Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стъпков мотор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Проблема остава. Днес акумулатора стоя разкачен цял ден. Запалих на бензин оставих я да работи 15 мин. след това изгасих. След 20 мин. пак запалих но колата гасне веднага ако не подам газ. Минах 60км. на бензин но проблема остава . Като изключа от скорост оборотите се колебаят 2-3 пъти от 500 до 1500 и колата гасне. Давай те съвети.
    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

    Коментар


      #17
      Atanas71 написа:
      Проблема остава. Днес акумулатора стоя разкачен цял ден. Запалих на бензин оставих я да работи 15 мин. след това изгасих. След 20 мин. пак запалих но колата гасне веднага ако не подам газ. Минах 60км. на бензин но проблема остава . Като изключа от скорост оборотите се колебаят 2-3 пъти от 500 до 1500 и колата гасне. Давай те съвети.
      Хм преди малко беше писал мисля от друг акаунт.Същото мнение.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #18
        Tornado написа:
        Atanas71 написа:
        Проблема остава. Днес акумулатора стоя разкачен цял ден. Запалих на бензин оставих я да работи 15 мин. след това изгасих. След 20 мин. пак запалих но колата гасне веднага ако не подам газ. Минах 60км. на бензин но проблема остава . Като изключа от скорост оборотите се колебаят 2-3 пъти от 500 до 1500 и колата гасне. Давай те съвети.
        Хм преди малко беше писал мисля от друг акаунт.Същото мнение.
        Да Никито от Сопот беше на моя комп и аз поех веднага след него без да излеза от акаунта Втрещих се като си видях писанието
        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

        Коментар


          #19
          Дай предложение по проблема.
          Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

          Коментар


            #20
            Re: Стъпков мотор

            Atanas71 написа:
            hit-ko написа:
            Atanas71 написа:
            При смяна на стъпков мотор трябва ли да се откачва акумолатора за определено време. Двигател 1.6 16В пласмасови колектори. Прочетох в няколко теми за откачване на клемите за по час
            Не е необходимо, още повече пък с твоя софтуер, който е "по-интелигентен" от 1.6 до 98 А, такова моторче, от къде ще си вземеш?
            Знам каде го има :D видях го в един сайт :D познай .Мисля даже че само този магазин го предлага Здравей , какво мислиш за моя проблем или да идвам и да го отстраним Както каза по горе колегата u_bo мисля че проблема идва от наляганет на бензина в рейката , можеби помпата се скапва вече или е заседнал клапана за регулиране на налягането.
            Без да се напъвам много, вече се досетих къде си го видял наистина го има само там, аз за това те и попитах! Ами докато умуваме във форума, от това-от онова, пали колата и при нас в сервиза ще му решим проблема, имаме и моторчета и помпи и ......какво ли не!

            Коментар


              #21
              Стъпковия мотор отпадна като заподозрян. Преди час пробвахме целия дросел от един приятел , колата имаше същото поведение. Като най съществен остана проблема с паленето не подам ли газ веднага гасне когато е топла.
              Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

              Коментар


                #22
                Atanas71 написа:
                Стъпковия мотор отпадна като заподозрян. Преди час пробвахме целия дросел от един приятел , колата имаше същото поведение. Като най съществен остана проблема с паленето не подам ли газ веднага гасне когато е топла.
                без ВИЗА явно няма да се оправи,искам да кажа - без компютърна диагностика

                Коментар


                  #23
                  Шо стана бре танасе, тоя безпроблемен 1.6 маи е пълен с магарии особено е така кат се заинати да не съм чул добра дума за него пак стискам палци да се справиш при мен се оправи след намеса с визата изтриха му разни чудесии там , направиха няква магариика с стъпковия мотор, до колкото си спомням, запали колата подаде газ вдига към 4000 оборота (на загрята кола тва )и през тва време откачи стъпковия мотор. после пусна газта и закачи мотора. пак подаде газ и пак на високи обороти откачи моторчето, пусна газта и го закачи и се оправи доиде си на място от тогава няма проблеми иначе и аз кат теб палех и без да държа газта гаснеше. Но не съм сигурен точно в реда на тая операция която направи човека. Сори за правопса ама мноо бързам
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                  Коментар


                    #24
                    Atanas71 написа:
                    pakumba написа:
                    а зашо обвиняваш моторчето, след като на газ си ок? то и там си върши същата работа.
                    Тогава от каде най вероятно идва проблема. Когато е топла и стартирам двигателя ако не дам газ пали и гасне Оборотите не ги държи изобщо гасне . Когато е студена си работи перфектно на бензин подържа 1200об. сега я тествах при 0 градуса. Като загря си мина на газ ,перфектна работа но като минах на бензин угасна.
                    не си казал каква е газовата- обикновенна или инж, ама подразбрах, че е инжекцион? ако е така трябва да се търси разликата между двете системи- газ бензин къде е. т.е. ако е инж- храненто на мотора, впръскването или еку-то. мисля, че инжекционните следят тпс-а, дори съм сигурен. така че аз лично разсъждавам така:- налягане на бенз- инжектори, въпреки че не съм чул да дават точно такова отражение- някоя възка към еку от датчиците- самото екуно въобще не претендирам за истиност, просто проблема ми се вижда твърде сложен за решаване само по форум без допълнително инфо
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #25
                      Цялата беля е в разликата в временатана дюзите, а защо се явява е друг въпрос, наи честаат причина е неправилно налягане на газта в реиката, както обясни колегата u_bo по горе.
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                      Коментар


                        #26
                        Slavi_Lancia написа:
                        Шо стана бре танасе, тоя безпроблемен 1.6 маи е пълен с магарии особено е така кат се заинати да не съм чул добра дума за него пак стискам палци да се справиш при мен се оправи след намеса с визата изтриха му разни чудесии там , направиха няква магариика с стъпковия мотор, до колкото си спомням, запали колата подаде газ вдига към 4000 оборота (на загрята кола тва )и през тва време откачи стъпковия мотор. после пусна газта и закачи мотора. пак подаде газ и пак на високи обороти откачи моторчето, пусна газта и го закачи и се оправи доиде си на място от тогава няма проблеми иначе и аз кат теб палех и без да държа газта гаснеше. Но не съм сигурен точно в реда на тая операция която направи човека. Сори за правопса ама мноо бързам
                        и кой тоз мастор уе ???и да не ми кажеш че не си гледал какво са трили с виза-та !!! давай по-подробно!

                        Коментар


                          #27
                          u_bo написа:
                          Slavi_Lancia написа:
                          Шо стана бре танасе, тоя безпроблемен 1.6 маи е пълен с магарии особено е така кат се заинати да не съм чул добра дума за него пак стискам палци да се справиш при мен се оправи след намеса с визата изтриха му разни чудесии там , направиха няква магариика с стъпковия мотор, до колкото си спомням, запали колата подаде газ вдига към 4000 оборота (на загрята кола тва )и през тва време откачи стъпковия мотор. после пусна газта и закачи мотора. пак подаде газ и пак на високи обороти откачи моторчето, пусна газта и го закачи и се оправи доиде си на място от тогава няма проблеми иначе и аз кат теб палех и без да държа газта гаснеше. Но не съм сигурен точно в реда на тая операция която направи човека. Сори за правопса ама мноо бързам
                          и кой тоз мастор уе ???и да не ми кажеш че не си гледал какво са трили с виза-та !!! давай по-подробно!
                          Миленски бре, Милен_з в форума на ланча, ама от около година пребивава в мицубиши, ся ако се напъна щи кажа ко точно три или занули или бали го, върти ми се нещо из главата...... не знам дали да е изчистил просто грешките, освен тях имали нещо което може да се резетне??? Абе като го видя ще го питам ама кога ли ще е незнам, аз тогава бях толкова притеснен че нищо не ми беше до главата освен да оправи колата че беше някъв ад. След като я оправи тои на бензин не я карах на газ докато не я закарах в софия в сервиза където сложиха правилните дюзи зададоха правилното налягане направиха настроика и това всичко за няма и 20 мин и от тогава колата си е патрон, като изключа няколкото пъти в които зареждах бензин от лук оил и пак виждах проблеми с паленето. Сега вече сипвам на Еко и винаги пали от раз. Не казвам че това ще помогне при колегата. А ти недеи тука да ме разпитваш ами пиши на кюто кога ще се видим с тебе
                          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                          Коментар


                            #28
                            Всичко е готово , няма проблем вече Yellow_Flash_Colorz_PDT_08 Всичко се получи при откачване на акумулатора за една нощ , каране само на бенз. Всичко се оправи няма колебания на оборотите и всичко е перфектно. Утре утивам за настройки на газовия инжекцион и смятам да преключа сериала на този филм Очаквам на лични някой да даде предложение и цена на едно адаптерче с кабелчетата за връзка с компа и ЕКУ-то и ако може и дискче с Визата
                            Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                            Коментар


                              #29
                              Колеги,имам следното питане.И на мен ми прави подобни магарии бравата.Като е студена пали,много често гасне и след второ запалване няма проблеми,но потеглянето си е жива мъка.Докато е студена има едно забиване на муцуната и не мога да тръдна на нормални обороти,а трябва да форсирам двигателя до 2000-2500 оборота и тогава да отпускам съединителя,за да съм сигурен,че няма да гасне.Вчера махах акумулатора,за да си регулирам съединителя и реших да си почистя стъпковия мотор.Почистих го добре,както и гнездото в което ляга,запалих,оставих да загрее,загасих и така до днес.Качвам се,паля,тръгвам и пак старата песен на нов глас.Вярно колата не съм я карал достатъчно.Може би иска да се обучи ЕКУ-то?
                              Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                              Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                              Коментар


                                #30
                                колега ...коя година ти е бравата?намене това ми прилича на запушени дюзи...защото ако ти е от моторчето както при колегата и при мене бешеиграят оборотитеа при тебе ти са запушени дюзитезащото студена като е поема повече гориво.... и така трябва да я изфорсираш че да си сигорен ,че ще потеглишкакто си писал по гореВарианти:1. Почистване на ултразвук 15 лв е на дюза май ... и 20 лв монтаж и демнотаж =90 лв ми струвашеноооооо ! няма ефект или поне при мене след 8 000 ,9000 км пак се запушиха2. Добавка към бензина REDEKS 50мл. за 50л. бензинАЗ ЛИЧНО ТАКА СИ ОПРАВИХ КОЛАТАслед второто запушване на дюзите след ултра звукакараш я на бензин колкот и да е мъчително... но се оправя от опит знам !както си я карах и изведнъж като хукна.....това ти предлагам аз 2 ! вариант ! според мене1 резервоар догоре и се отпуши колатадето ще оставяш колата 1 ден... да ти я ровичкат и незнаеш какво и правят .....по добре тия 90 лв за ултразвука ги дай за бензин и добавкаи фащай гаджето или жената и разходка место да ги даваш за нищотопоне ще се разходите
                                Fiat Brava 1.6 16V 2001

                                Не на войната по пътищата !
                                http://media.causes.com/ribbon/478500

                                Коментар

                                Working...
                                X