Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Пунто ГТ => Проблема е решен !!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Пунто ГТ => Проблема е решен !!!!

    Здравейте, имам следния проблем: Когато колата е загряла налягането на маслото на празен ход е 2,5-7 bar по книжка трябва да е около 1.8 bar. Проверен е датчика на манометъра работи коректно !Моля ако някой има представа да пише !!!Благодаря предварително !!
    PUNTO TURBO

    #2
    Re: Проблем с Пунто ГТ

    loshia написа:
    Здравейте, имам следния проблем: Когато колата е загряла налягането на маслото на празен ход е 2,5-7 bar по книжка трябва да е около 1.8 bar. Проверен е датчика на манометъра работи коректно !Моля ако някой има представа да пише !!!Благодаря предварително !!
    Колега направи тест с механичен манаметър. Във всеки сервиз имат такъв и няма да ти излезе кой знае какво като пари. Така ще знаеш какво е реалното нарягане на маслото. Датчика може да е в ред но самия уред да ти дава отклонение. Успех
    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

    Коментар


      #3
      мерена е на механичен манометър отклонението спрямо този на таблото е много малко(в границите на допустимото) и налягането си е високо !!!
      PUNTO TURBO

      Коментар


        #4
        loshia написа:
        мерена е на механичен манометър отклонението спрямо този на таблото е много малко(в границите на допустимото) и налягането си е високо !!!
        Това че температурата на водата достигнала 90градуса не означав че температурата на маслото е същата. Разликата се получава когато колата е загрята на място , тогава загряването на маслото изостава от това на водата, фактически е по гъсто и вдига по високо налягане. Направи тест покарай колата да загрее на ход , спри и я остави да работи . Изгасия малко преди да навиеш механичния манометър и замери налягането. Добре е да имаш без контактен [дистанцион] термометър зада знаеш каква е температурата на маслото. Пример на теста: 1.Тем. на маслото 50градуса- налягане на маслото 2.7бара при 900об.мин. на двигателя. 2.Тем. на маслото 90градуса-налягане на маслото 2.0 бара при 900об.мин. на двигателя Ето това са данни за тест , използвай този метод като трябва да си сигурен че маслото е примерно 90градуса. Не трябва да забравяме че температурата на маслото е винаги по висока от тази на водата
        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

        Коментар


          #5
          Колега, това е след два часа каране из София !!!
          Прикачени файлове
          PUNTO TURBO

          Коментар


            #6
            PUNTO TURBO

            Коментар


              #7
              Кога последно сменява маслото ?
              Bravo 1.2 16v, ноември 1999г.
              Polo 1.0, юли 1997г.

              Коментар


                #8
                Преди 6-7 хиляди не е старо маслото ..
                PUNTO TURBO

                Коментар


                  #9
                  Смени го пак аз на мойта на 7 хиляди го сменям, в момента карам с "Castrol Magnetic" и съм много доволен просто си се усеща че двигателя по спокойно работи, може и твоя проблем да се оправи
                  Bravo 1.2 16v, ноември 1999г.
                  Polo 1.0, юли 1997г.

                  Коментар


                    #10
                    Реши се проблема !!! С смяна на масло и маслен филтър.Оказа се че масления филтър е бил БОКЛУК и е натоварвал системата !Много благодаря на всички колеги които помогнаха :D
                    PUNTO TURBO

                    Коментар

                    Working...
                    X