От скоро си взех фиат БИПАуОР- бензин-метан.Карах същия мотор - 4-5 г. и бях доволен - сега си купих друг НО започнаха ЯДОВЕТЕ...: Какво да правя ? ПРОБЛЕМА е следния - на бензин прекъсва и тресе ,ТРУДНО ПАЛИ,на газ още повече- цялото купе тресе -проблема не е в газта - затова пиша тук ...Ето какво направих в телеграфен стил.1. Смених консумативи - ремък,ролки масло филтри и т.н2. Смених Свещи3. Закачих я на Елкон- ГРЕШКИ НЯМА4. Проверих при друг майстор - зацепването на ремъка- провери го с едни негови ТАПИ на разпределителните валове- ПРАВИЛНО е зацепен.5. Бях при двама да замерят компресията и тук става объркващо:- единия замери по цилиндри така ...11,5,9,12 !!!!!!- другия .ето така... 6,12,12,8 !!!!!!!!!тоест по двойки цилиндри единия път дават по 12 а другите са сдухани !!! да да ама не .6. Помислих че има скъсана гарнитура или тръгнали да прегарят клапани и се съгласих- да ОТВОРЯТ ГЛАВАТА и резултата е следния - НЯМА набити и прегорели клапани,водачите са добре, Няма прегоряла гарнитура,Няма пропадане(набиване) на леглата на клапаните ......Провериха и сегментите . ЗДРАВИ са ,не са износени ....СЕГА "МАЙСТОРА "....седи със скръстени ръце и ДВГ-то е отворено ..като минат тези 4 дни почивни щял да го мисли. КАЖЕТЕ КАКВО ДА ПРАВЯ ЧЕ СЕ НАБУТАХ САМ В ТАЗИ КАША- не е центровка,не е ток ,не е и механична повреда - какво е това чудо - тогава?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
мотор 1,6 16в - дайте съвет .....и помощ
Collapse
X
-
Здравейте колеги
Бобина и кабели не със сменял . Колата е закачиха на компютър - EKU- то било наред ,а грешки не давало,имобилайзера си бачка(нали е вграден).Ако беше проблема в кабелите и бобината - ще има натрупани грешки ....но такива няма .Незнам дали греша но имам предчувствието че има промяна във центровката при този ДВГ....някой да знае имали разлика при центровката при 1,6 16в- 103к.с- бензин и същия ДВГ сложен на фиат бипаур.....ВСИЧКО ли е еднакво.
Коментар
-
Re: мотор 1,6 16в - дайте съвет .....и помощ
skuud написа:.....................SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
здравейте
Колата я взех така:- работеше нормално на бензин не прекъсваше и не тресеше, на газ работеше също нормално - но в определени моменти - минаваше на 3 цилиндъра и после се оправяше- типично за неработеща правилно свещ- проблемите започнаха след смяната на консумативите.Днес не издържах и се обадих на майстора - щял да носи главата в Пловдив на други майстори - доколкото разбрах - шлайфисти . Имал си принцип отвори ли глава - задължително шлайф - ще ли да правят и някаква "ПРОБА". във сряда - четвъртък очаквам резултат . Дано да не е това което пишеш - пукната глава че ще фалирам вече.ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ПУКНАТА ГЛАВА и здрава гарнитура ?
Коментар
-
Re: здравейте
skuud написа:Колата я взех така:- работеше нормално на бензин не прекъсваше и не тресеше, на газ работеше също нормално - но в определени моменти - минаваше на 3 цилиндъра и после се оправяше- типично за неработеща правилно свещ- проблемите започнаха след смяната на консумативите.Днес не издържах и се обадих на майстора - щял да носи главата в Пловдив на други майстори - доколкото разбрах - шлайфисти . Имал си принцип отвори ли глава - задължително шлайф - ще ли да правят и някаква "ПРОБА". във сряда - четвъртък очаквам резултат . Дано да не е това което пишеш - пукната глава че ще фалирам вече.ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ПУКНАТА ГЛАВА и здрава гарнитура ?SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
откриха проблема - вероятно?
Здравейте колеги,- утре вече ще сглобяват ДВГ- откриха според тях проблема - набити две легла изпускателните клапани на 4- ти цилиндър- смяна с нови и някакво шлайфане на два клапана ? - труд ,смяня всички гарнитури ,шлайф,гумички - 400лв всичко.това е засега. утре ще ходя да я взема .Въпрос ДВГ-то - е бипаур да знаете на изпускателните колектори имали гарнитура ?.... а колата Мултипла 2001г.
Коментар
-
Re: откриха проблема - вероятно?
skuud написа:Здравейте колеги,- утре вече ще сглобяват ДВГ- откриха според тях проблема - набити две легла изпускателните клапани на 4- ти цилиндър- смяна с нови и някакво шлайфане на два клапана ? - труд ,смяня всички гарнитури ,шлайф,гумички - 400лв всичко.това е засега. утре ще ходя да я взема .Въпрос ДВГ-то - е бипаур да знаете на изпускателните колектори имали гарнитура ?.... а колата Мултипла 2001г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар