Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

не ми държи ниските обороти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Пробвайте и да почистите дроселовата клапа мен не ми подържаше оборотите на свободна и смених свещи и ми почистиха клапата и сега всичко е 6 да чукна на дърво . 30 лв е почистването
    www.puntopower.com
    FIAT Punto 1.2 16V Sporting

    Коментар


      #17
      здравейте.имам Стило 1,6 16. при мен проблемът е че не държи постоянни ниските обороти. мени ги долу горе в границите мах 700-1000, но не винаги. даде ми грешка в МАП сензора който смених, но все тая(е преди да го сменя от време на време ставаше много зле и гаснеше). след седмица ми изгоря едната бобина на цилиндъра. Рекох си че от нея може да е правило някакви номера. Смених я все тая. последният майстор при който ходих ми каза 4е има е зацапано throottle body-to(съжалявам но не знам как е на български. в UK съм за уточнение), но било рисковано да се чисти понеже можели да се прецакат някакви електронни компоненти вътре, а ново струвало около 1000 лв. как мислите да рискувам ли да го почистя и може ли да е в това причината, или да продължавам да карам така.

      Коментар


        #18
        latchopc написа:
        здравейте.имам Стило 1,6 16. при мен проблемът е че не държи постоянни ниските обороти. мени ги долу горе в границите мах 700-1000, но не винаги. даде ми грешка в МАП сензора който смених, но все тая(е преди да го сменя от време на време ставаше много зле и гаснеше). след седмица ми изгоря едната бобина на цилиндъра. Рекох си че от нея може да е правило някакви номера. Смених я все тая. последният майстор при който ходих ми каза 4е има е зацапано throottle body-to(съжалявам но не знам как е на български. в UK съм за уточнение), но било рисковано да се чисти понеже можели да се прецакат някакви електронни компоненти вътре, а ново струвало около 1000 лв. как мислите да рискувам ли да го почистя и може ли да е в това причината, или да продължавам да карам така.
        а защо не опиташ да си махнеш катализатора (първото гарне след двигателя)и да си смениш или почистиш стъпковото моторче след това

        Коментар


          #19
          ако е от катализатора - на магистралата няма да може да я изпънеш здраво над 4000 оборота -- сигурен съм че не е товапо вероятно имаш проблем с горивната система- почистване на дюзи с ултразвук ( може първо да пробваш с добавка и леко издухване на магистрала за около 1 час - проверка налягане на бенз рейка- профилактика за вода в резервоара - сипи 200 - 400 мл 95 или 99% спирт от аптека в резервоара - и го изгори макс. бързо едит - за почистването на дроселовата клапа( тротъл боди) може да пробваш със пулверизатор и коресилин (или спрей за почистване на карбуратори) има го дори снимано в ютюб как става, но аз бих го оставил за най-накрая

          Коментар


            #20
            u_bo написа:
            ако е от катализатора - на магистралата няма да може да я изпънеш здраво над 4000 оборота -- сигурен съм че не е товапо вероятно имаш проблем с горивната система- почистване на дюзи с ултразвук ( може първо да пробваш с добавка и леко издухване на магистрала за около 1 час - проверка налягане на бенз рейка- профилактика за вода в резервоара - сипи 200 - 400 мл 95 или 99% спирт от аптека в резервоара - и го изгори макс. бързо едит - за почистването на дроселовата клапа( тротъл боди) може да пробваш със пулверизатор и коресилин (или спрей за почистване на карбуратори) има го дори снимано в ютюб как става, но аз бих го оставил за най-накрая
            Кореселина върши чудесна работа за почистване на дроселовата клапа
            Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

            Коментар


              #21
              throttle body е част от системата за вкарване на въздух, която контролира количеството на въздушно течение в двигателя, в отговор на шофьора(демек колко стъпва на газта). Throttle body обикновено е разположено между кутията на въздушния филтър и входящият колектор и обикновенно закачен за или близо до сензора за въздушен дебит. Колеги а това за катализатора го написах от нещо да кажем като личен опит и ако стилото е със същите пластмасови колектори и дроселовата клапа и варви в комплект с ТПС и Стъпков мотор и струва там някаде както е описал колегата (като при БРАВО 2000г.)за тва му дадох такъв съвет (макар че може и да греша) и сега за моя проблем дето го имах запушен катализатор води до пукнатина в испускателните тръби от там до грешки по цялата горивна система и точно това което е описано ((уау уау уау уау) точно така звучеше моя мотор) махнахме катализатора сменихме спуканата траба и проблема се реши но най вероятно да сте прави понеже не е описал да има загуба на мощност а аз имах доста голяма

              Коментар


                #22
                пробвай да смениш ламда сондата нещата се опрвят

                Коментар


                  #23
                  latchopc

                  Благодаря за оговорите колеги. Наистина явно доста причини могат да причинят проблема доколкото разбирам. първо мисля да пробвам най лесните. т.е. почистване на дюзи дроселова клапа. за загубата на мощност не мога да кажа със сигурност тъй като го карам от 2 месеца и нямам просто база за сравнение, но може би наистина да има някаква. колеги от английският форум споделят че почистването на throttle body им е решило проблема. някой беще казал че update на софтуера само също е помогнал. като реша проблема веднага ще пиша какво е помогнало

                  Коментар


                    #24
                    Аз вече взех да си мисля, че някоя букса не ми дава контакт. Май ми се струва, че все се появява проблема, като мина през някоя дупка и нещо от тръсването става. Сега с контактен спрей ще му разкажа играта...
                    Хостинг сравнение

                    Коментар

                    Working...
                    X