оборотите ми играят когато е студена и като е загряла.Играят м/у 600-900 оборота на място???другия проблем е при температурата на водатакогато съм в движение стрелката винаги седи 2 деления под средната чертичка и когато спра при трафиккачва 2 делениа от средната чертичкапомагайте с каквото можете ако може и снимки ми пращайте че искам да спестя някой лев от майсторитесе пак съм студент а парите са ми кът мерси предварително на всички
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
МНОГО ПРОБЛЕМИ Fiat Bravo 1,4 12V 96год.
Collapse
X
-
u_bo
за оборотите - много неща може да са - виж на диагностика, за да не набиваш излишни пари - да се видят реални данни, как се държи ламбда, тпс, .... и т.н.тза температурата - 90% вероятност да ти е развален реостата за първа степен на вентилатора - има много теми със снимки - виж с търсачката - ако има въпроси - конкретни - пиши пак
Коментар
-
Колега,1. Само стрелката на температурата ли се държи така, тази на бензина как е? Имал съм същия случай с лоша маса на самия уред на таблото. Същото се случва понякога при клеясала букса, която не прави хубав контакт. Спрей за почистване на контакти, пръскаш на буксата и на краката на датчика, с отверка леко раздалечаваш крачетата на датчика. Ако не се оправи - можеш да елеминираш датчика за температура като разкачиш буксата и сложиш някакво съпротивление, за да видиш дали стрелката се държи по същия начин. Ако да - остава уред на таблото или жица.2. За нестабилните обороти - има стъпково моторче, добре е като първа стъпка да се изчисти. По един и същи начин ли играят оборотите на загряла и студена кола?Успех
Коментар
-
За мененето на оборотите найстина виж на диагностига аз имах същия проблем точно и на мен около 600-900 оборота ми менеше и се оказа зацапана дроселова клапа и свещи смених ги и сега си ги кове оборотите и не мрудват почистването на клапата е 30 лв поне на мен толкова ми зеха. това менене на оборотите идва от това че като е зацапана дроселовата клапа компиутара се стреми да я затвори и като не може от зацапаното да я затвори дава грешки и затова мени оборотите.
Коментар
-
fanatiliano написа:За мененето на оборотите найстина виж на диагностига аз имах същия проблем точно и на мен около 600-900 оборота ми менеше и се оказа зацапана дроселова клапа и свещи смених ги и сега си ги кове оборотите и не мрудват почистването на клапата е 30 лв поне на мен толкова ми зеха. това менене на оборотите идва от това че като е зацапана дроселовата клапа компиутара се стреми да я затвори и като не може от зацапаното да я затвори дава грешки и затова мени оборотите.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар