Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

неправилно зацепен ремък на fiat bravo 1,6 16v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    бе аз ти казвам, че на вървенето не усетих + или - 2 зъба/за едновалов мотор говоря 1.6/. е, ако се замерва на дино или по някви си други начини сигурно ще се усети, но при идеални други условия.... а при "цивилно" шофиране нищо не се усеща.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #17
      van_dal написа:
      Как така 1,2 зъба по-рано или по-късно не са от значение, защо тогава всички си играят да зацепват ангранажа по белези, а не по спомен. Ако се зацепи грешно или ще отваря клапана по-рано от нужното или по-късно, а оттам и неправилно изгаряне на сместа, вероятно прагаряне на клапани и т.н. За какво аджеба на някои коли се слага прецизен вариатор на клапаните, който дори не измества ъгъла на отваряне и с един зъб, а от това колата променя значително коефициента на полезно действие в различните режими.
      да колега прав си и никои няма да оспорва това което си написал но просто при тия 1 2 зъба няма да осетиш почти никаква разлика във варвенето на колата и кои знае каква разлика в расхода това имах в предвит а и като се има в предвит и следното че при 1 и 6 16 в само хлабината която е оставена за испаване на ремака на агренажните колелета е толкова така че направи си сам извода ако си запознат по подробно а и в краина сметка тия 200 лева дето са ги искали за зацепване са си 200 лева както и да ги погледнеш и още нещо ако си с 2 заба в аванс на испускателния вал ще усетиш наи вече проблем с ниските обороти защото ще усетиш едно колебание общо взето това е а някои ако се интересува по подробно за нещо нека ми пише на скупе Bat_M_1 вечер след 20 часа

      Коментар


        #18
        Към автора на темата!200 лв. за презацепване на ремък на 1.6 16V е ЧИСТА ПРОБА КОЖОДЕРЩИНА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Който ти бае друго му теглиш една мноооооооооооооооооого дълга майна до девето коляно!Факт необоспорим е, че много зависи от това на какъв сервиз/майстор се наденеш. От това много зависят парите, които ще платиш. Но 200 лв. за презацепване е УНИКУМ!!!За смяна на ангренаж, зацепване с фискатори, смяна на обтяжната ролка, смяна на предни накладки, смяна на лява биалетка, смяна на двигателно и скоростно масло аз лично платих 100 лв. за ВСИЧКО! Мотор 1.8 16V на Мареа. Да добавя, майсторът, който смени нещата на мен, е бивш служител в официален сервиз на ФИАТ в Благоевград и сега си има собствен сервиз. Момчето заработва на частно и съм изключително доволен. Единствено не беше затегнал докрай пробката за маслото в мотора (явно щото картерът е алуминиев и е решил да не прекали с натягането, за да не стане фал) и се наложи да отида да ми го донатегне след няколко дни, щото леко капеше. И всичко заспа!

        Коментар


          #19
          Alexiev написа:
          В "Александър Ауто" взимат 70лв за проверка и още толкова ако има нужда от презацепване. Скъпичко е но работят добре.При неправилно зацепване двигателя работи неравномерно и притриса. Нещо като 3 цилиндъра и половина.
          Предай им много поздрави от филанкишията! Еййй, скъсахте се да лапате от парите на лековерните хора, които хал хабер си нямат! 70 лв. за проверка! Тя в какво се изразява, бе!?!? В "ами ремъчето е за презацепване", ли?

          Коментар


            #20
            За смяна на ангренаж, зацепване с фискатори, смяна на обтяжната ролка, смяна на предни накладки, смяна на лява биалетка, смяна на двигателно и скоростно масло аз лично платих 100 лв. за ВСИЧКО! Мотор 1.8 16V на Мареаколега,има и по евтини даже(говоря за ангр.ремък и ролките за него)ама.......после Смених на бравата ми 1.6 16в 95г. ремък’’Дайко" ролките са "фина" на стойност 140лв.Биалетки,предни и задни накладки са 120лв,Маслото за кутията е 20-25лв литър мин.Двигателното 10/40 е поне 45лв 4л.маленият филтър е 15лв.Това са цени за материали,без работата.Тези 100лв които си дал са малко наистина но.....дано е качествено всичко,щото ме съмнява малко.За зацепването:разпределителните валове не мърдат(почти)трябва им просто елементарно фиксиране.Проблема е в колелото на коляновият вал,малко е на диаметър и когато се сложи ангр.ремък при опъването му то се измества с един зъб напред.Затова при зацепване се дава един зъб назад и се слага ремъка,при опъване всичко си идва на място.Белези няма(почти) ПРЕДИ МАХАНЕ НА СТАРИЯ РЕМЪК СЕ ПРАВЯТ БЕЛЕЗИ(с маркер е супер)Слагаш ремъка,опъваш и ГЛЕДАШ съвпадат ли белезите.Завърташ1-2 оборота мотора С ГАЕЧЕН КЛЮЧ не НА СТАРТЕР,и като се обедиш че няма проблеми(белезите съвпадат след завъртане)пали.Мисля че както ми обяснявашпроблема ти е в това,колата няма мощност до към2500-3000об после тръгва нормално.
            brava 1.6 16v 95g

            Коментар


              #21
              Колегата Папарак има впредвид че е дал 100 лв за работа,не виждам да е споменал че това е цена с материалите....Така,че помислете малко преди да говорите празни приказки и да го обвинявате....щото както винаги темата ще се размие в ненужни спорове .Нищо лично.

              Коментар


                #22
                harvatin написа:
                колега,има и по евтини даже(говоря за ангр.ремък и ролките за него)ама.......после Смених на бравата ми 1.6 16в 95г. ремък’’Дайко" ролките са "фина" на стойност 140лв.Биалетки,предни и задни накладки са 120лв,Маслото за кутията е 20-25лв литър мин.Двигателното 10/40 е поне 45лв 4л.маленият филтър е 15лв.Това са цени за материали,без работата.Тези 100лв които си дал са малко наистина но.....дано е качествено всичко,щото ме съмнява малко.
                Разбира се, че говоря само за платени пари за ТРУД, колега. Както и възмущението ми дойде от факта, че са поискали видимо пари само за труд на колегата от първия пост, изразяващ се в презацепване на СЪЩЕСТВУВАЩ и ПОСТАВЕН ремък в рамките на 200 лв. Пропуснах да спомена, че смених и една от ролките на пистовия ремък, защото свиреше, а самият ремък беше новичък и не се наложи и той да се сменя. Иначе за части:Ролки SKF + ремък FIAT - 220 лв.Предни накладки оригинални - 80 лв.Гарнитура за капак клапани - 20 лв.Двигателно масло Селения 20k - 10w40 - общо около 100 лв. (остана ми литър и отгоре, ама нямаха разфасовки по 1 л., та купих 3X2 L)Масло за скорости на Тутела - към 50 лв. Маслен филтър, въздушен филтър, горивен филтър - към 60 лв. ( не помня с точност).Та само консумативите дойдоха над 500 лв. А труда за всичко - 100 лв. Аз за това говорех.

                Коментар


                  #23
                  извинявай чел съм между редовете май.Цената за работата е нормална наистина.Извинявам се пак.
                  brava 1.6 16v 95g

                  Коментар


                    #24
                    Tочно такива сметки ми изядоха главата. Да платя по-евтино части, да платя по-малко за работа.......В крайна сметка - 3г. висок разход, поне 10 диагностики и още толкова профилактики. Смених напълно работещи части по препоръка на диагностици - бобина, кабели, свещи, ламбда сонда и може нещо да забрявям в момента.Общо взето - ходене по мъките и плащане.Накрая попаднах на добър диагностик. Как го видя това зацепване през компютъра.............явно не е достатъчно да четеш буквално. Прати ме в "Александър Ауто" за презацепване.Платих там 140лв и още 53, че една от полките се прецакала. Ролка на 25 хиляди!Не ми се занимава че ми се вдига адреналина, но който го кефи нека да сметне колко ми струва икономията, че не направих обслужването в специализиран сервиз и с оригинални части.Моят съвет е да си платиш където и колкото трябва за такива ремонти, а кормилни щанги, амортисьори, гърнета и други такива може навсякъде и тогава гледай цената. И пак не се знае.......

                    Коментар


                      #25
                      как така 1 2 зъба данямат значение закакъвтоидае двигател има ОГРОМНО ЗНАЧЕНИЕ.
                      тел.0897943620

                      Коментар


                        #26
                        а

                        как 1или 2 заба ниамат значение това което пишеш е пълна глупост този двг има разлика в равотата дори при полвин зъб.този двг се зацепва единствено с пети за валовете зацепил см стотици от такива правачи като теб в динехспрес пловдив които мислят ченямят значение
                        тел.0897943620

                        Коментар


                          #27
                          van_dal написа:
                          Как така 1,2 зъба по-рано или по-късно не са от значение, защо тогава всички си играят да зацепват ангранажа по белези, а не по спомен. Ако се зацепи грешно или ще отваря клапана по-рано от нужното или по-късно, а оттам и неправилно изгаряне на сместа, вероятно прагаряне на клапани и т.н. За какво аджеба на някои коли се слага прецизен вариатор на клапаните, който дори не измества ъгъла на отваряне и с един зъб, а от това колата променя значително коефициента на полезно действие в различните режими.
                          Вариатора променя ъгъла с повече от един зъб, като ми изпадне някой стар ще ти покажа какво има вътре.

                          Коментар


                            #28
                            а

                            тивиждал лиси вариатор на 1.6 илисичул че има.този двг ниама вариатор ако мипокажеш получаваш1000 лв. от мен доста години съм правил такива двг в оторизиран сервез на фиат имат вариатори афите същшо фиат 1.8 2000кубика .пишеш глупости бездаимаш лредстава каде на 1.6 видя електро винтил със които компа даго управлява пък инее на вала освен дасиго видял на някое 1.6 в аспуха.не завлуждаваи хората.
                            тел.0897943620

                            Коментар


                              #29
                              Ами колеги,при двигател 2.0 20 v какъвто е моят единственният начин за зацепване на ремъка е чрез фиксатор.Значи аз си сменях обтяжна ролка,паразитна,ангренажен ремък и пистов ремък. За тeзи консумативи съм дал 400 лв. без труда.Ремонта беше в оторизиран сервиз на FIAT. В крайна сметка доста скъпичко ми излезе,но съм доволен.
                              Уважавам тези,които ме уважават!
                              Clube do Marea!

                              Коментар


                                #30
                                тука от последните няколко поста ам анищо не се разбира Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 тук там разчитам варЯтУр и ТУЙ ТО
                                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                                Коментар

                                Working...
                                X