Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Високи обороти на празен ход Браво 1,4 12V.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Tornado написа:
    ilko-gd написа:
    Същият контакт се използва и от системата за принудителен празен ход - при пусната газ и обороти над 1800, спускате се на скорост по голям наклон например, се преустановяват импулсите към дюзата и така не се харчи никакво гориво.
    Тук ми стана интересно.Може ли тези 1800 оборота чрез промяна на стойности в компа чрез Виза да се смъкнат на 1500 примерно?
    NikMar написа:
    Ако минеш през Габрово можем да ти я закачим с Дидо 1983, само се обади и можем да се договорим за една среща може и при Пешо.
    Мерси за поканата със сигурност ще се възползвам.
    Още не знаем как става това, тъкмо ще се научим, ти ще бъдеш експерименталното зайче, ако някой знае каква е точната процедура нека помага.
    FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
    Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

    Коментар


      #17
      Виза-та не работи така. Можеш да видиш живи стойности, грешки, изключиш имобилайзера(ако имаш код карта), изтестваш някои елементи и т.н., но не и да настройваш оборотите. Това може и да се получи като следствие от режима на обучение, в който може да се вкара колата, но не и да се задават конкретни стойности. Това последното става с ремап, а Виза-та не може да препрограмира софтуера на ECU. Колкото до ППХ - няма конкретна стойност на оборотите, при които сработва. Зависи от най-общо от температурата на двигателя. Ако всичко е изрядно по колата при работна температура сработва и на около 1000 оборота. Най-общо трябва да работи когато двигателя действа като спирачка - оказва съпротивление на движението.
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #18
        wwalker написа:
        Виза-та не работи така. Можеш да видиш живи стойности, грешки, изключиш имобилайзера(ако имаш код карта), изтестваш някои елементи и т.н., но не и да настройваш оборотите. Това може и да се получи като следствие от режима на обучение, в който може да се вкара колата, но не и да се задават конкретни стойности. Това последното става с ремап, а Виза-та не може да препрограмира софтуера на ECU. Колкото до ППХ - няма конкретна стойност на оборотите, при които сработва. Зависи от най-общо от температурата на двигателя. Ако всичко е изрядно по колата при работна температура сработва и на около 1000 оборота. Най-общо трябва да работи когато двигателя действа като спирачка - оказва съпротивление на движението.
        Не съм съгласен. Специално за 1.4 могат да се променят оборотите на празен ход с Виза. Има го в менюто на програмата.А за ППХ в ръководството пише 1800об/мин, но реално са по-малко, усеща се при каране.
        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

        Коментар


          #19
          ilko-gd написа:
          Не съм съгласен. Специално за 1.4 могат да се променят оборотите на празен ход с Виза. Има го в менюто на програмата.А за ППХ в ръководството пише 1800об/мин, но реално са по-малко, усеща се при каране.
          Можеш ли да напишеш малко по-подробно процедурата, та ако започнем да не сгафим нещо лутайки се по менютата?
          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

          Коментар


            #20
            Няколко 1.4 12V съм закачал и такова нещо не съм виждал. Направи една снимка.
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар


              #21
              Само да се постопли малко, че сега в студа не ми се стои в гаража. Виж ако ставаше визата на лаптопа, веднага правя снимка.
              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

              Коментар


                #22
                Още една възможност - леко разместване на ТПСа - може да е излязъл от пистичките. Разхлаби леко болтчетата и както работи двигателят внимателно го бутай напред-назад, нагоре-надолу, ще усетиш промяна в работата на двигателя. Опитавай докато започне да си работи равномерно на около 850 оборота. Не е сложно и си струва опита.
                like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                Коментар


                  #23
                  Lane Staley написа:
                  Още една възможност - леко разместване на ТПСа - може да е излязъл от пистичките. Разхлаби леко болтчетата и както работи двигателят внимателно го бутай напред-назад, нагоре-надолу, ще усетиш промяна в работата на двигателя. Опитавай докато започне да си работи равномерно на около 850 оборота. Не е сложно и си струва опита.
                  Тове е плочката отляво на моното която подава инфо на компа в какво положение е дроселовата клапа нали?
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #24
                    Точно това - 4 болтчета Т10 с кухина ( еврейска звезда, както му казват някои ) - в Бриколаж продават такива битчета, в Търново в Практикер може би ще ги има.
                    like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                    Коментар

                    Working...
                    X