Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Жило на съединител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Жило на съединител

    Здравейте колеги!В рамките на 6 месеца жилото на съединителя ми се къса веече 3 пъти. Дали причината е, че новото жило е с мн ниско качество или е някъква друга... Незнам какво става! Ако съединителя е за смяна дали ще къса жилата? Дайте някакъв съвет.

    #2
    два варианта:- неправилно прекарано жило- заминаващ си съединител
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      Има вариант също и да е нарушена целостта на кожуха на жилото и Той да Го протрива.
      Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
      Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

      Коментар


        #4
        точно това е първата причина
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #5
          колега ако не си сменил кожуха на жилото го направи защото то е основната причина да се къса едно жило,а и мисля че това е по евтиния вариант от това да правиш съединителКолега, забелязвам че много често се изказваш неподготвенИ по този начин заблуждаваш останалитеСпестявай си кометарите по теми с които не си запознатКакто и безмислените коментари в останалите теми - това е чист спамМодераторски екип на fiat-bg.org

          Коментар


            #6
            Re: Жило на съединител

            дойков написа:
            Здравейте колеги!В рамките на 6 месеца жилото на съединителя ми се къса веече 3 пъти. Дали причината е, че новото жило е с мн ниско качество или е някъква друга... Незнам какво става! Ако съединителя е за смяна дали ще къса жилата? Дайте някакъв съвет.
            1. Смени майстора.2. Кажи къде ти се къса жилото, за да се определи причината.Прочети и в тази тема: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...099&highlight=
            Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

            Коментар


              #7
              до модераторския екип -нали ви видях колко сте разбирачи.май само от пиене на бира и сърфиране из нета разбирате.аз много добре знам от какво се къса жило

              Коментар


                #8
                модераторите не са механици или нещо подобноно в случая, освен че могат да пият бира и да сърфират в нета са наясно с жилото на Брава 1,6:жилото се сменя заедно с кожуха
                2015 Renault Megane Expression GT
                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                Всичко за FIAT Bravo 2007

                Коментар


                  #9
                  а ти сигурен ли си че точно така си е сменил жилото.като искаш нещо да ми кажея ми пиши на лично а не да се правиш на бог пред всички

                  Коментар


                    #10
                    Колега дойков съединителя ти е за смяна, със сигорност и педала е много труден за натискане за да късаш три жила,казвам ти го от личен опит при мен се скъса жилото и направо смених съединителя,често проблема е в притискателния диск ,за да нямаш след това проблеми е хубаво да си смениш и феродовия диск и притискателния диск и лагера трите комплект ,успех.
                    Fiat Bravo 1.2 16v.99г.

                    Коментар


                      #11
                      ...

                      Ако сте се занимавали сами да си сменяте жилото ще разберете, че няма какво да се обърка при монтажа, всичко е мн лесно. Днес реших да се правя на майстор и да си опрвя колата сам. Запалих я на 1-ва и я дотътрих до един канал между блоковете. Като свалих старото жило ми направи впечатление, че няма никъква смазка между жилото и бронята и самото жило мн трудно се движи и на 2 места е протрито. Днеска си купих жило за 23,60 лв от един магазин. Купих си и грес за 6,50лв и плескането започна. натъпках го хубаво със смазка, монтирах го, нагласих го къде да отеля и всичко е 6. сега педала 6 пъти по - мек. До сега не е било такова и при двете предишни смени на сервиз. Не разбирам много, но логиката ми говори, че тва нещо трябва да си е смазано, дет са вика без мазга нищо не става. Незнам дали заради това се е късало до сега, само времето ще покаже. Ще видим колко ще изкара...

                      Коментар


                        #12
                        По-добре е да се смазва с масло и грес вместо само с грес за да не се спича греста, аз го откачам, вдигам го нагоре и с масльонката му пускам масълце и го раздвижвам да поеме надолу.
                        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                        Коментар


                          #13
                          има как да се обърка, доказано многократно тук :D за смазването...и аз моето преди 2 години така го сложихи няма проблемно съм забелязал и другопри натягане, ако не се държи контра жилото се усукваи така започва проблема
                          2015 Renault Megane Expression GT
                          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                          Всичко за FIAT Bravo 2007

                          Коментар


                            #14
                            а

                            трябати жил от 100лв имал съм този проблемс доста клиенти -ако емек педала купи оригинално жило ако етвърд сменяи съединител
                            тел.0897943620

                            Коментар

                            Working...
                            X