колеги,махнах катализатора,сложих генерация и след няколко ластика същия ден забелязах че на празен ход пуши ужасно силно бяло-сивкаво,което мирише на запалена гума или пластмаса и се чудя сега,изобщо не смея да я карам.дайте моля ви идеи какво може да е или поне къде има свестен сервиз около подуене...........ужассссссс
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
пунто GT пуши на поразия
Collapse
X
-
Странното е че това го прави най-вече на свободен ход,при по-високи обороти не чади,също така за 5000 км съм долял само около 400 мл масло,пък и няма разлика във вървежа и лага на турбината е минимален(пробвах едно друго ГТ,което не пуши изобщо,пък лага му е доста по-осезаем)а и ми е странно че това стана откакто махнах катализатора и сложих генерация суперспринт(оригинална за пунто ГТ)А,забравих да спомена че като е студена не пуши,бяло-сивкавия пластмасов пушек се усилва правопропорционално на температурата.Познат спомена че е възможно да е издухана гарнитура,но пък възможно ли е след като няма загуби на масло и антифриз???Знам че не е възможно да се установи проблема така само на думи,но моля все пак за някакви предположения от ваша страна,които да помогнат когато я вкарам във сервиза(за жалост още нямам идеи за добър съвестен майстор)Предварително ви благодаря.тежък е животът лек...
Коментар
-
Ако ти трябва турбо Виж http://catalog.bg/company.php?company=8066БРАВА С КЛЮЧ
Каква е максималната скорост при секса?
- 68, защото при 69 се обръщате.
Коментар
-
Колега при мене е същия проблема ... и неслушай некомпетентни мнения турбо за 1000 лв дрън дрън та пляс ..... Запали си колата на сутринта като неси я карал преди това , за да е студена . И аконепуши я изчакай да загрее , и ако тогава почне да пуши е от турбото или сигменти . Значи започва да пуши като загрее защото се загрява маслото....Ако е от турбото е фтулката на турбото то ще си работи турбото ще си надува но ще се стича в генерацията и ще пиши (2-ра употреба ИХИ - сток е м/у 120-150 лв)...Ако е от сигменти ... около 500 лв. може и малко повече ти е ремонта.Такам свали маркуча на кулера и ако в него има прясно масло е турбото ... така можеш да провериш кое от 2-те ти е ..Fiat Punto GT
Коментар
-
sen7ineL написа:... и неслушай некомпетентни мнения турбо за 1000 лв дрън дрън та пляс .....sen7ineL написа:(2-ра употреба ИХИ - сток е м/у 120-150 лв)...sen7ineL написа:Такам свали маркуча на кулера и ако в него има прясно масло е турбото ... така можеш да провериш кое от 2-те ти е ..
Коментар
-
Re: пунто GT пуши на поразия
jungleraver написа:колеги,махнах катализатора,сложих генерация и след няколко ластика същия ден забелязах че на празен ход пуши ужасно силно бяло-сивкаво,което мирише на запалена гума или пластмаса и се чудя сега,изобщо не смея да я карам.дайте моля ви идеи какво може да е или поне къде има свестен сервиз около подуене...........ужассссссс
Коментар
-
Re: пунто GT пуши на поразия
biser_as написа:За съжаление това се случва доста често при махане на катализатора и когато си с оригиналното ИХИ
Коментар
-
biser_as написа:sen7ineL написа:... и неслушай некомпетентни мнения турбо за 1000 лв дрън дрън та пляс .....sen7ineL написа:(2-ра употреба ИХИ - сток е м/у 120-150 лв)...sen7ineL написа:Такам свали маркуча на кулера и ако в него има прясно масло е турбото ... така можеш да провериш кое от 2-те ти е ..Fiat Punto GT
Коментар
-
sen7ineL написа:Поразпитай малко по компетентните в форума колеги с ГТ -та , и ще разбереш колко струва 2-ра употреба ИХИ ... и тогава коментирай !
Коментар
-
при мен препушва много рядко само кагато запаля за 1-2секунди...и това стана след като смених гумичките на клапаните...преди това не го правеше!бях отворил главата за гарнитура профилактично и да пасна клапаните и няма как да на сменя гумичките...но така си карам не ми гуми масло!Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP
Коментар
-
biser_as написа:Твоето пушене няма общо с проблема описан от автора на темата Ти сам си си отговорил от какво е при тебpunto_gt_turbo написа:...и това стана след като смених гумичките на клапаните...Сега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP
Коментар
-
обаче ми изровихте темата от преди две години и нещо :D да, липсата на бекпрешър беше причината да пропуши, но не заради уплътнител(турбината не беше сток-оказа се някаква ккк произведена за ивеко), а просто кат-а беше толкова задръстен, че бекпрешъра е бил почти равен на налягането на маслото ако някой даде 1200 лева за стоковото ихи ще го призная за най-лудия тип, аз няколко дни след като пуснах темата си купих чисто нов гарет ГТ22 за 700 лева и забравих за проблематежък е животът лек...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар