Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Прегоряла гарнитура на изпускателен колектор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Прегоряла гарнитура на изпускателен колектор

    Здравейте!От една седмица насам колата ми препуква доста осезаемо,от 2 3 дни чак дранещо.Ровейки се по двигателя ми направи впечетление че от някъде се усеща силно духане на горещ въздух.Оказа се че е от гарнитурата която се намира между изпускатения колектор и блока(дано не бъркам,но не е от колектора към двете тръби извеждащи изгорелите газове).Въпросът ми е колко време мога да карам така,опасно ли е.Колко би ми струвало подмяната на тази гарнитура и отразява ли се върху разхода на гориво.Благодаря ви предварително.Желая ви много безаварийни километри
    Fiat Tipo 1.4 91 AGT cat.
    Fiat Marea 1.6 16v 99

    #2
    Първо добре дошъл сред нас.Надявам се ,че ще ти хареса информацията с която разполага форума.Опасно е в такъв смисъл ,че от там излизат много горещи газове които могат запалят евентуален теч на гориво.Опасно е от гледан точка на това ,че с течение на времето горещите газове могат да износят и повърхността на която ляга гарнитурата към главата.Относно разхода на гориво не мисля ,че ще усетиш нещо.Ремонта не мисля ,че е скъп гарнитурата да е около 10 лв.Проблем може да се срещне при ремонта с развиването на гайките които стягат колектора.Има опасност и от скъсване на шпилка.Сега прочетох пак въпросите ти и се обърках малко.Я уточни точно от къде изпуска газове.Да не би да е между колектора и двуцевката?
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Tornado,благодаря за бързата ти намеса.Значи изпускането на горещия въздух идва товно от там където излизат самите колектори.Предполагам че са хванати за блока,ако ме разбираш.Съжалявам ако не мога да го обясня добре,специалността ми е друга.Надявам се че не те затрунявам много Относно форума.Ами от изчетеното в него си поправих доста неща по мооето Типо без майсторка намеса,топ не че ми се налага често но...Продължавайте все такаПоздрави!!!
      Fiat Tipo 1.4 91 AGT cat.
      Fiat Marea 1.6 16v 99

      Коментар


        #4
        веднъж тръгне ли, не кара много. лошото е, че се свалят и двата колектора за смяната. поне на 1,6, но мисля и при 1,4 е същото. гайките по принцип са медни, за да не се заварят, но някои "майстори" слагат квито падне и ако са направили така при теб ще береш ядове. по разхода няма да го усетиш. за опасно не е. но мисля, че едвяа ли ще те изкара повече от 300-500 км, ще почне много да бръмчи. смяната е кофти- трябва да се откачи долу от двуцевката, там също се сменя гарнитурката. след това се маха моното от 4 гайки, след това вече може да отвиваш на колекторите гайките. поне 5-6 са. трябва ти и добър инструмент- подходящи удължители и камъни и тресчотка- включително и малка- абе неудобно си е. желателно е канал за откачане на двуцевката, но аз го правиш 1-2 пъти и без канал самите гарнитури са наистина по 5--7-8 лв. стават и от жигули , но на 1,6, не съм пробвал на 1,4. мисля, че на сервиз ще ти вземат около 50 кинта ...за сефте като го правиш отнема .... 2 и повече часа. след това аз се изучих и за час и малко приключвах.
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          pakumba,благодаря за подробната информация която си ми написал.Надали ще успея сам да подменя гарнитурата,нито на двуцевката,нито на колекторите.Моите майстори при които си обслужвам колицата ще се занимаят с проблема.След подмяната ще ви сезирам за финансовата равносметка,която ако е около 50 лв. ще е наистина добре.Гледаш я никаква си гарнитура,а пък на неудобно място,не е за моите скромни възможности .Още веднъж ви благодаря. :D
          Fiat Tipo 1.4 91 AGT cat.
          Fiat Marea 1.6 16v 99

          Коментар

          Working...
          X