Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стъпков мотор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    При мен се оказа че не е от стъпковия мотор но несъм променял заглавието При мен проблема дойде от неправилно настроен Газов инжекцион Фобос във фирмения сервиз на Фобос в София. Каниха ме да си корегират грешката но не отидох , знам че няма да ми поемат разходите и денят който губя че несъм на работа. Може да са голяма работа но нямат обучени кадри а това е достатъчно 120 лв. на вятъра иначе умеят да убеждават клиентите че трябва да им дават пари за неизвършена работа. Повече там никога.
    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

    Коментар


      #32
      ivan_dmx написа:
      колега ...коя година ти е бравата?намене това ми прилича на запушени дюзи...защото ако ти е от моторчето както при колегата и при мене бешеиграят оборотитеа при тебе ти са запушени дюзитезащото студена като е поема повече гориво.... и така трябва да я изфорсираш че да си сигорен ,че ще потеглишкакто си писал по гореВарианти:1. Почистване на ултразвук 15 лв е на дюза май ... и 20 лв монтаж и демнотаж =90 лв ми струвашеноооооо ! няма ефект или поне при мене след 8 000 ,9000 км пак се запушиха2. Добавка към бензина REDEKS 50мл. за 50л. бензинАЗ ЛИЧНО ТАКА СИ ОПРАВИХ КОЛАТАслед второто запушване на дюзите след ултра звукакараш я на бензин колкот и да е мъчително... но се оправя от опит знам !както си я карах и изведнъж като хукна.....това ти предлагам аз 2 ! вариант ! според мене1 резервоар догоре и се отпуши колатадето ще оставяш колата 1 ден... да ти я ровичкат и незнаеш какво и правят .....по добре тия 90 лв за ултразвука ги дай за бензин и добавкаи фащай гаджето или жената и разходка место да ги даваш за нищотопоне ще се разходите
      Не съм сигурен,че са ми запушени дюзите,защото колата върви съвсем нормално на бензин.Оборотите са стабилни и не играят.Проблема е единствено и само,докато е студен двигателя.Загрее ли,няма проблеми.
      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

      Коментар


        #33
        Atanas71 написа:
        При мен се оказа че не е от стъпковия мотор но несъм променял заглавието При мен проблема дойде от неправилно настроен Газов инжекцион Фобос във фирмения сервиз на Фобос в София. Каниха ме да си корегират грешката но не отидох , знам че няма да ми поемат разходите и денят който губя че несъм на работа. Може да са голяма работа но нямат обучени кадри а това е достатъчно 120 лв. на вятъра иначе умеят да убеждават клиентите че трябва да им дават пари за неизвършена работа. Повече там никога.
        Колко ти е инжекторното време на бензин,респективно на газ и какво беше налягането в рейката ти?
        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

        Коментар


          #34
          dudulia написа:
          Atanas71 написа:
          При мен се оказа че не е от стъпковия мотор но несъм променял заглавието При мен проблема дойде от неправилно настроен Газов инжекцион Фобос във фирмения сервиз на Фобос в София. Каниха ме да си корегират грешката но не отидох , знам че няма да ми поемат разходите и денят който губя че несъм на работа. Може да са голяма работа но нямат обучени кадри а това е достатъчно 120 лв. на вятъра иначе умеят да убеждават клиентите че трябва да им дават пари за неизвършена работа. Повече там никога.
          Колко ти е инжекторното време на бензин,респективно на газ и какво беше налягането в рейката ти?
          Налягането беше 1450mbar. Бяха се побъркали времената на бензиновите инжектори по някакъв начин.Явно от високото налягане в рейката. За диагностицирането на проблема основен принос има колегата u_bo на когото специално благодаря
          Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

          Коментар


            #35
            Atanas71 написа:
            dudulia написа:
            Atanas71 написа:
            При мен се оказа че не е от стъпковия мотор но несъм променял заглавието При мен проблема дойде от неправилно настроен Газов инжекцион Фобос във фирмения сервиз на Фобос в София. Каниха ме да си корегират грешката но не отидох , знам че няма да ми поемат разходите и денят който губя че несъм на работа. Може да са голяма работа но нямат обучени кадри а това е достатъчно 120 лв. на вятъра иначе умеят да убеждават клиентите че трябва да им дават пари за неизвършена работа. Повече там никога.
            Колко ти е инжекторното време на бензин,респективно на газ и какво беше налягането в рейката ти?
            Налягането беше 1450mbar. Бяха се побъркали времената на бензиновите инжектори по някакъв начин.Явно от високото налягане в рейката. За диагностицирането на проблема основен принос има колегата u_bo на когото специално благодаря
            A колко трябва да ти бъде налягането?1,2?
            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

            Коментар


              #36
              Трябва да е 1200-1250mbar оптимално налягане
              Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

              Коментар


                #37
                dudulia написа:
                ivan_dmx написа:
                колега ...коя година ти е бравата?намене това ми прилича на запушени дюзи...защото ако ти е от моторчето както при колегата и при мене бешеиграят оборотитеа при тебе ти са запушени дюзитезащото студена като е поема повече гориво.... и така трябва да я изфорсираш че да си сигорен ,че ще потеглишкакто си писал по гореВарианти:1. Почистване на ултразвук 15 лв е на дюза май ... и 20 лв монтаж и демнотаж =90 лв ми струвашеноооооо ! няма ефект или поне при мене след 8 000 ,9000 км пак се запушиха2. Добавка към бензина REDEKS 50мл. за 50л. бензинАЗ ЛИЧНО ТАКА СИ ОПРАВИХ КОЛАТАслед второто запушване на дюзите след ултра звукакараш я на бензин колкот и да е мъчително... но се оправя от опит знам !както си я карах и изведнъж като хукна.....това ти предлагам аз 2 ! вариант ! според мене1 резервоар догоре и се отпуши колатадето ще оставяш колата 1 ден... да ти я ровичкат и незнаеш какво и правят .....по добре тия 90 лв за ултразвука ги дай за бензин и добавкаи фащай гаджето или жената и разходка место да ги даваш за нищотопоне ще се разходите
                Не съм сигурен,че са ми запушени дюзите,защото колата върви съвсем нормално на бензин.Оборотите са стабилни и не играят.Проблема е единствено и само,докато е студен двигателя.Загрее ли,няма проблеми.
                еееееколегаи при мене когато започнаха да се запушват и при мене беше такасамо като е студенакато мина време и са се запушили още повече и почна и на загрял двигател да го прави
                Fiat Brava 1.6 16V 2001

                Не на войната по пътищата !
                http://media.causes.com/ribbon/478500

                Коментар


                  #38
                  Atanas71 написа:
                  .....Явно от високото налягане в рейката. За диагностицирането на проблема основен принос има колегата u_bo на когото специално благодаря
                  хм... , цветя и бонбони не пием

                  Коментар


                    #39
                    Atanas71 написа:
                    При мен се оказа че не е от стъпковия мотор но несъм променял заглавието При мен проблема дойде от неправилно настроен Газов инжекцион Фобос във фирмения сервиз на Фобос в София. Каниха ме да си корегират грешката но не отидох , знам че няма да ми поемат разходите и денят който губя че несъм на работа. Може да са голяма работа но нямат обучени кадри а това е достатъчно 120 лв. на вятъра иначе умеят да убеждават клиентите че трябва да им дават пари за неизвършена работа. Повече там никога.
                    пич вярваи ми и в плевенския фобос са сащите взеха ми парите 1300 лева за инженкцион уж беше добре не знам кво си не знам що си първо започна да ми гасне на кръстовища и сфетофари след тва когато си реши казаха че било от стъпков мотор смених го след тва кабели и свещи и тях смених а на бензин си вървеше идеално докато един прекрасен ден нещо истрещя както карах на гас и до там вече 6 месеца не мога да си я оправа така че маи по добре само на бензин отколкото с калпаво монтираните и натсроени инжекциони фобос

                    Коментар


                      #40
                      Привет,Имам Браво реколта ’98 (1.6 - 103к.с.). До стъпковото моторче, има един датчик и едно подгряване. Има ли смисъл/трябва ли и те да се сменят като се сменя стъпковото моторче? Благодаря предварително за съвета,
                      Краси

                      Коментар


                        #41
                        Crasy написа:
                        Привет,Имам Браво реколта ’98 (1.6 - 103к.с.). До стъпковото моторче, има един датчик и едно подгряване. Има ли смисъл/трябва ли и те да се сменят като се сменя стъпковото моторче? Благодаря предварително за съвета,
                        ами това си зависи какво ти е показала диагностиката.

                        Коментар


                          #42
                          Bat_M написа:
                          Atanas71 написа:
                          При мен се оказа че не е от стъпковия мотор но несъм променял заглавието При мен проблема дойде от неправилно настроен Газов инжекцион Фобос във фирмения сервиз на Фобос в София. Каниха ме да си корегират грешката но не отидох , знам че няма да ми поемат разходите и денят който губя че несъм на работа. Може да са голяма работа но нямат обучени кадри а това е достатъчно 120 лв. на вятъра иначе умеят да убеждават клиентите че трябва да им дават пари за неизвършена работа. Повече там никога.
                          пич вярваи ми и в плевенския фобос са сащите взеха ми парите 1300 лева за инженкцион уж беше добре не знам кво си не знам що си първо започна да ми гасне на кръстовища и сфетофари след тва когато си реши казаха че било от стъпков мотор смених го след тва кабели и свещи и тях смених а на бензин си вървеше идеално докато един прекрасен ден нещо истрещя както карах на гас и до там вече 6 месеца не мога да си я оправа така че маи по добре само на бензин отколкото с калпаво монтираните и натсроени инжекциони фобос
                          Ами аз това го повтарям от години,че газова уредба=само ядове и разваляне на колата.Ама няма кой да слуша.То ако можеше Фиат щеше да го направи.P.S. А и да добавя цялото удоволствие от газта е само харчи пари-диагностики,настройки,чистене на дюзи,претаковане на катализатора,клапани на двигателя.Хайде да не изброявам още,че..................

                          Коментар


                            #43
                            Благодаря за бързия отговор,Поздрави
                            Краси

                            Коментар


                              #44
                              Stefan Hadjov написа:
                              Bat_M написа:
                              Atanas71 написа:
                              При мен се оказа че не е от стъпковия мотор но несъм променял заглавието При мен проблема дойде от неправилно настроен Газов инжекцион Фобос във фирмения сервиз на Фобос в София. Каниха ме да си корегират грешката но не отидох , знам че няма да ми поемат разходите и денят който губя че несъм на работа. Може да са голяма работа но нямат обучени кадри а това е достатъчно 120 лв. на вятъра иначе умеят да убеждават клиентите че трябва да им дават пари за неизвършена работа. Повече там никога.
                              пич вярваи ми и в плевенския фобос са сащите взеха ми парите 1300 лева за инженкцион уж беше добре не знам кво си не знам що си първо започна да ми гасне на кръстовища и сфетофари след тва когато си реши казаха че било от стъпков мотор смених го след тва кабели и свещи и тях смених а на бензин си вървеше идеално докато един прекрасен ден нещо истрещя както карах на гас и до там вече 6 месеца не мога да си я оправа така че маи по добре само на бензин отколкото с калпаво монтираните и натсроени инжекциони фобос
                              Ами аз това го повтарям от години,че газова уредба=само ядове и разваляне на колата.Ама няма кой да слуша.То ако можеше Фиат щеше да го направи.P.S. А и да добавя цялото удоволствие от газта е само харчи пари-диагностики,настройки,чистене на дюзи,претаковане на катализатора,клапани на двигателя.Хайде да не изброявам още,че..................
                              Колега виждам че си голям противник на газовите уредби но си объркал темата , това си е чист спам. Моля те не ми разваляй темата с остроумните си заключения колко лошо било за двигателя да работи на газ . Има тема "За и против ....газта" намерия и изложи теориите си там
                              Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                              Коментар


                                #45
                                Аз не прая изказване,а само се присъединявам към изказването на колегата Bat_M и го подкрепям в същия дух.Ако првя изказване против газта,няма да ми стигнат и 10 страници,но се въздържам,защото е безсмислено.

                                Коментар

                                Working...
                                X