Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

неправилно зацепен ремък на fiat bravo 1,6 16v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Bat_M написа:
    и пак мога да го напиша че при мърдане един или два зъба няма да усетиш почти нищо във вървенето на колата освен бъркането в джоба(знам го от МНОГОБРОЙНИЯ си опит колега
    бат М, стига де :D ако колата ти е била така и така неправилно настроена и невървяща, и като мръднеш 1-2 зъба нанякъде, пак ще е тотално извън настройка и ще е все тая откъм вървеж А и с тия пети работата е мътна понякога, за да са добри трябва да са от фирма име в бранша а не копия на някоя малка компания, понеже името на компанията е залог за точното позициониране на вала.Вървежа на една кола се променя коренно от изместване подчертавам максимум половин зъб от оптимума, а когато се излезе извън тези граници със дори един зъб нещата просто умират за това тези коли са с раздвижни ангренажни колела за да могат да се настроят перфектно така както е замислено при проектирането им или пък ако се реши някой да си играе да ги позасилва откъм вървеж
    sigpic
    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
    475HP 11,5/1,9/191
    YouTube

    Коментар


      #47
      ами колеги аз какво да кажа като бях с ДВА заба на закаснение на двата вала и накои не можеше да ми открие проблема...АМАН ОТ МАИСТОРИ!!!! Но сега като е зацепен добре си върви мн добре....
      BMW 318is COUPE 140hp
      FIAT BRAVA 1.6 16V 66kW

      Коментар


        #48
        Предварително се извинявам на колегата пуснал темата, но за да не отварям нова тема ще питам в тази. От прочетеното тук разбирам, че повечето колеги имат проблеми с нестабилни обороти на празен ход, проблеми с ускорението до и на 2-ра, но при високите обороти и от 3-та нагоре проблема не се усеща. При мен проблема е следния: на 4-та и 5-та колата започва да придърпва здраво и се налага да мина на трета, да започна отново да ускорявам и след като мина отново на 4-та и 5-та пак започва да придърпва. Имам стабилни обороти при празен ход, колата ускорява доволно до 3-та. Този проблем го имам само на газ, а на бензин не се усеща и започна след смяна на ангренажен ремък. Дали е съвпадение или действително ремъка не е зацепен правилно. И последно не става въпрос за Фиат, въпроса ми е по принцип, все пак ако ремъка не е зацепен правилно би трябвало проблемите да са идентични и за останалите двигатели.
        Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
        Chevrolet Aveo

        Коментар


          #49
          Orcinus написа:
          Към автора на темата!200 лв. за презацепване на ремък на 1.6 16V е ЧИСТА ПРОБА КОЖОДЕРЩИНА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Който ти бае друго му теглиш една мноооооооооооооооооого дълга майна до девето коляно!Факт необоспорим е, че много зависи от това на какъв сервиз/майстор се наденеш. От това много зависят парите, които ще платиш. Но 200 лв. за презацепване е УНИКУМ!!!За смяна на ангренаж, зацепване с фискатори, смяна на обтяжната ролка, смяна на предни накладки, смяна на лява биалетка, смяна на двигателно и скоростно масло аз лично платих 100 лв. за ВСИЧКО! Мотор 1.8 16V на Мареа. Да добавя, майсторът, който смени нещата на мен, е бивш служител в официален сервиз на ФИАТ в Благоевград и сега си има собствен сервиз. Момчето заработва на частно и съм изключително доволен. Единствено не беше затегнал докрай пробката за маслото в мотора (явно щото картерът е алуминиев и е решил да не прекали с натягането, за да не стане фал) и се наложи да отида да ми го донатегне след няколко дни, щото леко капеше. И всичко заспа!
          Здравей, колега!Интересува ме къде има сервиз момчето, което ти е извършило ремонта и смяната на консумативите?
          Fiat Marea 2.4 TD

          Коментар


            #50
            valeri_86_ написа:
            ами колеги аз какво да кажа като бях с ДВА заба на закаснение на двата вала и накои не можеше да ми открие проблема...АМАН ОТ МАИСТОРИ!!!! Но сега като е зацепен добре си върви мн добре....
            Ами колеги един кадърен елконаджия ще го хване веднага-мап сензора показва нисък вакум отам и сместа е богата и много други!
            ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS

            Коментар

            Working...
            X