Здравейте! имам следния въпрос. бравото(1,6 16v) дава голям разход на бензин- около18/100. Ходих на диагностика и онзи взе да ми мрънка първо , че нищо му нямало и сигурно ме били лъжели на бензиностанцията, а после като обясних , че е така от 3 месеца и сипвам все на различни места заяви , че давало някакво отклонение при зацепването на ремъка.........този модел били по специални и не се били зацепвали по белези , а по по специален начин!!!! та въпроса ми е: таkа ли е или човека просто реши че ще изкара 200 лв( толкова струва там презацепването) от една нищо не разбираща "тъпа" жена?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
неправилно зацепен ремък на fiat bravo 1,6 16v
Collapse
X
-
200лв :D Амаан от мошенициPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
просто валовете нямат белезизатова има едни фиксатори, които се използват при смяна на ремъктова е така и при други двигатели на ФИАТщом при диагностиката не са открили друго, може и ремъка да еза услугите в АИ има доста противоречеви мнения, но не бих им дал 200 лева за презацепванеможе би 80 е реалната ценаако решиш да се презацепваш ми пиши
Коментар
-
колега не ходи там или в итал сервиз само взимат парите и нищо не правят.аз имам същия мотор и всички специялизирани сервизи на фиат неможаша да ми я зацепят както трябва карах я около година с тресене на мотора и харчеше повече и не палеше без гас.накрая си отидих при едно приятелче което се занимава главно с италианки и ми я оправи за няколко часа.а за тея 200 лв.ходи му кажи че се друса нещо
Коментар
-
благодаря на всички, които се включиха..........майстора, който ми сменява ремъка е баща на приятел, занимава се с това от 100 години, ма явно не е на ясно човека. каза че го е сложил по старите белези..........че ще презацепвам е ясно, само да дойде света заплата. ще пиша. още веднъж мерси на всички.
Коментар
-
лошото на ангренажа на тоз мотор е не че няма белези, а някой майстор като се изкендза и не го зацепи по стария после нещата се подвеждат по това и няма бягане от фиксаторите. но от опит ще ти кажа, че 1-2 зъба не дават отражение на вървенетоLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
julls написа:ами единствения проблм с вървенето и е на 2ра. глъхне и не иска да върви. не набира колкото и газ да подаваш.............в момента, в който превключиш на 3та все едно не е същата кола.....Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
минах през всичко това което повечето от вас описват в темата за това и поместих тази тема която в момента е на 3 страница вав форума Зацепване на разпределителни валове за 1.6 16Vпросто нека този който не знае как се прави да погледне снимките които сам поместил и да си реши проблема сас зацепването на ремака и без приспособленията който бях поместил как изглеждат и как се правят но е безмислено и наистина прехварляне от порядака на 1 или 2 заба в + или - не са от кои знае какво значение знам го от многоброния си опит вече и нещо наистина с което трябва да се внимава при презацепване аи ваобще смяната на ремака ОПТЯГАНЕТО НА РОЛКАТА ДА СЕ ИЗВАРШИ ПРАВИЛНО за това го пиша и с големи букви вярваите ми това е наи важното успехи на всички от мен P.S. едно презацепване + диагностика на двигател в ЕЛМИРА сервиз гр.Плевен струва 40 лева така че си направете извода това е офицялният сервиз на ситроен ако мислите че е някое менте гаражче
Коментар
-
Как така 1,2 зъба по-рано или по-късно не са от значение, защо тогава всички си играят да зацепват ангранажа по белези, а не по спомен. Ако се зацепи грешно или ще отваря клапана по-рано от нужното или по-късно, а оттам и неправилно изгаряне на сместа, вероятно прагаряне на клапани и т.н. За какво аджеба на някои коли се слага прецизен вариатор на клапаните, който дори не измества ъгъла на отваряне и с един зъб, а от това колата променя значително коефициента на полезно действие в различните режими.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар