harvatin написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
неправилно зацепен ремък на fiat bravo 1,6 16v
Collapse
X
-
1115 написа:harvatin написа:За смяна на ангренаж, зацепване с фискатори, смяна на обтяжната ролка, смяна на предни накладки, смяна на лява биалетка, смяна на двигателно и скоростно масло аз лично платих 100 лв. за ВСИЧКО! Мотор 1.8 16V на Мареа.....brava 1.6 16v 95g
Коментар
-
Bat_M написа:минах през всичко това което повечето от вас описват в темата за това и поместих тази тема която в момента е на 3 страница вав форума Зацепване на разпределителни валове за 1.6 16Vпросто нека този който не знае как се прави да погледне снимките които сам поместил и да си реши проблема сас зацепването на ремака и без приспособленията който бях поместил как изглеждат и как се правят но е безмислено и наистина прехварляне от порядака на 1 или 2 заба в + или - не са от кои знае какво значение знам го от многоброния си опит вече и нещо наистина с което трябва да се внимава при презацепване аи ваобще смяната на ремака ОПТЯГАНЕТО НА РОЛКАТА ДА СЕ ИЗВАРШИ ПРАВИЛНО за това го пиша и с големи букви вярваите ми това е наи важното успехи на всички от мен P.S. едно презацепване + диагностика на двигател в ЕЛМИРА сервиз гр.Плевен струва 40 лева така че си направете извода това е офицялният сервиз на ситроен ако мислите че е някое менте гаражче
Коментар
-
marto_gp написа:Bat_M написа:минах през всичко това което повечето от вас описват в темата за това и поместих тази тема която в момента е на 3 страница вав форума Зацепване на разпределителни валове за 1.6 16Vпросто нека този който не знае как се прави да погледне снимките които сам поместил и да си реши проблема сас зацепването на ремака и без приспособленията който бях поместил как изглеждат и как се правят но е безмислено и наистина прехварляне от порядака на 1 или 2 заба в + или - не са от кои знае какво значение знам го от многоброния си опит вече и нещо наистина с което трябва да се внимава при презацепване аи ваобще смяната на ремака ОПТЯГАНЕТО НА РОЛКАТА ДА СЕ ИЗВАРШИ ПРАВИЛНО за това го пиша и с големи букви вярваите ми това е наи важното успехи на всички от мен P.S. едно презацепване + диагностика на двигател в ЕЛМИРА сервиз гр.Плевен струва 40 лева така че си направете извода това е офицялният сервиз на ситроен ако мислите че е някое менте гаражче
Коментар
-
Bat_M написа:marto_gp написа:Bat_M написа:минах през всичко това което повечето от вас описват в темата за това и поместих тази тема която в момента е на 3 страница вав форума Зацепване на разпределителни валове за 1.6 16Vпросто нека този който не знае как се прави да погледне снимките които сам поместил и да си реши проблема сас зацепването на ремака и без приспособленията който бях поместил как изглеждат и как се правят но е безмислено и наистина прехварляне от порядака на 1 или 2 заба в + или - не са от кои знае какво значение знам го от многоброния си опит вече и нещо наистина с което трябва да се внимава при презацепване аи ваобще смяната на ремака ОПТЯГАНЕТО НА РОЛКАТА ДА СЕ ИЗВАРШИ ПРАВИЛНО за това го пиша и с големи букви вярваите ми това е наи важното успехи на всички от мен P.S. едно презацепване + диагностика на двигател в ЕЛМИРА сервиз гр.Плевен струва 40 лева така че си направете извода това е офицялният сервиз на ситроен ако мислите че е някое менте гаражче
Коментар
-
да разбира се нали точно за това е цялата тая щуротия с обтягането и пружината или по просто казано на нашите фиатки ролката не е фиксирана а е подвижна и във всеки един момен даржи агренажния ремак опанат еднакво е поне така си мисля че е,а за елмирата да значи отминаваш практикер и след тва хващаш на ляво все едно тръгваш за кв.дружба сервиза е точно до крастовището невазможно е да го пропуснеш
Коментар
-
Не знам дали си обърнал внимание, но при смяна на ангр. ремък и въобще при махането му по каквато и да е причина се ползват т.нар. "пети" или "locking tool", които всеки сериозен сервиз трябва да има - поръчват се за всеки двигател отделно - те са като шаблони за правилното положение на валовете. Без тях всяко презацепване е меко казано съмнително.Stilo 1.8 16V
Коментар
-
Здравейте колеги!!!Аз съм пресен пресен в този форум и незнам да ли тук му е мястото да се похваля с моята колица BRAVO 1.6 16V което си взех преди три дни. При мен се появи същият проблем с колата след смяната на ангренажният ремък и двете ролки /паразитната и обтяжната/ ако така се казват. В началото колата вървеше като полудяла но след смяната все едно някой я затапи с тапа и стана една мудна, и започна да харчи като змеи и да върви като костенурка, отделно че се разхлопа цялата предница но това е тема за друг раздел. Та молбата ми е да ми кажете читав сервиз в който да ни видят колите и да не ни отрежат главите с по 200лв. Предварително ви благодарим
Коментар
-
колега и аз имах същия проблем....разход около 20.....и не можеше да варви....На празен ход оборотомера стигаше 5700-5800 оборота.....и фиата ми направо беше се предал....ходих на 4 диагностики и при много "маистори"....и накрая отидох в един сервиз в Ямбол (BI AUTO http://www.fiat.bg/?id=295 ) и ми го направиха.....проблема е бил в газоразпределението....бил съм на закъснение на двата вала с два зъба.....и проблеме се реши с 85лв + цялостна диагностика на електрониката....сега ми гори около 8-9 литра смесено....и си върви много.... :DBMW 318is COUPE 140hp
FIAT BRAVA 1.6 16V 66kW
Коментар
-
Re: неправилно зацепен ремък на fiat bravo 1,6 16v
julls написа:Здравейте! имам следния въпрос. бравото(1,6 16v) дава голям разход на бензин- около18/100. Ходих на диагностика и онзи взе да ми мрънка първо , че нищо му нямало и сигурно ме били лъжели на бензиностанцията, а после като обясних , че е така от 3 месеца и сипвам все на различни места заяви , че давало някакво отклонение при зацепването на ремъка.........този модел били по специални и не се били зацепвали по белези , а по по специален начин!!!! та въпроса ми е: таkа ли е или човека просто реши че ще изкара 200 лв( толкова струва там презацепването) от една нищо не разбираща "тъпа" жена?
Коментар
-
roko_ok написа:Bat_M написа:от порядака на 1 или 2 заба в + или - не са от кои знае какво значение знам го от многоброния си опит вече
Коментар
-
Bat_M написа:Колега и аз нищо лично но поне да беше си направил труда да копнеш или поне да прочетеш целия ми коментар а не да драскаш глупости.И ако си беше направил тоя труд щеше да разбереш че там съм поместил каде ще ти го зацепят добре и и евтино (коментара е по темата)има и коментар кое как се прави и най вече с кое да се внимава ако си го правиш сам в къщи (дори и по собствени белези с боя пак важи условието (пак е по темата))и пак мога да го напиша че при мърдане един или два зъба няма да усетиш почти нищо във вървенето на колата освен бъркането в джоба(знам го от МНОГОБРОЙНИЯ си опит колега(не искам да казвам колко пъти съм я отцепвал и зацепвал докато си направя първо и купя след това приспособленията)) и още нещо ако някой ден се сдобиеш с 1.6 16В мотора ела ще ти го зацепя на теб безплатно и да те видя дали ще разбереш с колко зъба си напред или назад само по вървенето на колата, и още нешо колега 100 процента съм сигурен че поне на 70 или 80 процента от 1.6 16 в моторите не са на точните белези но пак се карат и си вървят и никой от колегите не се оплаква,това е от мен.Успехи на всички и безаварийно каране
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар