Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

До какви обороти е нормално да стига на 5та 1.6 мотора?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    pakumba написа:
    аз не мога да разбера зора да се вдигат такива обороти на 5-та, айде на 3 ако е да резнеш някой ок, ама на 5.... на 160 съм с 5000 оборота. на 190 би трябвало да са 6, ама според мен бравока не е направен да се кара с такава скорост... просто е малка количка
    Е чак да не е направен?Той е от класа на ауди А3 където такива скорости са си нормални.Освен това щом му слагат на това купе 2.0 мотора, значи са го предвидили да е устойчиво на такива скорости.А как действа този ограничител на обороти?Възможно ли е заради него над 6000 оборота да ми прекъсва?? Смисъл едно такова равнимерно прекъсване незнам как да го опиша?
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    Коментар


      #17
      Прекъсването на ограничителя е същото, като да дадеш газ "до дупка" на 1-ва на NFS, като преди това си включил ръчна смяна на скоростите. p.s. На мен ми изключва на ~7500 об/мин
      Alfa 159 SW 2.4 Ti
      Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
      "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

      Коментар


        #18
        Бравото било от класа на AUDI A3 ,това е най-смешния виц,който чета в последно времеЗеми се качи в бравока си и след това в едно АУДИ А3 и после говориИ дума не може да става за сравнение.Аудито е на светлини години,но такива като теб най-вероятно сега ще попитат: "-Напред ли или назад?"
        FIAT Bravo 1.4

        Коментар


          #19
          niko_biki написа:
          Бравото било от класа на AUDI A3 ,това е най-смешния виц,който чета в последно времеЗеми се качи в бравока си и след това в едно АУДИ А3 и после говориИ дума не може да става за сравнение.Аудито е на светлини години,но такива като теб най-вероятно сега ще попитат: "-Напред ли или назад?"
          Всъщност аз го сравних на външен вид, неможе да се отрече че си приличат.Аз карах малко едно такова поочукано и гаснещо и ми направи впечатление че е като бравото, само че на аудито му искаха 55000 а бравото ми е 2500
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            #20
            И кое е туй нещо, дето праща А3 на толкоз светлинни години напред, че нещо не става ясно от този твърде шеговит, като за нашия интелект на прости фиатаджии, виц. Без толкоз да се смея, мога да заявя, че А3 си е една каручка, доста грозновата при това, на която не бих обърнал изобщо внимание.
            Fiat Marea Weekend 1,6 16V

            Коментар


              #21
              Да и аз се питам какво му е толкова по хубавото на АУДИ-то че е пред бравото? Знам само че 1.8 е с 12 коня по мощно но пък аз имах щастието да си взема запазено браво и то на малко километри и очудващо много върви! И то не само аз го казвам а много други хора, пък съм карал доста бравота 1.8, 1.4, 1.6 и също така и ауди а3 и разлика нямаше. И двете са си каручки относно возията и двете с 200 км стават много нестабилни! а по въпроса - аз лично на моето браво 1.6 сам дигал наи много 150 и се плашим колко нестабилна става ама имам приятел идиот които дигна 190 на газ такаче би трябвало до можеш и ти колега!
              АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
              Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.

              Fiat 1100L 42г.

              Коментар


                #22
                ...само да питам - вие в коя държава ги вдигате тези скорости и не нарушавате правилника, че нещо ми убягна някак... И какъв е тоя зор с 1,6 да вдигнеш 200 например, ми вземи си по-голяма кола, то е очевАдно! Аз с Типо-то 75к.с. съм вдигал веднъж 180км.ч. и не ми беше приятно, не е ли по-важно да ти е комфортно отколкото да си кандидат-донор
                Типо-то е истинската работа !

                Коментар


                  #23
                  niko_biki написа:
                  Бравото било от класа на AUDI A3 ,това е най-смешния виц,който чета в последно времеЗеми се качи в бравока си и след това в едно АУДИ А3 и после говориИ дума не може да става за сравнение.Аудито е на светлини години,но такива като теб най-вероятно сега ще попитат: "-Напред ли или назад?"
                  ми колега, не е в класа на Пунто-то, не е и при Крома-та... ти в кой клас мислиш, че попада, на Панда ли...? ...по возия - може... :P
                  Типо-то е истинската работа !

                  Коментар


                    #24
                    AUDI A3 е в класа на Типото ,а Типото е в класа на Mercedes C клас Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 това сравнение харесва ли ти
                    FIAT Bravo 1.4

                    Коментар


                      #25
                      Е колега, недей така! пандата вози много по хубаво
                      АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
                      Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.

                      Fiat 1100L 42г.

                      Коментар


                        #26
                        На скоро 4етох сравнение между Ферари и Порше, и Порше се водеха по добри от Ферари само с факта 4е са по евтини :D . А за парите с които ще си купите Ауди А3 можете да си вземете примерно Фиат Купе или Някоя Алфа от по горен клас
                        АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
                        Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.

                        Fiat 1100L 42г.

                        Коментар

                        Working...
                        X