Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Светна инжекциона - Брава 1,6 в миг умря. Съвет преди диагн.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Светна инжекциона - Брава 1,6 в миг умря. Съвет преди диагн.

    Както си карам на 4-та с 60км/ч на напълно гладък асфалт, светна лампата за инжекциона двигатела угасна. Още по инерция прехвърлих на бензин, пак същото заби предница и умря.Тръгвам да паля, свети пустият му инжекцион. върти не въобще не припалва. И на газ и на бензин.Откачих клемите на Акум. батерия - след това контакт и УРА вече не свети инжекциона. Обаче върти и не пали, ПАК светка лампатаНатам е ясно, последен опит с WD на достъпните клеми. НЕ и НЕ Телефон, въже, аварийки 20км/час ... пускане на старото, но верно ПЕЖО 309 1.1 карбуратор(запали на четвърт оборот мамка му френска)Утре ще проверя, дали дава искра, но най-вероятно не. Иначе няма причина да не пали на газ.Газовата е най-обикновенна Ловато с електронен блок за ламба сондата.Ще видя и кабелите на датцика за положението на коляновият вал. може де се протъркал.Не съм проверил още и ел. предпазителите, но едва ли.Насочвам се към ECU или блока с бобините.Какво да погледна преди да го откарам на Дунев, живея в Дружба и той ми най-близко, а и друг не знам.Благодаря педварително.
    Brava 98' 1.6 16V - Червенокосата италианка

    #2
    Колега, имах същия проблем с колата заведох я на диагностика и се оказа, че проблемът е бубината. Смених я, и сега няма ядове. . Ремонта в Дунев ми излезна 240лв. Самата Бубина струва около 160лв.
    Fiat Bravo, 1.6 SX, 16V, 76 kW

    Коментар


      #3
      Колега,и аз имах абсолютно същият проблем(можеш да видиш мои теми из форума).Минах през три майстора .Проблема ти е че ти гори едно бушонче което се намира отпред в една кутия до казанчето със хидравличната течност(ако имаш снимка на колата с отворен капак ще ти го маркирам).Та тоя бушон в крайна сметка така и не разбрахме какво го кара да гори,но аз смених бубината и да ти кажа честно за сега една седмица нямам проблеми(да чукна на дърво).Едно ще ти кажа-ако по сервизите ти предлагат да ти сменят бензиновата помпа(често го правят)-НЕДЕЙ не е от нея.Поне в моя случай не беше а доколкото описваш проблема-твоят е идентичен.
      Не карайте колата си по-бързо, отколкото лети вашия ангел-спасител!!!

      Фиат Браво:1,6V 103hp 1996

      Коментар


        #4
        Помпата не е. Тя не играе на газ. Нещо по запалителната система или датчичи.
        Brava 98' 1.6 16V - Червенокосата италианка

        Коментар


          #5
          Бобина, но тя не гори току-така, а от калпави свещи или кабели. Да проверят първо нея. То, на диагностиката ще си покаже.
          Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

          Коментар


            #6
            Както казвам миля че е това бушонче което писах в предният отговор.И съгласен съм че бубината не гори току така.Но ако се наложи да я сменяш,сменяи и свещи и кабели направи(за всеки случай)
            Не карайте колата си по-бързо, отколкото лети вашия ангел-спасител!!!

            Фиат Браво:1,6V 103hp 1996

            Коментар


              #7
              аз съм споделял във форума- на кромата й изгоря бензиновата помпа на път. карах си на газ и по байр нагоре просто изгасна, все едно изгуби искра. предполагам е имала малко бензинм и от байра съвсем се е натоварила да е без бензин и изгоря. и аз се насочих към бубина, но почнах да гледам по бушоните отпред при двигателя и за моя радост един беше изгорял. като го смених- запали ведгнага/преди това нямаше искра/. след 20 секунди работа на мотора пак изгоря. така още 1-2 пъти, докато забелязах, че при контакт бенз помпа не се чува да прави налягане както преди и ми светна какво е станало. махнах бушона на самата бенз помпа и смених наново този отпред и вече не изгоря. не знам по каква логика, но като даде накъсо бенз помпа и изгаря този бущон в двигателния отсег и колата губи искра. аз си мислех, че е преправяна нещо ел системата на кромата, но очевидно е превенция и при всички коли е така. затова по сервизите искат да сменят бенз помпа очевидно
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                Помпата се чува в купето, както обикновено. Не е променила звука.Бушоните отпред са здрави. След поставяне на акумулатора, и даване на контакт помпата заработва, но инжекционната лампа НЕ СВЕТИ!Като почне да върти стартера тогава светва. и запомня грешката. при следващо даване на контакт лампата свети.Ако развия нагнетателният маркуч на помпата към дюзите, и запръска бензин значи помпата работи?. Утре мисля това да направя.На диагностика съм чак другата събота(нямам свободно време), до тогава ще я ровичкам.Свещи Денсо от представителя им, кабели незнам? Но са меки и изглеждат читави.
                Brava 98' 1.6 16V - Червенокосата италианка

                Коментар


                  #9
                  Колега, пиши като разрешиш проблема.
                  Fiat Bravo, 1.6 SX, 16V, 76 kW

                  Коментар


                    #10
                    cveteca написа:
                    Както казвам миля че е това бушонче което писах в предният отговор.И съгласен съм че бубината не гори току така.Но ако се наложи да я сменяш,сменяи и свещи и кабели направи(за всеки случай)
                    сугласен съм със колегата и на мен ми се случи лапмата и умря.като открихме проблема с бушона колата се оправи.погледни го

                    Коментар


                      #11
                      ако е бобината дали ще му угасне чек лампата? трябва да се закачи на елкон да се рразбере най добре, според мен де.
                      FIAT Bravo 1.4 12v

                      Коментар


                        #12
                        Да я замери тази бобина. Между 1 и 2, после между 3 и 4. Трябва да дава около 10 К Ома(ако е Шампион) или 5 К Ома(ако е Беру).Замерва се и буксата на бобината към ЕКУ, но не ми се търси сега в ръководството какви са там стойностите.
                        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                        Коментар


                          #13
                          проблема продалжава

                          проблема продалжава. В сервиза са сменили бусона.
                          Brava 98' 1.6 16V - Червенокосата италианка

                          Коментар

                          Working...
                          X