Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с високи обороти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с високи обороти

    здравеите!имам следниа проблем,на браво 1.2 16v 99г. трофео.Като запаля двигателя оборотите ми варират от 2000 до кам2500,като след две,три минути падат и запачват да играят от 1500 до кам 2000.При загрял двигател варират от 1000 до кам 1200 и само ако включа функциата MAX DAF тогава падат кам 850.Ако е имал някои подобен проблем нека помага и благодаря предварително.
    Fiat Bravo 1.2 16v.99г.

    #2
    А лампа свети ли ти на таблото?
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #3
      имаш впредвид лампата на инжекциона,не не свети, при подаване на контакт светват нормално всички лампи и при запалването огасват.На пьрво време мисля да почистя дроселовата клапа и МПX и след това да замеря датчика на инжекциона и ако бьркам ме поправете датчика за инжекциона не е ли един с този за температурата или е друг заштото доколкото знам при по старите модели са два датчика на термостата а тук при мен е един с три кабелчета и за това мисля че е обшт, понеже на скоро го сменях и за това мисля да го замеря,незнам помагаите.
      Fiat Bravo 1.2 16v.99г.

      Коментар


        #4
        Това за което пишеш е температуеният датчик.Да.Една от вазможните причини за дефекта е в него.Може да е разходомера,може да е и ламбда сонда.Защо не отидеш на една диагностика.Така ще спестиш и време и нерви.Тук можем само да гадаем.След диагностиката поне ще имаш един доста по точен ориентир.Аз лично залагам на ламбда сонда,но не смея да давам окончателно предположение.Ако беше термо датчик щеше да ти светва лампата.
        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
        Kawasaki ER-6n'2012

        Коментар


          #5
          Да ште отида на диагностика за да спестя време и нерви. Помеждо другото днес извадих вьздуховода да погледна клапата как е и беше много черна и омаслена,напрьсках я сьс спреи и я забьрсах колкото позволяваше и го пробвах как е но уви по зле станаха нештата , по високи оборотите и постоянно се колебаят.Мисля да сваля целия механизам за да го почиста и от вьтре,че е много зле и после да отида на диагностика.
          Fiat Bravo 1.2 16v.99г.

          Коментар


            #6
            Ами почистих хубаво дроселовата клапа и от вьтре,при стьпковото моторче няма какво да се чисти не го барах него и пак сьштото.след това бях на диагностика и там показа без никакви грешки ,включиха някаква програма която регулирала всяко едно нешто по отделно и след това като запалих имаше извастно подобрение,пьрво отидоха кам 2000 оборота , след това леко спаднаха до 800 за което е нормално като преди ги свалиах до 800 с включване на консуматори като функциата MAX DAF и фарове заедно и при исключване отиват кам1100.И така трьгнах си кьм вкьшти ,спирам да вида как са и пак сьштото 1500-2000 три пьти на горе на долу след това падат до кам 1100 и до там ,пак включвам фарове и MAX DAF падат до 800 исключвам ги и слад около две минути се истрелват до1100.Та заключението ми е че маи ништо не стана и при диагностиката,чакам да давате сьвети какво да се сменя-помагаите
            Fiat Bravo 1.2 16v.99г.

            Коментар


              #7
              На 99% съм сигурен, че е стъпковото моторче. Пробвай с почистване, но ако не знаеш как отиди при майстор.
              FIAT PUNTO 1.7 TD
              CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE

              Коментар


                #8
                А когато колата е студена(когато я палиш сутрин) как се държи на ниските обороти?Стабилна ли е тогава или и при студен мотор отново оборотите варират? Важно е да ми кажеш с точност.Имам предвид че като е студена трябва да ти държи около 1100 оборота докато е на "смукач".Тогава стабилни ли са оборотите?
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар


                  #9
                  geko0087 написа:
                  Помеждо другото днес извадих вьздуховода да погледна клапата как е и беше много черна и омаслена...
                  Нали се сещаш какво значи това? Очаквай същото положение да е при стъпковия мотор, свещите, колекторите и горивната камера.Намери причината за мръсния въздух - пробив във въздуховода или отдавна заминал въздушен филтър.
                  The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                  Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                  Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                  Коментар


                    #10
                    Значи днес при пьрво палене при темпетатура на вьздуха от ван 16 градуса стана следното,запалвам и оборотите отидоха кам1300 като се колебаеха +,-50 ,след около две три минути спаднаха до 800 и след като загре хубаво форсирах и отидоха на 1600 като постепанно се качваха до 1900,така работи около три четири минути и после падат до 1000-1100 но не по на долу и при форсиране пак отиват на 1600 -1900
                    Fiat Bravo 1.2 16v.99г.

                    Коментар


                      #11
                      проблема ти 99% е от моторчето. ако имаш газ всичко около дросела вкл и моторчето хващат черна слуз, коментирал съм го тук с колегите. при мен по едно време се налагаше да чистя моторчето доста често- чистя го отвън, само където червяка запушва самия въздух, при теб не знам дали се маха, но може и това да е проблем. при мен спря да го прави това, не знам дали не е било от възд филтър
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #12
                        колега провери дали не ти е спукан някой от вакумните маркучи и да дърпа въздух
                        FIAT BRAVO 1.2 16V

                        Коментар


                          #13
                          Когато почиствах дроселовата клапа вадих и стьпковото моторче,като то е заедно с TPS и не се разглобява поне аз така мисля,виждаше се чисто и леко гресирано.Вьздуховода беше здрав,филтьра и тои добре, што се касае за вакумни маркучета незнам каде се намират,поне тьрсих и не видях ако знае някои за тоя модел имали и каде се намира да пише Нямам газова само на бензин сьм.
                          Fiat Bravo 1.2 16v.99г.

                          Коментар


                            #14
                            Сменяи ламбда сондата!!!Ако е стъпков мотор колата няма да се колебае на ниските обороти.Когато мотора е студен контролера не се интерисува от показанието на сондата и тогава оборотите ти са спокойни.В момента в който двигателя загрее и всичко влезе в параметри ECU-то ваче черпи информация от всички датчици.Ето каква е картинкат при теб...Ламбда сондата не подава неправилната информация за качеството на горивната смес и по този начин контролера поддържа някакви случайни обороти за да не загасне двигателя.Така той вкарва произволни количества гориво и всеки път когато реагира разходомера на въздуха,контролера отново се опитва да компенсира с нова порция гориво различна от първоначакната.В контролера има зададени приоритети на някой датчици които в различните режими на мотора са водещи за газоразпределянето.Сигурен сам че с този дефект в момента колата ти има и по голям разход и дори е възможно да е и по тромава.
                            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                            Kawasaki ER-6n'2012

                            Коментар


                              #15
                              Ами взех от един колега неговата ламбда сонда да пробвам и пак сьштото ,маи трябва да взема и стьпковото моторче от него за проба. И да питам ште имали проблем при това разменяване за неговото моторче и трябвали по некакьв начин да се обучи за работа с друго еку или няма да има значение
                              Fiat Bravo 1.2 16v.99г.

                              Коментар

                              Working...
                              X