Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Рязко спиране-угасна!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Рязко спиране-угасна!!!

    Колеги,вчера ми се случи следното,карам си аз с около 60 км,това беше когато се изсипа големият дъжд и пътя беше доста мокър,и както си карам стигам един светофар който светва жълто.Реших да не се праа на умен(знам че там има камера)и натискам рязко спирачки-и колата угасна А това ми се случва за втори път,но първият беше преди около месец(не се случва често).Знете ли защо може да е-нещо от АБС-а или от мократа настилка??
    Не карайте колата си по-бързо, отколкото лети вашия ангел-спасител!!!

    Фиат Браво:1,6V 103hp 1996

    #2
    кола

    после запали ли или не стартера върти ли провери кабели + и- от акумелатора и към двигатела
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Да не са блокирали колелата ? Сигурен ли си че имаш ABS ?
      "ШОФИРАЙ РАЗУМНО - СПАСИ ЖИВОТ !!!"
      "What do you do to help save the world?"

      Коментар


        #4
        После си запали без пробелм.И предният път като ми се случи пак си запали нормално.Виж това дали имам АБС не съм се замилял никога,приел съм го като даденост :D .Честно казано мисля че имам(колата е тази от подписа).Как да разбера иначе?Може ли да е от това че нямам.Колелата като блокират колата автоматично угасва ли?
        Не карайте колата си по-бързо, отколкото лети вашия ангел-спасител!!!

        Фиат Браво:1,6V 103hp 1996

        Коментар


          #5
          ако имаш дискови и отзад значи си с АБС . а тва за угасването ако си бил на 5та и си заковал спирачките нормално да ти изгасне

          Коментар


            #6
            lametobg Пуснато на: Съб Мар 14, 2009 12:30 pm ако имаш дискови и отзад значи си с АБС .
            Ей туй пък за сефте го чувам
            "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

            ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
            Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

            Коментар


              #7
              tyson написа:
              lametobg Пуснато на: Съб Мар 14, 2009 12:30 pm ако имаш дискови и отзад значи си с АБС .
              Ей туй пък за сефте го чувам
              "ШОФИРАЙ РАЗУМНО - СПАСИ ЖИВОТ !!!"
              "What do you do to help save the world?"

              Коментар


                #8
                lametobg написа:
                ако имаш дискови и отзад значи си с АБС . а тва за угасването ако си бил на 5та и си заковал спирачките нормално да ти изгасне
                lametobg ти пък откъде се пръкна :D . cveteca явно нямаш АБС, можеш да провериш, това на снимката е устройството, а също и при палене трябва да ти светва лампа на таблото ABS и да гасне след стартиране на двигателя. Да вметна само, че дори и да имаш АБС на това устройство трябва да се разчита само в критични моменти, не е добре да се включва често, понеже не се знае колко от ресурса му като устройство е останал. Просто при спиране използвай двигателя.
                Прикачени файлове
                --Старата ръжда любов не хваща!--
                156 sportwagon 1,9 jtd 115
                ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                Коментар


                  #9
                  lametobg написа:
                  ако имаш дискови и отзад значи си с АБС . а тва за угасването ако си бил на 5та и си заковал спирачките нормално да ти изгасне
                  Глупости! Аз съм с барабани отзад и имам ABS, както и повечето Бравота

                  Коментар


                    #10
                    van_dal написа:
                    ...дори и да имаш АБС на това устройство трябва да се разчита само в критични моменти, не е добре да се включва често, понеже не се знае колко от ресурса му като устройство е останал. Просто при спиране използвай двигателя.
                    Караш ме да се замисля...А, какъв е ресурса на АБС-а? Аз такова нещо досега не съм чувал...
                    Alfa 159 SW 2.4 Ti
                    Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                    "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                    Коментар


                      #11
                      gamma написа:
                      А, какъв е ресурса на АБС-а? Аз такова нещо досега не съм чувал...
                      Относително е, но се случва така, че се повреждат релетата в контролния блок, а до колкото знам не е лесна подмяната им, дори невъзможна. Самото устройство е електромотор, който както се сещаш не е от камък, а демонтажа и ремонта е доста пипкава работа.
                      --Старата ръжда любов не хваща!--
                      156 sportwagon 1,9 jtd 115
                      ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                      Коментар


                        #12
                        gamma написа:
                        van_dal написа:
                        ...дори и да имаш АБС на това устройство трябва да се разчита само в критични моменти, не е добре да се включва често, понеже не се знае колко от ресурса му като устройство е останал. Просто при спиране използвай двигателя.
                        Караш ме да се замисля...А, какъв е ресурса на АБС-а? Аз такова нещо досега не съм чувал...
                        Може би колегата има предвид,че на коли с АБС по на 12-15г. и то италиански, не може да им се разчита на 100 %
                        Seat Altea XL 1.4/16v 92kW '14
                        ex:Astra H 1.4/16v 66 kW '08
                        ex:Brava 1.6/16v klima, LPG Lovato, 76 kW '96
                        ex:Astra 1.7 D, 42 kW-мъртвец '93

                        Коментар


                          #13
                          ventsi79 написа:
                          gamma написа:
                          van_dal написа:
                          ...дори и да имаш АБС на това устройство трябва да се разчита само в критични моменти, не е добре да се включва често, понеже не се знае колко от ресурса му като устройство е останал. Просто при спиране използвай двигателя.
                          Караш ме да се замисля...А, какъв е ресурса на АБС-а? Аз такова нещо досега не съм чувал...
                          Може би колегата има предвид,че на коли с АБС по на 12-15г. и то италиански, не може да им се разчита на 100 %
                          Е сега те изгориха на кладата

                          Коментар


                            #14
                            van_dal написа:
                            Относително е, но се случва така, че се повреждат релетата в контролния блок, а до колкото знам не е лесна подмяната им, дори невъзможна. Самото устройство е електромотор, който както се сещаш не е от камък, а демонтажа и ремонта е доста пипкава работа.
                            Еми аз имах разправия с релетата, но това го смятам за производствен дефект някакъв (ако може така да се нарече). Ел. мотора не виждам какво толкова може да му стане при положение, че работи сравнително рядко в сравнение със стартера примерно. Най-много да стане нещо с клапите (не знам дали така се наричат), но то ще е поради стареене на уплътнения (някакви), а не поради честото използване на АБС-а. Интересна ми е тезата ти, защото ми се случва АБС-а да се включва не само когато е заснежено/заледено/мокро. п.с. Дано колегата cveteca не се сърди много, че му пооср@хме темата.
                            Alfa 159 SW 2.4 Ti
                            Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                            "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                            Коментар


                              #15
                              Shefy написа:
                              ventsi79 написа:
                              gamma написа:
                              van_dal написа:
                              ...дори и да имаш АБС на това устройство трябва да се разчита само в критични моменти, не е добре да се включва често, понеже не се знае колко от ресурса му като устройство е останал. Просто при спиране използвай двигателя.
                              Караш ме да се замисля...А, какъв е ресурса на АБС-а? Аз такова нещо досега не съм чувал...
                              Може би колегата има предвид,че на коли с АБС по на 12-15г. и то италиански, не може да им се разчита на 100 %
                              Е сега те изгориха на кладата
                              Понякога от истината боли
                              Seat Altea XL 1.4/16v 92kW '14
                              ex:Astra H 1.4/16v 66 kW '08
                              ex:Brava 1.6/16v klima, LPG Lovato, 76 kW '96
                              ex:Astra 1.7 D, 42 kW-мъртвец '93

                              Коментар

                              Working...
                              X