При смяна на стъпков мотор трябва ли да се откачва акумолатора за определено време. Двигател 1.6 16В пласмасови колектори. Прочетох в няколко теми за откачване на клемите за по час
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стъпков мотор
Collapse
X
-
BobyK написа:Само да те питам как така ще смениш само моторчето, те е набито в корпуса на дроселовата клапа, барабар с ТПС.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
На газ няма проблем , като я изфорсирам и пусна газта оборотите падат до към 800 и след миг са вече стабилни . Когато е на бензин я форсирам и пусна газта, пада до към 600 лек опит за корекция нагоре и гасне.Завъртам на стартер пали и веднага гасне когато е топла , на студено паля и остава на 1200об. Когато загрее пада на 900об. но ако и подам газ до към 3000-4000об. и пусна газта оборотите падат до 500 прави опит за корекция и гасне . Някой патил и диагностицирал проблема да казва и дава насокиФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Atanas71 написа:BobyK написа:Само да те питам как така ще смениш само моторчето, те е набито в корпуса на дроселовата клапа, барабар с ТПС.
Коментар
-
pakumba написа:а зашо обвиняваш моторчето, след като на газ си ок? то и там си върши същата работа.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
u_bo
опааа, чак сега ти видях поста, щях да ти спестя време, проблем имаш САМО в едно - налягането в газовата рейка не ти е оптимално - резултата е следния:- ЕКУ коригира времената на инжекторите за да достигне оптимална работа на ДВГ (това на газ),НО като е на бензин - с тези времена сместа ти идва богата (или бедна) - по описанието ти излиза , че е богата.АКО не ми вярваш - начин на проверка - откачаш акум. за 2 часа - за по-сигурно.палиш на бенз., оставяш 10 минути да работи на бенз.гасишкараш един ден САМО на бензин.ГАРАНТИРАНО - проблема на бензин ще изчезне ... - до следващото каране на газ .има теми от мен и слави_ланча по въпроса.Решението - да се нагласи оптималното налягане на газовата рейка.НО , МНОГО СА МАЛКО газаджиите , които знаят, как и защо.... скоро четох в пежо форума - същия проблем с некадърни газаджии....а всъщност този проблем не се появява при ЕКУ-та , които не се адаптират... бе старата история - колкото по-сложно и съвременно - толкова повече неща може да се повредят
Коментар
-
u_bo написа:опааа, чак сега ти видях поста, щях да ти спестя време, проблем имаш САМО в едно - налягането в газовата рейка не ти е оптимално - резултата е следния:- ЕКУ коригира времената на инжекторите за да достигне оптимална работа на ДВГ (това на газ),НО като е на бензин - с тези времена сместа ти идва богата (или бедна) - по описанието ти излиза , че е богата.АКО не ми вярваш - начин на проверка - откачаш акум. за 2 часа - за по-сигурно.палиш на бенз., оставяш 10 минути да работи на бенз.гасишкараш един ден САМО на бензин.ГАРАНТИРАНО - проблема на бензин ще изчезне ... - до следващото каране на газ .има теми от мен и слави_ланча по въпроса.Решението - да се нагласи оптималното налягане на газовата рейка.НО , МНОГО С МАЛКО газаджиите , които знаят, как и защо.... скоро четох в пежо форума - същия проблем с некадърни газаджии....а всъщност този проблем не се появява при ЕКУ-та , които не се адаптират... бе старата история - колкото по-сложно и съвременно - толкова повече неща може да се повредятФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Re: Стъпков мотор
Atanas71 написа:При смяна на стъпков мотор трябва ли да се откачва акумолатора за определено време. Двигател 1.6 16В пласмасови колектори. Прочетох в няколко теми за откачване на клемите за по час
Коментар
-
Re: Стъпков мотор
hit-ko написа:Atanas71 написа:При смяна на стъпков мотор трябва ли да се откачва акумолатора за определено време. Двигател 1.6 16В пласмасови колектори. Прочетох в няколко теми за откачване на клемите за по часФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
u_bo
Re: Стъпков мотор
Atanas71 написа:... Както каза по горе колегата u_bo мисля че проблема идва от наляганет на бензина в рейката , можеби помпата се скапва вече или е заседнал клапана за регулиране на налягането.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар