бе аз ти казвам, че на вървенето не усетих + или - 2 зъба/за едновалов мотор говоря 1.6/. е, ако се замерва на дино или по някви си други начини сигурно ще се усети, но при идеални други условия.... а при "цивилно" шофиране нищо не се усеща.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
неправилно зацепен ремък на fiat bravo 1,6 16v
Collapse
X
-
van_dal написа:Как така 1,2 зъба по-рано или по-късно не са от значение, защо тогава всички си играят да зацепват ангранажа по белези, а не по спомен. Ако се зацепи грешно или ще отваря клапана по-рано от нужното или по-късно, а оттам и неправилно изгаряне на сместа, вероятно прагаряне на клапани и т.н. За какво аджеба на някои коли се слага прецизен вариатор на клапаните, който дори не измества ъгъла на отваряне и с един зъб, а от това колата променя значително коефициента на полезно действие в различните режими.
Коментар
-
Orcinus
Към автора на темата!200 лв. за презацепване на ремък на 1.6 16V е ЧИСТА ПРОБА КОЖОДЕРЩИНА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Който ти бае друго му теглиш една мноооооооооооооооооого дълга майна до девето коляно!Факт необоспорим е, че много зависи от това на какъв сервиз/майстор се наденеш. От това много зависят парите, които ще платиш. Но 200 лв. за презацепване е УНИКУМ!!!За смяна на ангренаж, зацепване с фискатори, смяна на обтяжната ролка, смяна на предни накладки, смяна на лява биалетка, смяна на двигателно и скоростно масло аз лично платих 100 лв. за ВСИЧКО! Мотор 1.8 16V на Мареа. Да добавя, майсторът, който смени нещата на мен, е бивш служител в официален сервиз на ФИАТ в Благоевград и сега си има собствен сервиз. Момчето заработва на частно и съм изключително доволен. Единствено не беше затегнал докрай пробката за маслото в мотора (явно щото картерът е алуминиев и е решил да не прекали с натягането, за да не стане фал) и се наложи да отида да ми го донатегне след няколко дни, щото леко капеше. И всичко заспа!
Коментар
-
Orcinus
Alexiev написа:В "Александър Ауто" взимат 70лв за проверка и още толкова ако има нужда от презацепване. Скъпичко е но работят добре.При неправилно зацепване двигателя работи неравномерно и притриса. Нещо като 3 цилиндъра и половина.
Коментар
-
За смяна на ангренаж, зацепване с фискатори, смяна на обтяжната ролка, смяна на предни накладки, смяна на лява биалетка, смяна на двигателно и скоростно масло аз лично платих 100 лв. за ВСИЧКО! Мотор 1.8 16V на Мареаколега,има и по евтини даже(говоря за ангр.ремък и ролките за него)ама.......после Смених на бравата ми 1.6 16в 95г. ремък’’Дайко" ролките са "фина" на стойност 140лв.Биалетки,предни и задни накладки са 120лв,Маслото за кутията е 20-25лв литър мин.Двигателното 10/40 е поне 45лв 4л.маленият филтър е 15лв.Това са цени за материали,без работата.Тези 100лв които си дал са малко наистина но.....дано е качествено всичко,щото ме съмнява малко.За зацепването:разпределителните валове не мърдат(почти)трябва им просто елементарно фиксиране.Проблема е в колелото на коляновият вал,малко е на диаметър и когато се сложи ангр.ремък при опъването му то се измества с един зъб напред.Затова при зацепване се дава един зъб назад и се слага ремъка,при опъване всичко си идва на място.Белези няма(почти) ПРЕДИ МАХАНЕ НА СТАРИЯ РЕМЪК СЕ ПРАВЯТ БЕЛЕЗИ(с маркер е супер)Слагаш ремъка,опъваш и ГЛЕДАШ съвпадат ли белезите.Завърташ1-2 оборота мотора С ГАЕЧЕН КЛЮЧ не НА СТАРТЕР,и като се обедиш че няма проблеми(белезите съвпадат след завъртане)пали.Мисля че както ми обяснявашпроблема ти е в това,колата няма мощност до към2500-3000об после тръгва нормално.brava 1.6 16v 95g
Коментар
-
Orcinus
harvatin написа:колега,има и по евтини даже(говоря за ангр.ремък и ролките за него)ама.......после Смених на бравата ми 1.6 16в 95г. ремък’’Дайко" ролките са "фина" на стойност 140лв.Биалетки,предни и задни накладки са 120лв,Маслото за кутията е 20-25лв литър мин.Двигателното 10/40 е поне 45лв 4л.маленият филтър е 15лв.Това са цени за материали,без работата.Тези 100лв които си дал са малко наистина но.....дано е качествено всичко,щото ме съмнява малко.
Коментар
-
Tочно такива сметки ми изядоха главата. Да платя по-евтино части, да платя по-малко за работа.......В крайна сметка - 3г. висок разход, поне 10 диагностики и още толкова профилактики. Смених напълно работещи части по препоръка на диагностици - бобина, кабели, свещи, ламбда сонда и може нещо да забрявям в момента.Общо взето - ходене по мъките и плащане.Накрая попаднах на добър диагностик. Как го видя това зацепване през компютъра.............явно не е достатъчно да четеш буквално. Прати ме в "Александър Ауто" за презацепване.Платих там 140лв и още 53, че една от полките се прецакала. Ролка на 25 хиляди!Не ми се занимава че ми се вдига адреналина, но който го кефи нека да сметне колко ми струва икономията, че не направих обслужването в специализиран сервиз и с оригинални части.Моят съвет е да си платиш където и колкото трябва за такива ремонти, а кормилни щанги, амортисьори, гърнета и други такива може навсякъде и тогава гледай цената. И пак не се знае.......
Коментар
-
van_dal написа:Как така 1,2 зъба по-рано или по-късно не са от значение, защо тогава всички си играят да зацепват ангранажа по белези, а не по спомен. Ако се зацепи грешно или ще отваря клапана по-рано от нужното или по-късно, а оттам и неправилно изгаряне на сместа, вероятно прагаряне на клапани и т.н. За какво аджеба на някои коли се слага прецизен вариатор на клапаните, който дори не измества ъгъла на отваряне и с един зъб, а от това колата променя значително коефициента на полезно действие в различните режими.
Коментар
-
а
тивиждал лиси вариатор на 1.6 илисичул че има.този двг ниама вариатор ако мипокажеш получаваш1000 лв. от мен доста години съм правил такива двг в оторизиран сервез на фиат имат вариатори афите същшо фиат 1.8 2000кубика .пишеш глупости бездаимаш лредстава каде на 1.6 видя електро винтил със които компа даго управлява пък инее на вала освен дасиго видял на някое 1.6 в аспуха.не завлуждаваи хората.тел.0897943620
Коментар
-
Ами колеги,при двигател 2.0 20 v какъвто е моят единственният начин за зацепване на ремъка е чрез фиксатор.Значи аз си сменях обтяжна ролка,паразитна,ангренажен ремък и пистов ремък. За тeзи консумативи съм дал 400 лв. без труда.Ремонта беше в оторизиран сервиз на FIAT. В крайна сметка доста скъпичко ми излезе,но съм доволен.Уважавам тези,които ме уважават!
Clube do Marea!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар