Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

как се свалят изпускателните колектори.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    как се свалят изпускателните колектори.

    Здравейте!Бравото бръмчи като WRC автомобил и освен това пуши под предния капак.Мислех че е от гарнитурата на колекторните тръби,но в един сервиз я гледаха и казаха, че не е гарнитура, а самата тръба(онези четрите тръби дето излизат от цилиндрите и после стават в една).Купих си от морга нови колекторни тръби и сега въпроса е как да се сменят.Много ли е сложно?Чух, че трябва да се откача и хидравличната помпа!Тази операция само за сервиз ли е или мога и сам да я свърша.Ако някой го е правил нека каже стъпка по стъпка как става.колата е браво 1.6/16в/96предварително благодаря
    фиат браво sx 1.6/16в/96

    #2
    започваш от маркуч на ваздушния филтар след тва капаците на генерацията (ключе 10 )като внимаваш да не скъсаш кабела на ламбда сондата или болчето дето се намира най доло в лявата страна погледнато от към маската на колата след тва се развиват една по една гаиките на испускателните траби няма да имаш проблем с развиването понеже са или бронзови или медни не знам точно от какво са направени но е нещо такова особеноста е в стоиката на обтегача на хидравличната помпа която е хваната с два болта който даржат едновремено и нея и трабите намират се най в ляво на горния ред погледнато пак от към страната на маската но за да се свали тази стоика трябва да се извади и закрепващия болт на самата помпа(ключ 17по спомен) който се намира малко зад тия два болта за препорачване е да се свали и пластмасовия предпазен капак(ключ 10) на ремака на хидравликата при сваляне на тоя болт иначе има опасност да се счупи макар че с него или без него е все тая при развиването на всичко това помпата няма да падне само ще се охлаби ремака(ключ13 за охлабване и обтягане по спомен) който после лесно ще си испънеш а и ощте нещо за цялата тая операция ще ти трябва камък от гидория със тънки стени мисля че беше номер 12 но не сам абсолютно сигурен понеже две от гайките се намират на доста кофти место за развиване а развиването на испускателната траба дето е след тях както вече пишеш знаеш как става но все пак да кажа хванато е с 4 ри болчета(2 ключа 13 по спомен ) който ще видиш след като свалиш предпазните ламарини кофти е само вътрешния кам главата понеже се намира пот трабите наи отдоло дригите се развиват лесно но общо взето цялата процедура не е кои знае колко сложна и ще ти отнеме наи много час два и един два охлузени пръста тва е успехи

    Коментар

    Working...
    X