Здравейте колеги, днес свалих дебитомера да го почистя.. беше си мръсен и имаше от онзи мъх за който се говориДа поясня не съм развъртал датчика ( този който е на болтове ) .. и направо си го чистех с леко парцалче и отверка увита в него..Уви съм закачил едната пластинка вътре .. и тя ПАДНА След това когато върнах всичко по мястото му, колата запали но не държи обороти .. пусна ли газта - гасне ...!Кажете ми може ли от тази малка пластинка да е проблема .. свети лампата на инжекцията?Благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Почистване на Дебитомер - Проблем
Collapse
X
-
Re: Почистване на Дебитомер - Проблем
GarrettT4 написа:Здравейте колеги, днес свалих дебитомера да го почистя.. беше си мръсен и имаше от онзи мъх за който се говориДа поясня не съм развъртал датчика ( този който е на болтове ) .. и направо си го чистех с леко парцалче и отверка увита в него..Уви съм закачил едната пластинка вътре .. и тя ПАДНА След това когато върнах всичко по мястото му, колата запали но не държи обороти .. пусна ли газта - гасне ...!Кажете ми може ли от тази малка пластинка да е проблема .. свети лампата на инжекцията?Благодаря предварително
-
Re: Почистване на Дебитомер - Проблем
GarrettT4 написа:Здравейте колеги, днес свалих дебитомера да го почистя.. беше си мръсен и имаше от онзи мъх за който се говориДа поясня не съм развъртал датчика ( този който е на болтове ) .. и направо си го чистех с леко парцалче и отверка увита в него..Уви съм закачил едната пластинка вътре .. и тя ПАДНА След това когато върнах всичко по мястото му, колата запали но не държи обороти .. пусна ли газта - гасне ...!Кажете ми може ли от тази малка пластинка да е проблема .. свети лампата на инжекцията?Благодаря предварително
Коментар
-
http://forum.stz-bg.com/viewtopic.php?f=23&t=24010 ето ти нещоА тази пластинка не предстсавлява ли едно подобно на съпротивление ама сгънато на 180градуса?
Коментар
-
ОК нека ви разясна как работи един дебитометър ! Има 3 Модула !1 има един модул който нагрява една платинена жичка до определена темперетура(въпросната жичка вътре в тръбата).2 След това смуче въздух колата в зависимост колко въздух и колко студен въздух смуче тази жичка се охлажда !3 След това има електроника вътре в купето която изчислява колко въздух е минал в зависимост от колко се е охладила жичката !Bravo GT 1.8
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар