Колеги имам чувството,че ангренажния ремък на Темпра 2000 i.e. не е зацепен правилно.Изгуби нещо мощност и не е пъргава като преди,а и харчи доста.Ако някой има схема на белезите за зацепването на ангренажа и балансиращите валове да помага.Не ми се занимава вече със сервизи защото и там май че разбират по-малко и от нас.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Къде са белезите за зацепване на ангр. ремък на Темпра 2000i
Collapse
X
-
Re: Къде са белезите за зацепване на ангр. ремък на Темпра 2
riiid написа:Колеги имам чувството,че ангренажния ремък на Темпра 2000 i.e. не е зацепен правилно.Изгуби нещо мощност и не е пъргава като преди,а и харчи доста.Ако някой има схема на белезите за зацепването на ангренажа и балансиращите валове да помага.Не ми се занимава вече със сервизи защото и там май че разбират по-малко и от нас.
-
Re: Къде са белезите за зацепване на ангр. ремък на Темпра 2
riiid написа:Колеги имам чувството,че ангренажния ремък на Темпра 2000 i.e. не е зацепен правилно.Изгуби нещо мощност и не е пъргава като преди,а и харчи доста.Ако някой има схема на белезите за зацепването на ангренажа и балансиращите валове да помага.Не ми се занимава вече със сервизи защото и там май че разбират по-малко и от нас.BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
riiid написа:Колата е бензин.2000 кубика но е 8 клапана и може би има разлика с 16 клапанните мотори.Произведена е 1991г.Без климатик е.BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар