Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

мотор 1,6 16в - дайте съвет .....и помощ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    мотор 1,6 16в - дайте съвет .....и помощ

    От скоро си взех фиат БИПАуОР- бензин-метан.Карах същия мотор - 4-5 г. и бях доволен - сега си купих друг НО започнаха ЯДОВЕТЕ...: Какво да правя ? ПРОБЛЕМА е следния - на бензин прекъсва и тресе ,ТРУДНО ПАЛИ,на газ още повече- цялото купе тресе -проблема не е в газта - затова пиша тук ...Ето какво направих в телеграфен стил.1. Смених консумативи - ремък,ролки масло филтри и т.н2. Смених Свещи3. Закачих я на Елкон- ГРЕШКИ НЯМА4. Проверих при друг майстор - зацепването на ремъка- провери го с едни негови ТАПИ на разпределителните валове- ПРАВИЛНО е зацепен.5. Бях при двама да замерят компресията и тук става объркващо:- единия замери по цилиндри така ...11,5,9,12 !!!!!!- другия .ето така... 6,12,12,8 !!!!!!!!!тоест по двойки цилиндри единия път дават по 12 а другите са сдухани !!! да да ама не .6. Помислих че има скъсана гарнитура или тръгнали да прегарят клапани и се съгласих- да ОТВОРЯТ ГЛАВАТА и резултата е следния - НЯМА набити и прегорели клапани,водачите са добре, Няма прегоряла гарнитура,Няма пропадане(набиване) на леглата на клапаните ......Провериха и сегментите . ЗДРАВИ са ,не са износени ....СЕГА "МАЙСТОРА "....седи със скръстени ръце и ДВГ-то е отворено ..като минат тези 4 дни почивни щял да го мисли. КАЖЕТЕ КАКВО ДА ПРАВЯ ЧЕ СЕ НАБУТАХ САМ В ТАЗИ КАША- не е центровка,не е ток ,не е и механична повреда - какво е това чудо - тогава?

    #2
    ECU?
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #3
      кола диагностика

      а кабелите сигурно си ги сменил бубината как е и незнам дали ще намериш такова ECU може и да има но трудно а и трябва да е с ключове и имобилайзер иначе нищо не става
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Здравейте колеги

        Бобина и кабели не със сменял . Колата е закачиха на компютър - EKU- то било наред ,а грешки не давало,имобилайзера си бачка(нали е вграден).Ако беше проблема в кабелите и бобината - ще има натрупани грешки ....но такива няма .Незнам дали греша но имам предчувствието че има промяна във центровката при този ДВГ....някой да знае имали разлика при центровката при 1,6 16в- 103к.с- бензин и същия ДВГ сложен на фиат бипаур.....ВСИЧКО ли е еднакво.

        Коментар


          #5
          Проблемите след обслужването ли се появиха? Ако така си я взел, то защо си я взел?
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            Re: мотор 1,6 16в - дайте съвет .....и помощ

            skuud написа:
            .....................
            Кога започнаха проблемите с колата? Като я купи мотора работеше ли добре? Случайно проблемите да са започнали след смяна на маслото? Аз смятам ,че всичко се дължи на огромната разлика в компресията в цилиндрите-просто от някъде се губи и за това двигателя работи неравномерно. Огледай добре и цилиндровата глава-може да има пукнатини в нея , ако мотора е бил прегряван.
            SEAT Leon Cupra 300
            Triumph Street Triple 765 R

            Коментар


              #7
              здравейте

              Колата я взех така:- работеше нормално на бензин не прекъсваше и не тресеше, на газ работеше също нормално - но в определени моменти - минаваше на 3 цилиндъра и после се оправяше- типично за неработеща правилно свещ- проблемите започнаха след смяната на консумативите.Днес не издържах и се обадих на майстора - щял да носи главата в Пловдив на други майстори - доколкото разбрах - шлайфисти . Имал си принцип отвори ли глава - задължително шлайф - ще ли да правят и някаква "ПРОБА". във сряда - четвъртък очаквам резултат . Дано да не е това което пишеш - пукната глава че ще фалирам вече.ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ПУКНАТА ГЛАВА и здрава гарнитура ?

              Коментар


                #8
                Re: здравейте

                skuud написа:
                Колата я взех така:- работеше нормално на бензин не прекъсваше и не тресеше, на газ работеше също нормално - но в определени моменти - минаваше на 3 цилиндъра и после се оправяше- типично за неработеща правилно свещ- проблемите започнаха след смяната на консумативите.Днес не издържах и се обадих на майстора - щял да носи главата в Пловдив на други майстори - доколкото разбрах - шлайфисти . Имал си принцип отвори ли глава - задължително шлайф - ще ли да правят и някаква "ПРОБА". във сряда - четвъртък очаквам резултат . Дано да не е това което пишеш - пукната глава че ще фалирам вече.ВЪЗМОЖНО ЛИ Е ПУКНАТА ГЛАВА и здрава гарнитура ?
                Ами тъй става като нямаме пари да си купуваме нови коли. При нашето положение бъркаме в чувала и каквото извадим от там. На този двигател му се случила някаква случка според мен. Без да съм 100 % сигурен допускам, че е възможно главата да е пукната , а гарнитурата да е здрава. Трябва майстора да разбере на какво се дължи голямата разлика в компресията на 4-те цилиндъра. Дано да си попаднал на добър майстор, който си разбира от работата.
                SEAT Leon Cupra 300
                Triumph Street Triple 765 R

                Коментар


                  #9
                  откриха проблема - вероятно?

                  Здравейте колеги,- утре вече ще сглобяват ДВГ- откриха според тях проблема - набити две легла изпускателните клапани на 4- ти цилиндър- смяна с нови и някакво шлайфане на два клапана ? - труд ,смяня всички гарнитури ,шлайф,гумички - 400лв всичко.това е засега. утре ще ходя да я взема .Въпрос ДВГ-то - е бипаур да знаете на изпускателните колектори имали гарнитура ?.... а колата Мултипла 2001г.

                  Коментар


                    #10
                    Re: откриха проблема - вероятно?

                    skuud написа:
                    Здравейте колеги,- утре вече ще сглобяват ДВГ- откриха според тях проблема - набити две легла изпускателните клапани на 4- ти цилиндър- смяна с нови и някакво шлайфане на два клапана ? - труд ,смяня всички гарнитури ,шлайф,гумички - 400лв всичко.това е засега. утре ще ходя да я взема .Въпрос ДВГ-то - е бипаур да знаете на изпускателните колектори имали гарнитура ?.... а колата Мултипла 2001г.
                    8 нови клапана плюс 16 гумички плюс 8 нови водача плюс смяната им и напасване на всичко прави точно 200 лева колега съжелявам но май някой доста здраво ти дере кожата колега а за гарнитура да имат и двата модела гарнитури между главата и испускателните колектори и още един отговор зацепването на всички мотори 1.6 16 v е идентично при 0 градуса успех от мен и дано я оправят че знам какво е да си в ремонт и неизвестност за исхода

                    Коментар

                    Working...
                    X