Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

неправилно зацепен ремък на fiat bravo 1,6 16v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    harvatin написа:
    За смяна на ангренаж, зацепване с фискатори, смяна на обтяжната ролка, смяна на предни накладки, смяна на лява биалетка, смяна на двигателно и скоростно масло аз лично платих 100 лв. за ВСИЧКО! Мотор 1.8 16V на Мареа.....
    Tия 100лв. се надявам да са за работа, а не за горе изброените неща.Щото ако са за тях....не е възможно.

    Коментар


      #32
      Уникални изказвания има в тая тема относно зацепвания, а разлики с някои и друг зъб явно са нищо ако се гледа твърде отдалече на нещата
      sigpic
      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
      475HP 11,5/1,9/191
      YouTube

      Коментар


        #33
        1115 написа:
        harvatin написа:
        За смяна на ангренаж, зацепване с фискатори, смяна на обтяжната ролка, смяна на предни накладки, смяна на лява биалетка, смяна на двигателно и скоростно масло аз лично платих 100 лв. за ВСИЧКО! Мотор 1.8 16V на Мареа.....
        Tия 100лв. се надявам да са за работа, а не за горе изброените неща.Щото ако са за тях....не е възможно.
        прочети пак от начало,и ще разбереш.Това го е написал колегата paparac,и аз си мислех че е цена за всичко но не е.Било е само за работа,той си го е написал де,прочети!
        brava 1.6 16v 95g

        Коментар


          #34
          Bat_M написа:
          минах през всичко това което повечето от вас описват в темата за това и поместих тази тема която в момента е на 3 страница вав форума Зацепване на разпределителни валове за 1.6 16Vпросто нека този който не знае как се прави да погледне снимките които сам поместил и да си реши проблема сас зацепването на ремака и без приспособленията който бях поместил как изглеждат и как се правят но е безмислено и наистина прехварляне от порядака на 1 или 2 заба в + или - не са от кои знае какво значение знам го от многоброния си опит вече и нещо наистина с което трябва да се внимава при презацепване аи ваобще смяната на ремака ОПТЯГАНЕТО НА РОЛКАТА ДА СЕ ИЗВАРШИ ПРАВИЛНО за това го пиша и с големи букви вярваите ми това е наи важното успехи на всички от мен P.S. едно презацепване + диагностика на двигател в ЕЛМИРА сервиз гр.Плевен струва 40 лева така че си направете извода това е офицялният сервиз на ситроен ако мислите че е някое менте гаражче
          Колега ще ми дадеш ли някакъв адрес на този сервиз.

          Коментар


            #35
            marto_gp написа:
            Bat_M написа:
            минах през всичко това което повечето от вас описват в темата за това и поместих тази тема която в момента е на 3 страница вав форума Зацепване на разпределителни валове за 1.6 16Vпросто нека този който не знае как се прави да погледне снимките които сам поместил и да си реши проблема сас зацепването на ремака и без приспособленията който бях поместил как изглеждат и как се правят но е безмислено и наистина прехварляне от порядака на 1 или 2 заба в + или - не са от кои знае какво значение знам го от многоброния си опит вече и нещо наистина с което трябва да се внимава при презацепване аи ваобще смяната на ремака ОПТЯГАНЕТО НА РОЛКАТА ДА СЕ ИЗВАРШИ ПРАВИЛНО за това го пиша и с големи букви вярваите ми това е наи важното успехи на всички от мен P.S. едно презацепване + диагностика на двигател в ЕЛМИРА сервиз гр.Плевен струва 40 лева така че си направете извода това е офицялният сервиз на ситроен ако мислите че е някое менте гаражче
            Колега ще ми дадеш ли някакъв адрес на този сервиз.
            намира се в гр.плевен до магазините практикер техно маркет и билла това е на излизане от плевен посока русе или новия път за кв.дружба общо взето които и да попиташ в тая част на града за магазините ще те ориентира на каде да караш а ако искаш още по подробно обеснение пиши ми на скупе Bat_M_1

            Коментар


              #36
              Bat_M написа:
              marto_gp написа:
              Bat_M написа:
              минах през всичко това което повечето от вас описват в темата за това и поместих тази тема която в момента е на 3 страница вав форума Зацепване на разпределителни валове за 1.6 16Vпросто нека този който не знае как се прави да погледне снимките които сам поместил и да си реши проблема сас зацепването на ремака и без приспособленията който бях поместил как изглеждат и как се правят но е безмислено и наистина прехварляне от порядака на 1 или 2 заба в + или - не са от кои знае какво значение знам го от многоброния си опит вече и нещо наистина с което трябва да се внимава при презацепване аи ваобще смяната на ремака ОПТЯГАНЕТО НА РОЛКАТА ДА СЕ ИЗВАРШИ ПРАВИЛНО за това го пиша и с големи букви вярваите ми това е наи важното успехи на всички от мен P.S. едно презацепване + диагностика на двигател в ЕЛМИРА сервиз гр.Плевен струва 40 лева така че си направете извода това е офицялният сервиз на ситроен ако мислите че е някое менте гаражче
              Колега ще ми дадеш ли някакъв адрес на този сервиз.
              намира се в гр.плевен до магазините практикер техно маркет и билла това е на излизане от плевен посока русе или новия път за кв.дружба общо взето които и да попиташ в тая част на града за магазините ще те ориентира на каде да караш а ако искаш още по подробно обеснение пиши ми на скупе Bat_M_1
              Благодаря колега, но мисля че ще го намеря защото съм ходил в практикер, а както казваш е в същия район.За това, че ролката трябва да се обтегне правилно и аз съм съгласен. След като ми смениха ангренажа и ми сложиха нова ролка известно време нямаше проблеми, но след около 2-3000 км. започна да вие докато не загрее колата (така е и до сега). Накрая свалих капака на ангренажа и забелязах, че палчето на ролката беше макс. нагоре (по часовниковата стрелка), т. е. ролката беше опъната на макс. Явно майстора ми не е знаел тази подробност, че палчето трябва да сочи към точката. А един друг въпрос относно палчето - когато двигателя работи, то трябва ли да вибрира - нагоре-надоле с около 2-3 мм.

              Коментар


                #37
                да разбира се нали точно за това е цялата тая щуротия с обтягането и пружината или по просто казано на нашите фиатки ролката не е фиксирана а е подвижна и във всеки един момен даржи агренажния ремак опанат еднакво е поне така си мисля че е,а за елмирата да значи отминаваш практикер и след тва хващаш на ляво все едно тръгваш за кв.дружба сервиза е точно до крастовището невазможно е да го пропуснеш

                Коментар


                  #38
                  Не знам дали си обърнал внимание, но при смяна на ангр. ремък и въобще при махането му по каквато и да е причина се ползват т.нар. "пети" или "locking tool", които всеки сериозен сервиз трябва да има - поръчват се за всеки двигател отделно - те са като шаблони за правилното положение на валовете. Без тях всяко презацепване е меко казано съмнително.
                  Stilo 1.8 16V

                  Коментар


                    #39
                    Здравейте колеги!!!Аз съм пресен пресен в този форум и незнам да ли тук му е мястото да се похваля с моята колица BRAVO 1.6 16V което си взех преди три дни. При мен се появи същият проблем с колата след смяната на ангренажният ремък и двете ролки /паразитната и обтяжната/ ако така се казват. В началото колата вървеше като полудяла но след смяната все едно някой я затапи с тапа и стана една мудна, и започна да харчи като змеи и да върви като костенурка, отделно че се разхлопа цялата предница но това е тема за друг раздел. Та молбата ми е да ми кажете читав сервиз в който да ни видят колите и да не ни отрежат главите с по 200лв. Предварително ви благодарим

                    Коментар


                      #40
                      колега и аз имах същия проблем....разход около 20.....и не можеше да варви....На празен ход оборотомера стигаше 5700-5800 оборота.....и фиата ми направо беше се предал....ходих на 4 диагностики и при много "маистори"....и накрая отидох в един сервиз в Ямбол (BI AUTO http://www.fiat.bg/?id=295 ) и ми го направиха.....проблема е бил в газоразпределението....бил съм на закъснение на двата вала с два зъба.....и проблеме се реши с 85лв + цялостна диагностика на електрониката....сега ми гори около 8-9 литра смесено....и си върви много.... :D
                      BMW 318is COUPE 140hp
                      FIAT BRAVA 1.6 16V 66kW

                      Коментар


                        #41
                        Re: неправилно зацепен ремък на fiat bravo 1,6 16v

                        julls написа:
                        Здравейте! имам следния въпрос. бравото(1,6 16v) дава голям разход на бензин- около18/100. Ходих на диагностика и онзи взе да ми мрънка първо , че нищо му нямало и сигурно ме били лъжели на бензиностанцията, а после като обясних , че е така от 3 месеца и сипвам все на различни места заяви , че давало някакво отклонение при зацепването на ремъка.........този модел били по специални и не се били зацепвали по белези , а по по специален начин!!!! та въпроса ми е: таkа ли е или човека просто реши че ще изкара 200 лв( толкова струва там презацепването) от една нищо не разбираща "тъпа" жена?
                        Тегли им една майна на тия глупаци.В Плевен ми взеха 70 лв. за работа при условие,че ми смениха абсолютно всички ремъци и ролки.А тоя майстор с ква диагностика упредели,че ремъка не е зацепен правилно.Шибни му един от мен на тоя глупак.И бягай далече от там. :D

                        Коментар


                          #42
                          да така е не е в белязи ела но 200 лв са супер много като пари
                          Fiat Brava 1.8 ELX 113 HP
                          BMW E46 2.0i 150 HP

                          Коментар


                            #43
                            Bat_M написа:
                            от порядака на 1 или 2 заба в + или - не са от кои знае какво значение знам го от многоброния си опит вече
                            Колега,абсолютно нищо лично,ама....айде нема нужда!П.П.Знам го от умереният си опит))

                            Коментар


                              #44
                              roko_ok написа:
                              Bat_M написа:
                              от порядака на 1 или 2 заба в + или - не са от кои знае какво значение знам го от многоброния си опит вече
                              Колега,абсолютно нищо лично,ама....айде нема нужда!П.П.Знам го от умереният си опит))
                              Колега и аз нищо лично но поне да беше си направил труда да копнеш или поне да прочетеш целия ми коментар а не да драскаш глупости.И ако си беше направил тоя труд щеше да разбереш че там съм поместил каде ще ти го зацепят добре и и евтино (коментара е по темата)има и коментар кое как се прави и най вече с кое да се внимава ако си го правиш сам в къщи (дори и по собствени белези с боя пак важи условието (пак е по темата))и пак мога да го напиша че при мърдане един или два зъба няма да усетиш почти нищо във вървенето на колата освен бъркането в джоба(знам го от МНОГОБРОЙНИЯ си опит колега(не искам да казвам колко пъти съм я отцепвал и зацепвал докато си направя първо и купя след това приспособленията)) и още нещо ако някой ден се сдобиеш с 1.6 16В мотора ела ще ти го зацепя на теб безплатно и да те видя дали ще разбереш с колко зъба си напред или назад само по вървенето на колата, и още нешо колега 100 процента съм сигурен че поне на 70 или 80 процента от 1.6 16 в моторите не са на точните белези но пак се карат и си вървят и никой от колегите не се оплаква,това е от мен.Успехи на всички и безаварийно каране

                              Коментар


                                #45
                                Bat_M написа:
                                Колега и аз нищо лично но поне да беше си направил труда да копнеш или поне да прочетеш целия ми коментар а не да драскаш глупости.И ако си беше направил тоя труд щеше да разбереш че там съм поместил каде ще ти го зацепят добре и и евтино (коментара е по темата)има и коментар кое как се прави и най вече с кое да се внимава ако си го правиш сам в къщи (дори и по собствени белези с боя пак важи условието (пак е по темата))и пак мога да го напиша че при мърдане един или два зъба няма да усетиш почти нищо във вървенето на колата освен бъркането в джоба(знам го от МНОГОБРОЙНИЯ си опит колега(не искам да казвам колко пъти съм я отцепвал и зацепвал докато си направя първо и купя след това приспособленията)) и още нещо ако някой ден се сдобиеш с 1.6 16В мотора ела ще ти го зацепя на теб безплатно и да те видя дали ще разбереш с колко зъба си напред или назад само по вървенето на колата, и още нешо колега 100 процента съм сигурен че поне на 70 или 80 процента от 1.6 16 в моторите не са на точните белези но пак се карат и си вървят и никой от колегите не се оплаква,това е от мен.Успехи на всички и безаварийно каране
                                Ти пък веднага се засегна :D ,не съм поставял под съмнение твоите знания и умения.Със сигурност знам,че си се сблъсквал с доста неща и си ги разбрал.Обаче аз не разбрах защо си мислиш,че не съм ти прочел целия коментар.Следя много внимателно не само коментара ти,а и цялата тема.Имах предвид,че не може да не се отрази по никакъв начин това разминаване на ремъка.Пък било то и свързано само с повишен разход-това малко ли е?Ти сам го казваш"бъркането по джоба".Противоречиш си.Все пак си е добре всичко да си е нагласено на пушка,нали така.Аз също съм сигурен,че на много колеги от форума на(1.6 двигателя)ремъка не им е зацепен като хората и им дава повишен разход именно поради тази причина.Обаче след като гори много значи и двигателя не работи функционално добре,следователно няма да върви както би трябвало.И това става не задруго,а защото са я карали на майстори,дето са свикнали на "лесното".А този двигател доколкото знам не е никак лесен за зацепване именно заради липсата на каквито и да е белези.А мнозинството майстори се предполага,че едва ли разполагат със специалните пети за зацепване.

                                Коментар

                                Working...
                                X