Проблема остава. Днес акумулатора стоя разкачен цял ден. Запалих на бензин оставих я да работи 15 мин. след това изгасих. След 20 мин. пак запалих но колата гасне веднага ако не подам газ. Минах 60км. на бензин но проблема остава . Като изключа от скорост оборотите се колебаят 2-3 пъти от 500 до 1500 и колата гасне. Давай те съвети.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стъпков мотор
Collapse
X
-
Atanas71 написа:Проблема остава. Днес акумулатора стоя разкачен цял ден. Запалих на бензин оставих я да работи 15 мин. след това изгасих. След 20 мин. пак запалих но колата гасне веднага ако не подам газ. Минах 60км. на бензин но проблема остава . Като изключа от скорост оборотите се колебаят 2-3 пъти от 500 до 1500 и колата гасне. Давай те съвети.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Atanas71 написа:Проблема остава. Днес акумулатора стоя разкачен цял ден. Запалих на бензин оставих я да работи 15 мин. след това изгасих. След 20 мин. пак запалих но колата гасне веднага ако не подам газ. Минах 60км. на бензин но проблема остава . Като изключа от скорост оборотите се колебаят 2-3 пъти от 500 до 1500 и колата гасне. Давай те съвети.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Re: Стъпков мотор
Atanas71 написа:hit-ko написа:Atanas71 написа:При смяна на стъпков мотор трябва ли да се откачва акумолатора за определено време. Двигател 1.6 16В пласмасови колектори. Прочетох в няколко теми за откачване на клемите за по час
Коментар
-
Стъпковия мотор отпадна като заподозрян. Преди час пробвахме целия дросел от един приятел , колата имаше същото поведение. Като най съществен остана проблема с паленето не подам ли газ веднага гасне когато е топла.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
u_bo
Atanas71 написа:Стъпковия мотор отпадна като заподозрян. Преди час пробвахме целия дросел от един приятел , колата имаше същото поведение. Като най съществен остана проблема с паленето не подам ли газ веднага гасне когато е топла.
Коментар
-
Шо стана бре танасе, тоя безпроблемен 1.6 маи е пълен с магарии особено е така кат се заинати да не съм чул добра дума за него пак стискам палци да се справиш при мен се оправи след намеса с визата изтриха му разни чудесии там , направиха няква магариика с стъпковия мотор, до колкото си спомням, запали колата подаде газ вдига към 4000 оборота (на загрята кола тва )и през тва време откачи стъпковия мотор. после пусна газта и закачи мотора. пак подаде газ и пак на високи обороти откачи моторчето, пусна газта и го закачи и се оправи доиде си на място от тогава няма проблеми иначе и аз кат теб палех и без да държа газта гаснеше. Но не съм сигурен точно в реда на тая операция която направи човека. Сори за правопса ама мноо бързамПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Atanas71 написа:pakumba написа:а зашо обвиняваш моторчето, след като на газ си ок? то и там си върши същата работа.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Цялата беля е в разликата в временатана дюзите, а защо се явява е друг въпрос, наи честаат причина е неправилно налягане на газта в реиката, както обясни колегата u_bo по горе.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
u_bo
Slavi_Lancia написа:Шо стана бре танасе, тоя безпроблемен 1.6 маи е пълен с магарии особено е така кат се заинати да не съм чул добра дума за него пак стискам палци да се справиш при мен се оправи след намеса с визата изтриха му разни чудесии там , направиха няква магариика с стъпковия мотор, до колкото си спомням, запали колата подаде газ вдига към 4000 оборота (на загрята кола тва )и през тва време откачи стъпковия мотор. после пусна газта и закачи мотора. пак подаде газ и пак на високи обороти откачи моторчето, пусна газта и го закачи и се оправи доиде си на място от тогава няма проблеми иначе и аз кат теб палех и без да държа газта гаснеше. Но не съм сигурен точно в реда на тая операция която направи човека. Сори за правопса ама мноо бързам
Коментар
-
u_bo написа:Slavi_Lancia написа:Шо стана бре танасе, тоя безпроблемен 1.6 маи е пълен с магарии особено е така кат се заинати да не съм чул добра дума за него пак стискам палци да се справиш при мен се оправи след намеса с визата изтриха му разни чудесии там , направиха няква магариика с стъпковия мотор, до колкото си спомням, запали колата подаде газ вдига към 4000 оборота (на загрята кола тва )и през тва време откачи стъпковия мотор. после пусна газта и закачи мотора. пак подаде газ и пак на високи обороти откачи моторчето, пусна газта и го закачи и се оправи доиде си на място от тогава няма проблеми иначе и аз кат теб палех и без да държа газта гаснеше. Но не съм сигурен точно в реда на тая операция която направи човека. Сори за правопса ама мноо бързамПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Всичко е готово , няма проблем вече Yellow_Flash_Colorz_PDT_08 Всичко се получи при откачване на акумулатора за една нощ , каране само на бенз. Всичко се оправи няма колебания на оборотите и всичко е перфектно. Утре утивам за настройки на газовия инжекцион и смятам да преключа сериала на този филм Очаквам на лични някой да даде предложение и цена на едно адаптерче с кабелчетата за връзка с компа и ЕКУ-то и ако може и дискче с ВизатаФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Колеги,имам следното питане.И на мен ми прави подобни магарии бравата.Като е студена пали,много често гасне и след второ запалване няма проблеми,но потеглянето си е жива мъка.Докато е студена има едно забиване на муцуната и не мога да тръдна на нормални обороти,а трябва да форсирам двигателя до 2000-2500 оборота и тогава да отпускам съединителя,за да съм сигурен,че няма да гасне.Вчера махах акумулатора,за да си регулирам съединителя и реших да си почистя стъпковия мотор.Почистих го добре,както и гнездото в което ляга,запалих,оставих да загрее,загасих и така до днес.Качвам се,паля,тръгвам и пак старата песен на нов глас.Вярно колата не съм я карал достатъчно.Може би иска да се обучи ЕКУ-то?Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
колега ...коя година ти е бравата?намене това ми прилича на запушени дюзи...защото ако ти е от моторчето както при колегата и при мене бешеиграят оборотитеа при тебе ти са запушени дюзитезащото студена като е поема повече гориво.... и така трябва да я изфорсираш че да си сигорен ,че ще потеглишкакто си писал по гореВарианти:1. Почистване на ултразвук 15 лв е на дюза май ... и 20 лв монтаж и демнотаж =90 лв ми струвашеноооооо ! няма ефект или поне при мене след 8 000 ,9000 км пак се запушиха2. Добавка към бензина REDEKS 50мл. за 50л. бензинАЗ ЛИЧНО ТАКА СИ ОПРАВИХ КОЛАТАслед второто запушване на дюзите след ултра звукакараш я на бензин колкот и да е мъчително... но се оправя от опит знам !както си я карах и изведнъж като хукна.....това ти предлагам аз 2 ! вариант ! според мене1 резервоар догоре и се отпуши колатадето ще оставяш колата 1 ден... да ти я ровичкат и незнаеш какво и правят .....по добре тия 90 лв за ултразвука ги дай за бензин и добавкаи фащай гаджето или жената и разходка место да ги даваш за нищотопоне ще се разходите
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар