си площ.Наистина с мерене ще трябва да се установи при теб.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #11
                      Знам за меренето! Но от снимките виждате ли някакви износвания по вала
                      Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                      Втората......пак същата!
                      (_-_)______////_______(_-_)
                      Punto75-Вече на жената!
                      Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                      Коментар


                        #12
                        bmahob написа:
                        Знам за меренето! Но от снимките виждате ли някакви износвания по вала
                        Нямаш износване на разпр.вал.На този двигател до сега не съм видял и чул износен вал.Риск за износване на разпр.вал има когато в системата участват и кобилици.Тогава нещата стоят по различен начин.........

                        Коментар


                          #13
                          Stefan Hadjov написа:
                          bmahob написа:
                          Знам за меренето! Но от снимките виждате ли някакви износвания по вала
                          Нямаш износване на разпр.вал.На този двигател до сега не съм видял и чул износен вал.Риск за износване на разпр.вал има когато в системата участват и кобилици.Тогава нещата стоят по различен начин.........
                          освен ако някой майстор не е оставил много високи тарелките- т.е. не са регулирани клапаните. мога да покажа вал с така наострена гърбица, че е почти като макетно ножче
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #14
                            На пръв поглед износване не се вижда, но без мерене не става. И все пак как се маже вала? През пуловете ли? Маслото минава през тръбичката разположена успоредно на вала и би трябвало през лагерите му да го пълни с масло. Но по него не се забелязват отвори.
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              #15
                              Danchojn написа:
                              На пръв поглед износване не се вижда, но без мерене не става. И все пак как се маже вала? През пуловете ли? Маслото минава през тръбичката разположена успоредно на вала и би трябвало през лагерите му да го пълни с масло. Но по него не се забелязват отвори.
                              Тръбичката служи за да разпредели маслото по всичли лагери на разпр.вал.А той се маже като работи в маслена баня.Мазането му е много добро.

                              Коментар

                              Working...
                              X