Както си карам на 4-та с 60км/ч на напълно гладък асфалт, светна лампата за инжекциона двигатела угасна. Още по инерция прехвърлих на бензин, пак същото заби предница и умря.Тръгвам да паля, свети пустият му инжекцион. върти не въобще не припалва. И на газ и на бензин.Откачих клемите на Акум. батерия - след това контакт и УРА вече не свети инжекциона. Обаче върти и не пали, ПАК светка лампатаНатам е ясно, последен опит с WD на достъпните клеми. НЕ и НЕ Телефон, въже, аварийки 20км/час ... пускане на старото, но верно ПЕЖО 309 1.1 карбуратор(запали на четвърт оборот мамка му френска)Утре ще проверя, дали дава искра, но най-вероятно не. Иначе няма причина да не пали на газ.Газовата е най-обикновенна Ловато с електронен блок за ламба сондата.Ще видя и кабелите на датцика за положението на коляновият вал. може де се протъркал.Не съм проверил още и ел. предпазителите, но едва ли.Насочвам се към ECU или блока с бобините.Какво да погледна преди да го откарам на Дунев, живея в Дружба и той ми най-близко, а и друг не знам.Благодаря педварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Светна инжекциона - Брава 1,6 в миг умря. Съвет преди диагн.
Collapse
X
-
Колега,и аз имах абсолютно същият проблем(можеш да видиш мои теми из форума).Минах през три майстора .Проблема ти е че ти гори едно бушонче което се намира отпред в една кутия до казанчето със хидравличната течност(ако имаш снимка на колата с отворен капак ще ти го маркирам).Та тоя бушон в крайна сметка така и не разбрахме какво го кара да гори,но аз смених бубината и да ти кажа честно за сега една седмица нямам проблеми(да чукна на дърво).Едно ще ти кажа-ако по сервизите ти предлагат да ти сменят бензиновата помпа(често го правят)-НЕДЕЙ не е от нея.Поне в моя случай не беше а доколкото описваш проблема-твоят е идентичен.Не карайте колата си по-бързо, отколкото лети вашия ангел-спасител!!!
Фиат Браво:1,6V 103hp 1996
Коментар
-
аз съм споделял във форума- на кромата й изгоря бензиновата помпа на път. карах си на газ и по байр нагоре просто изгасна, все едно изгуби искра. предполагам е имала малко бензинм и от байра съвсем се е натоварила да е без бензин и изгоря. и аз се насочих към бубина, но почнах да гледам по бушоните отпред при двигателя и за моя радост един беше изгорял. като го смених- запали ведгнага/преди това нямаше искра/. след 20 секунди работа на мотора пак изгоря. така още 1-2 пъти, докато забелязах, че при контакт бенз помпа не се чува да прави налягане както преди и ми светна какво е станало. махнах бушона на самата бенз помпа и смених наново този отпред и вече не изгоря. не знам по каква логика, но като даде накъсо бенз помпа и изгаря този бущон в двигателния отсег и колата губи искра. аз си мислех, че е преправяна нещо ел системата на кромата, но очевидно е превенция и при всички коли е така. затова по сервизите искат да сменят бенз помпа очевидноLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Помпата се чува в купето, както обикновено. Не е променила звука.Бушоните отпред са здрави. След поставяне на акумулатора, и даване на контакт помпата заработва, но инжекционната лампа НЕ СВЕТИ!Като почне да върти стартера тогава светва. и запомня грешката. при следващо даване на контакт лампата свети.Ако развия нагнетателният маркуч на помпата към дюзите, и запръска бензин значи помпата работи?. Утре мисля това да направя.На диагностика съм чак другата събота(нямам свободно време), до тогава ще я ровичкам.Свещи Денсо от представителя им, кабели незнам? Но са меки и изглеждат читави.Brava 98' 1.6 16V - Червенокосата италианка
Коментар
-
cveteca написа:Както казвам миля че е това бушонче което писах в предният отговор.И съгласен съм че бубината не гори току така.Но ако се наложи да я сменяш,сменяи и свещи и кабели направи(за всеки случай)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар