Аз доста дълго време си играх и търсих причината за това нещо на същия мотор 1.6 16в. Смянавах стъпков мотор и какво ли не и накрая се оказа,че кабелчетата от температурните датчици на термостата ми правят номера-открих го случайно като размърдах кабелите минаващи между бобината и стойката на ЕКУ-то.В тоя сноп са и гореспоменатите кабели за температурата.В момента нямам такива проблеми,защото съм застопорил снопа да не мърда със свинска опашка,иначе мърдаха кабелите и ми правеше мизериите с оборотите.Пробвай като почнат да играят оборотите да размърдаш снопа с кабели и виж ще престанат ли.
Аз доста дълго време си играх и търсих причината за това нещо на същия мотор 1.6 16в. Смянавах стъпков мотор и какво ли не и накрая се оказа,че кабелчетата от температурните датчици на термостата ми правят номера-открих го случайно като размърдах кабелите минаващи между бобината и стойката на ЕКУ-то.В тоя сноп са и гореспоменатите кабели за температурата.В момента нямам такива проблеми,защото съм застопорил снопа да не мърда със свинска опашка,иначе мърдаха кабелите и ми правеше мизериите с оборотите.Пробвай като почнат да играят оборотите да размърдаш снопа с кабели и виж ще престанат ли.
имах и аз подобен проблем само че при мен играеха от 1500 до 2000 провери дали е пахната добре буксата в температурния датчик трябда да влезне доста навътре в датчика и на саия куплонг дето се паха в датчика има едно уплатнение по добре го махни и ще си влезне без проблем до краи и уплатни сас силикон около стапковото моторче без да го сваляш ако е от тия без болчетата става вапрос за моторите с пластмасовите колектори поне при мен тия две неща помогнаха и сега всичко си е ок успех от мен
При мене така играеха оборотите но постоянно без да спират да играят и се оказа че единия болт на тпса беше паднал и той се беше извъртял леко на една страна.След като сложих болта и откачих за 1 час акумулатора за да се калибрира тпса се оправиха нещата.
Колега hwarang, какъв се оказа проблема? И при мен почнаха да играят тези дни - обаче само ако съм я настъпвал преди това. Ако си я карам нормално (смяна на скорости до 2000 оборота) - нищо. Тази събота ще пробвам да почистя стъпковото моторче да видим.
При мен май не е стъпково. Значи първи проблем беше онзи ден - карах доста време на 3-та на 4000 оборота, реших да включа на 5-та и оборотите почнаха да играят щом натиснах съединитела (1500-2000). Така правиха още 1-2 километра и спряха. Стигнах до паркинга на офиса, всичко ток. И така 2 дена нищо. Днес обаче на връщане почна пак същата история - 1500 - 2000. Спрях пред нас и почнах да наблюдавам - оборотите стояха на 1100, колата е изключена от скорост.Подавам леко газ и почва следното - 1500-2000 около 20 секунди, стои на 2000 около 5 и пада на 1200.После съвсем бавно пада до 1000 и стои там. Стоя си там около минута- пак дадох съвсем леко газ - почна същата история.Изчаках да падне на 1000, бутнах първа и държейки съединителя подадох леко газ. Одисеята се повтори пак. Тръгнах на първа, отпуснах до край съединителя и колата почна да придърпва 1300-1400 оборота. Настискам съединителя 1500-2000 (стои си на 1-ва още), бутам 2-ра, не придърпва така брутално, но пък сси стои на 1300 и бавно почва да кача на 1400, 1500. На 3-та същото като на втора. Някой да има идеи?
Колега аз имах почти същия проблем и при мен се оказа че са свещите.Ти скоро сменявал ли си твоите ?
Ами не съм Но мисля първо да отида на диагностика - това може ли да се разбере там (че е от свещите)? Ама най-странното е че проблема изчезна.Вече 5 дена нищо не се е случвало.А не е като да не съм я карал.
Коментар