Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Пунто Cabrio 1.6 проблем с оборотите

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Пунто Cabrio 1.6 проблем с оборотите

    Колата в началото нямаше акомулатор и не беше палена един месец. Запалихме я днеска и държеше добри обороти докато беше студена. След като поработи малко почна да ги губи или когато се отпуснеше гаста бяха нестабилни. След като я преместих я изгасих след 10 мин я запалих отново но оборотите пак бяха нестабилни от 700 - 1500 докато не се успокои но двигателя прекъсваше. След като по работи 2 - 3мин светна дюзичката на таблото. От какво може да е това. Благодаря предварително.

    #2
    Ламбда сонда!!!
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #3
      а може ли да се поправи или трябва да се сменя

      Коментар


        #4
        Задължително нова. Не помня с колко кабелчета беше,но нова е около 150 лв.Аз лично сложих втора употреба за 20 лв и работеше без проблем.При втората употреба рискуваш че може и да не е много наред.Но може да пробваш с уговорката да вращаш ако не е наред.Сменяш,палиш и всичко заработва както трябва.Някой "майстори разбирачи" казват че трябва да минеш няколко стотин километра за да се оправи.Няма такова н ещо.Контролера веднага си прави анализа от новата работеща сонда и колата заработва в режим на момента.
        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
        Kawasaki ER-6n'2012

        Коментар


          #5
          Мхм иначе аз вчера я запалих пак оставих я да поработи и нищо и нямаше

          Коментар


            #6
            не само от тази ламд сонда може да е. но можеш да провериш. в "auto data" пише как да си я замериш и какви стоиности показва. с колко кабела е да ти пратя снимка с замерваните стойности. или направо ми прати данните на двигателя ти, по точно коя година и първите три букви от номера на двигателя.
            FIAT Bravo 1.4 12v

            Коментар


              #7
              разбрах от какво е и сега си търся стъпково моторче за мотор 1.6 8v този които е Tipo-вия с наклонената глава

              Коментар


                #8
                Чета постовете и се държа за главата , колегата от втория пост как го отсече."сонда" ще ми призлеее Колега закачи колата на диагностика, това с оборотите може да е от 10 неща, когато светне инжекциона запазва грешката-причинителя на проблема!
                Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                Втората......пак същата!
                (_-_)______////_______(_-_)
                Punto75-Вече на жената!
                Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                Коментар


                  #9
                  Golf_5_R32 написа:
                  разбрах от какво е и сега си търся стъпково моторче за мотор 1.6 8v този които е Tipo-вия с наклонената глава
                  Пробва ли да почистиш старото?
                  Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                  Втората......пак същата!
                  (_-_)______////_______(_-_)
                  Punto75-Вече на жената!
                  Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                  Коментар


                    #10
                    bmahob написа:
                    Чета постовете и се държа за главата , колегата от втория пост как го отсече."сонда" ще ми призлеее Колега закачи колата на диагностика, това с оборотите може да е от 10 неща, когато светне инжекциона запазва грешката-причинителя на проблема!
                    Направо не мога да пиша от смях!!! Колега,най-лесно е да сменяш с ново,а ако се окаже,че не е от него?Друго ново нещо!И после италианките били със скъпа поддръжка!Както ти казаха,закачи я на диагностика за да видиш от къде идва проблема,освен стъпковия,който наистина можеш да почистиш,виж си свещи,кабели и бобината.Успех!
                    Fiat Punto 1.1 6Speed

                    Коментар


                      #11
                      bmahob написа:
                      Golf_5_R32 написа:
                      разбрах от какво е и сега си търся стъпково моторче за мотор 1.6 8v този които е Tipo-вия с наклонената глава
                      Пробва ли да почистиш старото?
                      направо го изкъртих при положение че тамън я стабилизирах в началото беше датчика на коляновия вал който брои зъбите и тамън заспа на 750об/м и реших да го видя и.... сега съм я наместил така че да работи някъде на 900 об/м обаче много гори

                      Коментар


                        #12
                        Колегаааа, 900об на тоя двг е нормално !!! ВИж някое ръководство и ще се убедиш!!! А за харчежа ,нали знаеш че 1,6 на пунто не е от иконочичните дВГ. Среден разход на нова кола е 8,5/100 бензин
                        Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                        Втората......пак същата!
                        (_-_)______////_______(_-_)
                        Punto75-Вече на жената!
                        Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                        Коментар

                        Working...
                        X