Всяко ECU изчиства грешките и заработва с новите параметри на датчиците и на крайните устройства след няколко десетки километра.Това е така защото всяко едно крайно изменение на параметър контролера го приема за грешка и за да установи нормалната си работа е необходимо в различните режими да вземе по няколко пъти стойностите които отчитат датчиците.Така че за да има ефект от метода "проба-грешка" е необходимо малко каране преди да се каже че проблема не е от там.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с високи обороти
Collapse
X
-
Ами митак за елкон нямам информация, но ште ти дам един два примера с цените,преди около месец сменях температурния датчик и радиаторчето за парното,та датчика го взах за 30 евро докато в BG.го гледах за 28 лв. в axm.Што се касае за радиаторчето тука е 140 евро и са отказах,та си го поръчах от BG.за 60 лева вярно е че не е магнети марели а е интернацоионал белгииско но сравнение с тези тук 5 ште взема за тези пари,друго е колко ште искарат но....Та това е обшто взетоFiat Bravo 1.2 16v.99г.
Коментар
-
Та да се върнем на темата,колега iakvvu утр ште навартя някои друк км. повече с ламбда сондата да видя как ште е и след това ште пробвам и смяната на стъпковото моторче.Странно е че на диагностикат ми не показва ништо.Дали има като варянт да има проблем в MAP сензора които е обединен с датчика за температурата на колекторните траби.Та хубаво то е че имам вариянт да пробам от друг автомобил, иначе ако трябваше да ги копувам едно по едно нямаше да му излезе края.Тоес при смяна с друго ште ми трябва време за да се настрои кам моето еку така ли да го разбирам и вярвам че няма да има проблем слет това за неговото моторче да се настрои обратно към системата му.Fiat Bravo 1.2 16v.99г.
Коментар
-
geko0087 написа:Та да се върнем на темата,колега iakvvu утр ште навартя някои друк км. повече с ламбда сондата да видя как ште е и след това ште пробвам и смяната на стъпковото моторче.Странно е че на диагностикат ми не показва ништо.Дали има като варянт да има проблем в MAP сензора които е обединен с датчика за температурата на колекторните траби.Та хубаво то е че имам вариянт да пробам от друг автомобил, иначе ако трябваше да ги копувам едно по едно нямаше да му излезе края.Тоес при смяна с друго ште ми трябва време за да се настрои кам моето еку така ли да го разбирам и вярвам че няма да има проблем слет това за неговото моторче да се настрои обратно към системата му.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Сондата е с четири кабела два бели един сив и един черен.Ами да разказвам какво правихме днас е казвам ви че пишман станах не вярвам че може да се случва така,първо от вчера съм с неговата сонда и днес сложих и стъпковото моторче,покарах около 5 км. ништо не се промени даже малко по зле станаха нештата , след това смених и MAP сензора които е обединен с темп.датчик пак ништо и накрая сложих и дроселовата клапа,та вече не се сештам какво мога да зема като част от него за проба ,като при него си работят нормално.И в момента сам с неговите части,дали ште трябва и някаква допалнителна настроика не знам,като в момента оборотите варират към2200- 2300 и след малко спадат към 1600-1900 като постояно се форсира сама от1600 до 1900 само като ги оспокоя с консуматори падат до 1100 -1200 но и не по на долу и след мъничко време почват да се овеличават. И накрая имах чувстворо че ако сменя и двигателя целия пак ште си прави каквото иска,остава да е нешто с еку проблема,даваите идеи че то маи не останаха и проблемите в момента са еднакви независимо дали е топъл или студен двигателя.Fiat Bravo 1.2 16v.99г.
Коментар
-
Та бях и на диагностика пак ,показа без грешки и с неговите части , само като разхлабиме стъпковото моторче и подигнеме долния краи с около 3 мм. тогава работи добре.Не мисля че това ште е начина за оправяне на проблема ако го подигна да не е на мястото си ,маи е нешто с еку и проблема ми отива кам друга тема с електроника, какво ште кажете има ли някои идеа какво да правяFiat Bravo 1.2 16v.99г.
Коментар
-
Колега mitaka85 понеже писа че си ходил в елкон и си имал подобен проблем били споделил каде ти беше проблема,ако са ти казали разбира се. На мен ми дават предложение да испиля оста на дросел клапата която влиза в стъпковото моторче за да се намалят оборотите понеже кото си е на мястото моторчето държи понатисната клапата и като го отхлабя и подигна малко на горе от долния краи работи нормалноFiat Bravo 1.2 16v.99г.
Коментар
-
Та значи опитах и обратно ,моите части като почнем от стъпково моторче +дросел клапата заедно +МАР санзора+ламбда сондата+клапата за бензиновите пари ги сложих на неговото браво и си работят нормално, значи не е от тях нешто друго ште да е,наблюдавах и дросел клапата как работи при него затваря я почти до края до като при мен я държи една идея по отворена на момент я прибере и след това като подам леко газ не я прибира и я държи леко отворена и при това положение се форсира сама като оборотите варират тогава от1600 до 2000 вече незная какво да пробвам,освем ако има при диагностика за реголиране на този градус на затварянето на клапата там кадето и е мястото помагаите.Fiat Bravo 1.2 16v.99г.
Коментар
-
Ами пробвал съм го и този варянт, с откачено жило и подавам ръчно газ не е от него.Странното е че при диагностиката би трябвало да ми покаже поне стоиностите на датчиците да речем на ламбда сондата,на температурата на входяштия въздух и други да не ги изреждам всички,а те ми искарват само имали записани грешки или няма само това ништо друго,тоест това е полу диагностика или греша.Като варянт се сештам да е фазов датчик или да е гарнитура на главата и да има пропуск макар и минимален на антифриз и кислородния датчик да отчита други стоиности на изгорелите газове ,незнам вече какво да мисля -побъркаме това браво.Fiat Bravo 1.2 16v.99г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар