Здравейте колеги!В рамките на 6 месеца жилото на съединителя ми се къса веече 3 пъти. Дали причината е, че новото жило е с мн ниско качество или е някъква друга... Незнам какво става! Ако съединителя е за смяна дали ще къса жилата? Дайте някакъв съвет.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Жило на съединител
Collapse
X
-
Има вариант също и да е нарушена целостта на кожуха на жилото и Той да Го протрива.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
колега ако не си сменил кожуха на жилото го направи защото то е основната причина да се къса едно жило,а и мисля че това е по евтиния вариант от това да правиш съединителКолега, забелязвам че много често се изказваш неподготвенИ по този начин заблуждаваш останалитеСпестявай си кометарите по теми с които не си запознатКакто и безмислените коментари в останалите теми - това е чист спамМодераторски екип на fiat-bg.org
Коментар
-
Re: Жило на съединител
дойков написа:Здравейте колеги!В рамките на 6 месеца жилото на съединителя ми се къса веече 3 пъти. Дали причината е, че новото жило е с мн ниско качество или е някъква друга... Незнам какво става! Ако съединителя е за смяна дали ще къса жилата? Дайте някакъв съвет.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Колега дойков съединителя ти е за смяна, със сигорност и педала е много труден за натискане за да късаш три жила,казвам ти го от личен опит при мен се скъса жилото и направо смених съединителя,често проблема е в притискателния диск ,за да нямаш след това проблеми е хубаво да си смениш и феродовия диск и притискателния диск и лагера трите комплект ,успех.Fiat Bravo 1.2 16v.99г.
Коментар
-
...
Ако сте се занимавали сами да си сменяте жилото ще разберете, че няма какво да се обърка при монтажа, всичко е мн лесно. Днес реших да се правя на майстор и да си опрвя колата сам. Запалих я на 1-ва и я дотътрих до един канал между блоковете. Като свалих старото жило ми направи впечатление, че няма никъква смазка между жилото и бронята и самото жило мн трудно се движи и на 2 места е протрито. Днеска си купих жило за 23,60 лв от един магазин. Купих си и грес за 6,50лв и плескането започна. натъпках го хубаво със смазка, монтирах го, нагласих го къде да отеля и всичко е 6. сега педала 6 пъти по - мек. До сега не е било такова и при двете предишни смени на сервиз. Не разбирам много, но логиката ми говори, че тва нещо трябва да си е смазано, дет са вика без мазга нищо не става. Незнам дали заради това се е късало до сега, само времето ще покаже. Ще видим колко ще изкара...
Коментар
-
По-добре е да се смазва с масло и грес вместо само с грес за да не се спича греста, аз го откачам, вдигам го нагоре и с масльонката му пускам масълце и го раздвижвам да поеме надолу.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар